nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) - Visions of Dawn (2015)

Rozšíření pro hru: Descent: Výpravy do temnot (2.edice)
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: undefined
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Autoři: neuvedeno
Rok vydání: 2015
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Kapitánka stráže vytáhla jedním plynulým pohybem svůj meč z trollí hrudi. Další nepřítel, tentokrát zlobr, se rychle blížil zprava. Ona se však stačila vyhnout i jeho ráně a její meč zazpíval píseň smrti. Ačkoliv trollové a zlobři byli dlouho v krvavém sváru, nyní to vypadá, že spolu začínají spolupracovat v zastrašování a drancování lidských osad. Obdobná aliance byla již kdysi zničena válečnou kněžkou Ig'thaleou, ale ta je již dlouho mrtva. Co hůře, její lebka byla ukradena jejími dávnými nepřáteli. Bez Ig'thalei mohou zlobři a trollové znovu spojit své síly a ničit zemi. 

Visions of Dawn je malé rozšíření ke hře Descent: Výpravy do temnot, které přidává tři nové typy nestvůr:

  • Zlobr (Ogre): Zlobři se snaží ukrást to, co nedokážou vyrobit, a tak číhají kolem silnic a obchodních cest, a když někdo projíždí, zběsile se na něj vrhnou. Jen málo lidí dokáže odolat zlobřímu kyji.
  • Troll: Podle názoru trolů jsou zlobři slaboši. Přestože jsou si obě rasy příbuzné, trolové na rozdíl od zlobrů nejsou závislí na civilizaci, a spoléhají se jen na svá kamenná kladiva. Vesnice přepadají pro zábavu a nebohé vesničany pojídají. Jak trolové rádi říkají: „Čím víc já rozplácnout, tím líp.“
  • Mantikora (Manticore): Mantikory vznikly v laboratořích pochybných „vědců“ sloučením několika zvířat. Nejnebezpečnější na nich není ani jejich odporná tlama, ani tesáky a drápy, ale ocas. Ostny na něm jsou schopny prorazit ocel, a některé z nich navíc obsahují jed.

Dále toto rozšíření obsahuje čtyři hrdiny:

  • Mistr Thorn byl mnichem v katedrále Kellose. Ale když tvrdil, že měl zjevení, a že je prorokem samotného Boha, byl vykázán a nyní putuje po světě tam, kde je ho nejvíce potřeba.
  • Sir Valadir je dobrodruhem, který často zodpovídá za zdraví svých společníků, ale i za jejich morálku. Jeho jméno se postupně stalo symbolem sebevědomí, a tak je Valadir s radostí vítan v jakékoliv družině.
  • Nara Tesák je hrdinkou, která se vynořuje ze stínů v tu nejnečekanější chvíli, aby učinila přítrž bezpráví. Lidé jsou ji vděční, ale zároveň se ji i straní a ona to ani nebere na vědomí. Je otázka, co je jejím skutečným záměrem.
  • Ať jde Ispher kamkoliv, všude se setkává s výkřiky hrůzy a občas i s útokem nevědoucích vesničanů. Jen ti nejmoudřejší v něm dokážou poznat sarkastického, ale laskavého léčitele. Sice se pokouší lidi přesvědčit, že je nechce sežrat, ale oni o něm stále vyprávějí děsivé historky a bojí se ho.

Toto rozšíření zároveň obsahuje dvě dobrodružství, která se dají hrát buď samostatně, nebo je lze pomocí Karet zvěstí zapojit do velké kampaně.

Autor: Revan 007