Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Descent: Výpravy do temnot (2.edice) |
Počet hráčů: | 2 - 5 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Arclight Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag |
Autoři: | Adam Sadler |
Rok vydání: | 2013 |
Sdílej: |
Hrdina Augur Grisom
Dobrý denhrdinský čin
Podle mě používá hrdinský čin i na sebe. Schopnost pouze na ostatní.
Edit: ještě potvrzení mé odpovědi na BGG https://boardgamegeek.com/article/15345399#15345399
Snip3r
Jak píše Mejlo, prostě obecně platí, že hrdina má vždy výhled i sám na sebe, takže pokud jeho schopnost ovlivní všechny hrdiny ve výhledu, ovlivní i jeho. Pokud by na něj neměla mít efekt bylo by to uvedeno spíš jako "všichni ostatní hrdinové ve tvém výhledu..."
Díky za odpovědi
Tahle informace mi pomůže ve více situacích které mi doteď nebyly jasne :)
Ještě jeden dotaz.
Když Augur použije svůj hrdinký čin na omráčené hrdiny, odhazují si i žetony unavy ? Nebo pouze dva srdce ? Logicky si myslím že pouze srdce. Omráčenému hrdinovi přece nejde ubírat únavu. Co si o tom myslíte ?
Snip3r
Jo, videl bych to stejne, vyleci jen srdce.
Augur Grisom heroic feat
K Augurově hrdinskému činu existují pouze dvě další dovysvětlení:
1) As every space has line of sight to itself, Augur
Grisom's Heroic feat also affects himself.
2) Augur Grimson's Heroic feat affects knocked
out heroes.
Já bych z toho naopak chápal, že poražení hrdinové si obnoví zranění i únavu, protože když na ně ten hrdinský čin působí, tak přece komplet, ne jen polovina. Navíc už ti hrdinové nejsou poražení díky tomu hrdinskému činu.
Hrdinský čin
Souhlasím s Raskem. Nemyslím si, že je tam nějaké omezení pro odhazování únavy.
Unava
Dal jsem dotaz do FFG, tak uvidime. Jde tam o to jak brat casovani toho efektu pokud je to oboji zaroven tak v tu chvili kdy by mel odhodit unavu je hrdina jeste porad omraceny a tim padem ji odhodit nemuze, pokud to vyhodnocuju postupne pak se nejdrive vyleci a tím pádem pote muze odhodit i unavu.
unava
Tak to jsem zvědavý jak to dopadne. V popisu hrdinského činu je totiž první zdravý a pak až únava ... náhoda? :)
Unava
Přece vždy pořadí věcí, které se dějí v jednom okamžiku (vylečení zdraví a unavy) určuje aktivní hráč - v tomto případě Augur - takže logicky si zvolí nejprve zdraví (a hrdina tím pádem už není omračený) a hned poté unavu. Takže určitě to jde a souhlas s Raskem. Snad i experti z FFG znají dobře vlastní pravidla... :-)
Hrdinský čin
Obnova zranění a únavy je v tomto případě jedna událost. Tedy pravidlo o určení pořadí efektů aktivním hráčem bych na to nezkoušel aplikovat.
Jde o to, že žeton hrdiny, který je poražený, se považuje za hrdinu pro účely schopností, které obnovují zranění. Augurův čin obnovuje zranění a tedy funguje na žeton poraženého hrdiny, jako by to byl sám hrdina.
Ale samozřejmě si také rád počkám na odpověď FFG.
Oficiální odpověď
Lehino měl pravdu.
There is a bit of a timing conflict there, so the active player (which is the Augur Grisom’s controlling player) would choose how it resolves. Probably, this means that they would resolve the damage recovery first, then the fatigue.
Thanks,
Nathan Hajek
Game Developer
Fantasy Flight Games
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Seikatsu (rarita)
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 5 dnů