Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Descent: Výpravy do temnot (2.edice) |
Počet hráčů: | 2 - 5 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag |
Autoři: | neuvedeno |
Rok vydání: | 2016 |
Sdílej: |
Morana a Slovo utrpení
ZdravímLehino
Morana je jakože Scourge? :) Mno, tak podle mě by to opravdu pomlátilo oba hrdiny.
EDIT: Teda jen jednoho to sundá, ten druhý to asi přežije pokud nemají stejné zbývající zdraví, jakmile je jeden sundaný, je po smyčce.
Rozdil> Muze tam byt i rozdil az dvou zivotu.
Protoze kdyz hrdina umira na "prideleni" unavy jeste vysle pres Moranu dalsi sadu, ktera vyvola jeste tomu prezivsimu dalsi par zraneni a ten mimo to jeste da nejakemu stojicimu hrdinovi unavu. Jen ten uz nemusi stat u Morany a, tudiz smyka skoncila.
P.S. nekdy bych za pana zla chtel u Morany potkat 4unaveny hrdiny :) - NO_NORMAL
smyčky s Words of Msiery (Slovo utrpení)
Zdarec,
Nekonečné smyčky s Words of Misery se řešily už v mnohých případech na zahraničních forech. Ona sama o sobě již karta Words of Misery (slovo utrpení) spouští nekonečnou smyčku pro plně unaveného hrdinu, který dostane zranění / únavu (tato smyčka je zakázaná v oficiálních faq).
Jsou však i další případy, např. z quest rules nebo např. Morany (Scourge), kdy může smyčka vzniknout.
Doporučuji přečíst tento příklad (vlákno boardgamegeek fora), ze kterého plyne dle slov jednoho z tvůrců hry jednozačný závěr:
each effect can only be triggered by another effect once
neboli
každý efekt může být spuštěn jiným efektem pouze jednou
https://boardgamegeek.com/article/24319179#24319179
V našem příkladu tedy podle mě smyčka končí nejpozději ve chvíli, kdy ji OL aplikuje 1x na každého hrdinu.
Zkrátka nesmí nikdy nastat 2x tatáž situace s tímtéž "trigger efektem".
Poctivé hře zdar!
Rask
Jo to je rozumny reseni.
Co tvurci zamýšleli?
Ahoj
Pokládám si otázku, co tvurci Moranou zamýšleli a porovnávám tohoto služebníka s druhým -Hejnem havranů. Osobně si myslím, že smyslem Morany bylo jednak zesílení VZ už samotnou nestvůrou navíc, která se defakto objeví zadarmo a ani ostatní nestvůry na mapě nezeslabí (na rozdíl od havranů). Navíc hlavním smyslem bylo tahání z hrdinů únavu - ale jen unavu - ne v přeneseném smylu životy. Navíc v kombinaci se slovem utrpení (a nedej bože pokud VZ ještě zahraje Rej strašidel) vzniká vlastně rozšířený výbuch (zranění navíc každého hrdiny za 2životy z každého utoku, který někoho zraní). Toto asi tvůrcům uniklo.
Takže myslím nejrozumnější řešení je držet se u Morany doslovného popisu a udělovat jiným hrdinům pouze žetony unavy (jak bylo puvodně zamýšleno) a nikoliv přeneseně zranění. Čili jinými slovy - pokud si hrdina nedává žeton unavy, ale žeton zranění, tak se schopnost Morany nespouští.
Lehino
To, že to tvůrci možná trochu nevychytali, je věc jiná, nicméně zpět k faktické stránce.
Podobný případ se řešil např. zde:
https://boardgamegeek.com/article/22967266#22967266
s výsledkem, že se efekt spustí, i přestože je únava převedena na zranění.
Srovnávají to tam např. opačným příkladem - s Jainou, která obdrží stav z útoku, i když si všechno zranění převede na únavu.
Rask
Tak taky bychom mohli být jednou před světem a zdokonalit sami vyváženost, než na to přijdou tvůrci hry a pošlou to FAQ. O tom, že se Moranina schopnost musí upravit, nepochybuji.
Každý VZ už jen se samotnou Moranou za 1exp a se slovem utrpení ze základu, to silně znepříjemnuje hrdinům oproti jiným balíčkům. A s kartou Rej strašidel (sice za 3expy) přichází konečná.
Uplně by k Moraně stačilo dopsat slovíčko -dobrovolně. Tedy - pokud hrdina s ní sousedící dobrovolně utratí unavu - tedy za schopnosti či za body pohybu.
Jednoduché - nehrozí tam řetězení jak aktivní, tak pasivní.
Na druhou stranu bych zase v Zlobřích bažinách zesílil karty VZ nákaza tím, že některé z nich má VZ od začátku a vykládá si je před sebe podobně jako zde Moranu. Tam je zase balíček VZ k ničemu a nikdo s ním doposud moc nechce hrát.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Architekti Západního království
Akt. cena: 990 Kč
Končí za: 5 dnů