Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Manor of Ravens

xxxxxxxxxo hodnoceno 11x (Seznam vlastníků)

Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Manor of Ravens - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Descent: Výpravy do temnot (2.edice)
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Galakta
Autoři: neuvedeno
Rok vydání: 2014
Sdílej: Facebook

02 Megakampaň

Autor: Lehino | 12 hodin 0 minut | 3.4.2016 | 4

Hra: Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) – Manor of Ravens

Hráči: Lehino, NO_NORMAL a 3 neregistrovaní

Do 2. dobrodružství naší MEGAKAMPANĚ byli vylosováni: Nara Tesák jako rytířka, Ulma Grimstone – věštec, Raythen – stínošlap a Tarha Černá vdova jako Zaklínačka. Pikantní mělo být zejména zverbování Raythena do další družiny, když podle některých, družinu v Labyrintu zkázy jako spojenec zavedl do pasti a opět utekl.

Družina se sice na Raythena koukala skrz prsty, ale nic jiného jí nezbývalo, než ho přijmout. Na Greyhavenské univerzitě zaslechli zvěsti o řádění podivné bytosti a banditů na panství a byli v čele s Tarhou tam vysláni to prověřit. Došli až do havraníku v pevnosti, kde náhle zjevený Skarna mocně propleskl Tarhu. Následně byl však tak zbušen a proklet, až byl vyhozen z okna a dopadl nedaleko rybníčku. Pronásledovat se ho rozhodla Nara s Raythenem, který stále vyvolával jakýsi stín a všechny nutil, aby skrz něj procházeli. To se zdálo podezřelé i ženě ze hřbitovů Tarze, že raději odešla jiným oknem do stájí a vydala se s Monkem sbírat cennosti. Mezitím Skarn prchal ze všech sil, ale málo platné, Nara ho brzy proklála svým novým vybrečeným dlouhým mečem. Hrdinové si mysleli, že mají hotovo. Pak si však všimli, že Skarn znovu povstal a zamířil si to kamsi do lesa. Vyrazili tedy po jeho stopě.

Cestou si obstarala Tarha Greyhavenskou hůl a byla z ní nadšená. Vedl je Raythen a jak jinak brzy je zavedl do pasti. Tentokrát do tábora lupičů, kde se pod jejich nohama propadla zem a jen díky obrovskému štěstí nikdo nespadl dovnitř, do jámy s hroty. Přesto však Raythen dokázal svou loajalitu vládci zla tím, že se hned připojil vinou pečetě temnot k útokům na Tarhu a ta se velice brzy u jámy s hroty šla prospat. Mezitím už Nara i Monk sbírali poklady, ale byli napadeni Ynfernaelskými kolohnáty, před kterými raději ustoupili. Bandité stále doráželi od jámy, ale naštěstí si zapomněli někde dýky a stále si mysleli, že musí přicházet až k hrdinům. Ale ani to nepomohlo. Raythen všechny ujišťoval, na které straně barikády stojí tím, že jakmile se družiníci vypotáceli od jámy, všem hrdě ukazoval nalezený provazový žebřík. Tarha, kterou ještě pálily jeho rány, by ho nejraději proklela, ale nějak jí to nešlo. Zmatků v družině, kdo je na které straně, využil Skarn, který mezitím nalezl dostatečné množství pokladů a rychle se spěchem utekl. Za sebou jen zanechal hádající se družinu, kdo je kdo a s kým je.

Družina to však nevzdala a začala ho pronásledovat až do sídla. Usedlost zde připravila družině nemilé překvapení v podobě teleportů, které brzo naprosto rozdělili družinu do všech částí podzemí, a v centru na odvážlivce čekaly kostěné hrůzy. Nara se k úkolu však postavila velice zodpovědně a brzy se jí podařilo nashromáždit 3 ze 4 úlomků svazujícího kamene. Tarha mezitím už zase vyspávala u zelené trhliny kouzel pod dohledem několika banditů, takže ani nechtěla vstávat a Raythen dokázal svou loajalitu zlu tím, že odnesl poslední svazující kámen co nejdále od Nary, kde usnul při rachotu kostěných hrůz. Skarn právě uzavíral druhou trhlinu, když Nara se rozhodla vše ukončit. Vysprintovala a díky zdařilému úspěchu při průchodu teleportem, se jí podařilo získat i poslední úlomek a přinutila dům k poslušnosti. Skarn se pak znovu rozpadl, tentokrát všichni věřili že nastálo. Čekali několik dní, pak odešli, ale někde v hloubi duše jim něco říkalo, že toto ještě není konec.

A nebyl. Brzy opět museli spěchat na panství tušíce problémy. Zjistili, že dům povolal mnoho nestvůr a snaží se vyvolat Skarna zpět na svět. Družina si rychle poradila s bandity a začala hlídat ve sklepení, přesto brzy se poprvé Skarn objevil, když byl povolán lordem lupičem a lordem trollem, první z posil, která rozdávala brutální rány. Nara se však jako rytířka začala činit a snažila se pochytat co nejvíce ran. Trollové, lupiči i Skarn byli poraženi a hrdinové už pomalu připíjeli na vítězství. Padla další pečeť, ale nic se nepřiřítilo, golemové zůstali takticky vyčkávat. Družina se tedy vypravila jim poblíž, ale když si spočetli, že je pobít nestihnou před příchodem dalších posil, rozhodli se držet přístupové cesty. Pak však Raythen nedodržel smluvený plán a překvapeným hrdinům tvrdil, že ho nepochopil. Jeho zrady využili golemové, kteří okolo něj prošli vyvolávat Skarna. Nezradil však sám. I Nara odešla ze svých pozic, tvrdíce, že ji k tomu donutila pečeť temnot a skrz ní prošli železňáci. Hrdinům do zad vpadli bandité a Skarn byl vyvolán. Ještě jednou se družině podařilo Skarna porazit, ale další kolo povstal znovu. Údery na něj už zaštitovali železnáci, navíc do zad družiníkům vpadli ještě přízraky. Raythen tvrdil, že byl obklíčen golemy, ale tomu už nikdo nevěřil, když jeden po druhém hrdinové padali do mdlob. Jediná kdo se stále držela, byla rytířka Nara a tak Scarn přišel s další záludností. Vyvolal pokrevní smlouvu a na svého vlastního golema, kterého předtím spojil s Narou, provedl záludný útok cílící na všechny. Nara sice jeho útok vydržela, ale zranění golema pro ni byla rozhodující a tak se i ona odebrala do postýlkového království. Skarn se udržel 8, 9 a 10 kolo a tím i zvítězil a začal se zvětšovat.

A nad starodávným panstvím čaroděje Ithyndruse se rozhořel v temné noci nápis: Vládce zla zvítězil a zlo vede 2-0

 

Odehráno v: neuvedeno

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Massive darkness 2 Rainbow crossing ve fólii
Massive darkness 2 Rainbow crossing ve fólii
Akt. cena: 933 Kč
Končí za: 2 dny

Offcanvas