Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 5 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 240 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Edge Entertainment Fantasy Flight Games Heidelberger Spieleverlag Nexus |
Autoři: | Kevin Wilson |
Rok vydání: | 2005 |
Sdílej: |
Jak byt zlym Overlordem
Tak ja zkusim par postrehu ... nevim jake mate rozsireni, tak budu uvazovat jen samotny zaklad.báječné
Moc pěkně napsáno ...
S tím časem je to tak, nejde ani tak o ty žetony hrůzy v dalším kole (mnohem víc jich lze získat odhazováním karet, když je potřeba), ale spíš o to, že po vyčerpání balíčku karet pána hry přícházejí hrdinové o tři vítězné body ... tedy o stejný počet, jako za zabití průměrného hrdiny .... Z toho důvodu je velice silná karta, která umožní líznout tři karty v tahu místo dvou (na originální název si nevzpomenu).
A základem je skutečně vhodné rozmístění nestvůr ... je fakt pitomé, kduž plechovka skočí do houfu nepřátel a polovinu jich během svého tahu pomlátí ...
Jinak na Descent Slaughter akci se hlásím také :-)))
Evil Genius
Jest jmeno te karty o ktere pises .. a prijde nam natolik silna (v podste je to nobrain, i kdybych mel zahazet vsechno co mam na ruce, jen abych ji dostal na stul co nejdrive) ze jsme ji erratovali na "lizni 3 karty, 2 si ponech a 1 dej dospodu balicku), spolu s tim jsme ji zlevnili tusim na 15/3 nebo 4 ... proste tak jak jsou obdobne karty.
Plechovce s cleavem nenechat nic v dosahu .. a kdyz tak kamen, jama :)
Tak nevím...
Sice to bylo poprvé, co jsme Descent hráli, ale měl jsem pocit, že jsem v roli takového managera hry. Který všechno nastaví, posune, vykoná, poradí, ale že bych hrdinům zatopil, tak to v žádném případě :(
Hráli jsme první quest, než jsem nabral karty a threat, tak byli v druhé místnosti s hellhoundy. Trošku jsem je pozdržel a pak už jen prošli zbytkem dungu s nevím kolika (asi 15 conquesty). Tak nevím co jsem dělal špatně nebo jestli je ta mapa nevyrovnaná (za chvilku měli equip, že masili vše na jednu ránu a ještě jim zbylo :))
Možná měli silné skilly od začátku (aura, command, cleaving)... nevím :(
Slaughter akce
se naposled konala ve Štokách. V první místnosti jsem se (jako Overlord začátečník)cítil přesně jako píše Leech, ale jak jsi mě "vysvobodil" (vystřídal), tak už se postavám moc nedařilo a dungeon který, jsme my doslova proběhli, tak oni se tam trápili a vysloveně bojovali o každý čtvereček.
Lumurius
A to jsem je jeste setril, aby si trochu zahrali a dostali se do posledni mistnosti ... ale ono bylo znat ze to hraji poprve (prestoze na zacatecniky hodne dobre), tak to bylo o to snadnejsi ... zkusenejsi hraci ten prvni dungeon proste daji, on je i designovany tak, aby byl lehky - pro zacatecniky. Teda alespon doufam ze mluvis o me :)
BTW: zkousel jsem s kamarady ve slabe chvili dalsi den 2. quest ... ale jak jsme zacali, tak jsem nejak prestal mit naladu, tak jsem je zariz ihned po otevreni prvnich dveri ... to sem byl fakt zlej Overlord ... skoro me prijde, ze jsme to dele rozkladali nez hrali :)
Treachery
Súhlasím že prvá hra je nevrhnutá na oboznámenie sa z hrou pre oba tábory. Na prvý pohľad pôsobí viac v prospech hráčov no skúste si ju opätovne zahrať povedzme po odohraní všetkých Quest-ov základnej hry a uvidíte že skúsenešjím bude aj OL. Počas prvých hier mávajú hráči častokrát problém z dodržiavaním množstva pravidiel (s tým čo môžu, majú a musia a hlavne kedy? spraviť) čo ich mätie a tak nemajú príliš čas na snovanie kômb "death combo action" správne načasovaná postupnosť zahratia určitých kariet dokáže pripraviť o život väčšinu hráčov.
