Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Nature's Ire

xxxxxxxxxo hodnoceno 6x (Seznam vlastníků)

Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Nature's Ire - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Descent: Výpravy do temnot (2.edice)
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 150 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Galakta
Autoři: Jonathan E Bove
Nathan I Hajek
Rok vydání: 2014
Sdílej: Facebook

Megakampaň II (12)

Autor: Lehino | 7 hodin 0 minut | 25.9.2018 | 0

Hra: Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Nature's Ire

Hráči: Ero Sennin, Lehino a 2 neregistrovaní

Do již dvanáctého dobrodružství naší druhé MEGAKAMPANĚ, tentokráte do druhé karetní kooperativní hry, byli vylosováni velitel Ornell maršál, Ulma bylinkářka, runová mágyně Dezra a hobit Tomil jako lovec pokladů

 

Družina zjistila, že se v okolí vesničky ztrácejí dospělí a skupinu dětí hlídal jen postarší trpaslík Desmond. A tak ho raději vzali s sebou, neboť opět se objevili řeči o pedofílii. Hned šli DO NEZNÁMA a Dezra zabila výbuchem pavouka a goblina a oba lory zranila. A když v druhém kole vše dobíjela, krom jednoho goblina, tak dokonce našla runovou zbroj. Snový úvod. Posledního goblina takticky zabil Orkell a našli OPUŠTĚNÉ TÁBOŘIŠTĚ. Zkušený chmaták Tomil našel bílý žeton hned napoprvé a tak si vybral předmět a dva výdržáky, které rozdal. Ulma otevřela dál dveře a byla chycena v KRAJI HAMOUNŮ. Dezra je však brzy vyzmizíkova, ale ještě že měla přilbici škorpiona a přesně dostřelila. Když se zkonsolidovali, tak velitel zpřetrhal Ulmě lana a osvobodil ji, aby mohli dále. V ŘÍČNÍ SMRŠTI se merriodi vrhli na Orknella, ale lord ho s +4 na útok a proražením minul, a tak ho zranil jen bílí za 6 (měl +2). Bílého zničila Dezra výbuchem a lorda pak takticky doklepl Orkell. Nato však už z karty přišla zkáza nahoru. Došli k HLTAVÝM VODOPÁDŮM. Nejprve goblini nedostřelili a když hrdinové i s pomocí výdrže naběhli, tak Dezra minula. Goblini střílí do Tomila, ale ten díky runové sukénce od Dezry se všemu vyhnul. Tomil zkusil s podporou Desmonda ty zadní vaky, ale v obou bylo jen haraburdí. Dezra pak zabila dva gobliny a Orkell sice jednou neuspěl, ale poté našel prvního vesničana. Ulma to také zkoušela, ale také neuspěla. A tak se musel ještě jednou snažit Tomil, který našel toho druhého vesničana. Získali tak expy a mohli jít dál. Jedno kolo se dávali do kupy, sbírali poklady, jenže z karty přišli 4 pavouci a tak Tomil raději už jednoho zabil a dva Orkell při jejich tahu. Nato už Orkell otevřel dveře na STŘELNICI. Tam zrovna dostali goblini +20dostřel a sejmuli jednou nekrytého Tomila, který byl pro poklad a těžce zranili velitele a když chtěli jít na Ulmu (která kdyby padla, tak by byl konec), tak jim Orkell zabil šéfa, aby goblini byli zbabělí. Bez blesků už často nedostřelili a poslední pavouk neprošel obranou. To bylo první odvrácení zoufalé situace.Trpasličí dědek sebral Tomila, který začal pobíjet pavouky. Nakonec se jakž takž dali dohromady a i když Debra Zebra zase první akcí missla, tak napodruhé už je zvýbuchovala. Další lokací byla KAMENITÁ UŽLABINA, kde ti míň všímavý či silní procházeli přes Tomila, Orkell a dědka. Debře se to povedlo a na začátku dalšího kola i Ulmě. Jdou do ZAMLŽENÉ ROKLE, kde se velitel i mágyně unavili a pak došel Tomil, Ulma a dědek. Dále tu byla SOUTĚSKA, kde se raději Tomil i Orkell díky lektvarům zdraví vyléčili a pobíjejí pavouky a Dezra i lorda merrioda. Tomil poté dostal i bílého. Orkell vyžebral poslední lektvar výdrže a doběhl až k civilistovi, tak zjistil, že se překokl ve vlastnostech a má jen 2. Sice to dvakrát zkusil, ale neuspěl. Když už se hrdinové podruhé smiřovali s prohrou, tak Ulma udělala hrdinský čin. Obnovila výdržák Dezře. Ta na poslední chvíly doběhla a i když neuspěla v testu, tak si test z pláště bílého vlka zopakovala a dala to těsně na 4ku a tím zachránila vesničana. Pak zvládli zachránit i druhého a uspěli a rozdělili si zkušenost.

Přešli tak bez jedinné zbraně (krom počátečního vybavení) do druhého aktu a začali tušit problémy. Po jednom kole příprav šli tedy do ZAHRAZENÉ ROKLINY. Tam však velitel Orkell při odhazování neuspěl a unavil tak všechny hrdiny a navíc posunul osud ještě o jeden kupředu. Také se dobral balíček a objevili se další dva pavouci. A jelikož dalším dobrodružstvím už byla CHATRČ ZTRACENÝCH, tak hrdinům bylo jasné, že na splnění questu mají jen tři kola, protože pak se osud sejde se zkázou (měli osud na 2). Zbavili se sice několika pavouků (a opět nepřišla žádná zbraň) a pak už se Tomil prosmýkl vpřed a lákal na sebe Zaldaru. Ta na něj vyrazila a srazila ho z cesty. Desmond mezitím obýhal vesničany a snažil se tak zmírnit Zaldaře obranu. Nejprve na +4 a nakonec jen na +2, ale i tak jí Ulma ani Orkell nic neudělali. Jen Dezra jí vzala 3zdraví z 13ti. Pak už hrála zas Zaldara a z karty získala 2útoky navíc, Orkell ji v jejím tahu zase nic neudělal a ona se vrhla na něj a dostala ho. Takže osud zase klesl a hrdinové prohráli, ale stejně by na konci kola osud už šel i tak dolů. Hrdinové tak doplatili na nedostatečné vyzbrojení, když jim za celou hru nepřišla žádná zbraň.

 

A tak se protentokrát na nebi rozhořel nápis HRA ZVITĚZILA a snížila na 4-8.

Odehráno v: Praha (Okres: Praha)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Sierra West
Sierra West
Akt. cena: 499 Kč
Končí za: 8 dnů

Offcanvas