použij Treachery podľa tabuľky a prispôsob si balík OL kariet ... mne to vždy pomohlo, vymeniť zopár slabších kariet za použiteľnejšie verzie "spomaľovačov". (samozrejme len ak máš k dispozícii niektoré z ďalších rozšírení k hre).
P.S. tiež som mal v prvej hre Cleave-machine, Boggs-LoSblocker ako 5-teho hráča a ešte k tomu som ich aj nechal vybrať ľubovoľnú postavu (klasika vzali najsilnejších) ... nečudo že som to potom oľutoval v podobe nevyváženej hry
treachery
nevim jestli je to tim jak moc jsem zlej (a my hraci opravdu nejsou orezavatka) ... ale treachery v klasickych mapach pridavame az po prvnim protoceni baliku ... a i tak jsou opravdu smrtici ... co maji chudaci postavy delat, kdyz posledni dvere, za kterymi je drak, hodi paralyzujici plyn na vsechny postavy do 3 ctvercu ? navic v questu, kde po otevreni poslednich dveri zmizi vsechny portaly a smrt je konecna ?
V kampanovem rozsireni je to nastesti trochu jinak, ale i tam jsme treachery lehce upravili ... v podstate si nevybiram z celeho baliku, ale z nahodneho podvyberu.
Bogg je opravdu silna karta ... nadruhou stranu cleave uz me tak silny neprijde ..staci opatrne rozmistovat potvory ... mnohem horsi jsou pro OL karty skilly jako TAUNT, ktere ho nuti cili strelci silne plechovky misto slabych kouzelniku a grapple, ktere zabranuji HIT and RUN taktikam
Pokud mam mluvit za nasi skupinu, dovoluju hracum vybrat si postavy i skilly zcela podle sebe a i pak dungeon ktery jeste nehrali casto na prvni pokus nedaji
Siaron
jasně že jsem mluvil o tobě :-)
Hmmm
Descent je v současné době moje (naše) nejoblíbenější hra. A po celou tu dobu co ji hrajeme jsem Overlord. Jednou jedinkrát jsem hrál sám hrdiny a skoro úspěšně jsem vyhrál. (konec nastal u souboje s bossem takže stačilo vydržet kolo max 2 :).
Nepřečetl jsem všechny příspěvky takže budu mluvit spíše za sebe. A také mám jen základní sadu a Well of Darkness.
Začnu hned tím, že na rozdíl od Dooma je ta hra dokonale vybalancovaná. Je jasné že některé karty co má overlord jsou silnější (Evil genius) a některé hodně slabé (Gust of Wind), ale to samé platí i pro hrdiny. Je potřeba si uvědomit že obě strany se musí přizpůsobit dané situaci a každá karta má svoje využití. Pakliže hrdinové dostaly z bronzové truhly nějaké supr věcičky tak je zbytečné se hnát k dalším truhlám. Nevím jak vaši hrdinové, ale ti moji tam skoro vždy jdou s tím že naženou Conguest tokeny, ale místo toho polovinu ztratí. Když jsou na tom špatně tak by zase měli trošku zariskovat a nechat monstra za sebou ať si tam třeba shnijí. Tím že nechají monstra za sebou vlastně částečně omezují overlorda a dá se to takticky využít.
Jinak já vždy hraju na plno, nenechávám hráčům moc prostoru. Taky jim nikdy pokud jsou na tom špatně neubírám monstra nebo naopak si je nepřidávám a servíruju jim to tak jak to je v Quest booku. Důvod je jednoduchý - jasně cílem je zábava - ale tím že se po neúspěšném scénáři (je jedno z jaké strany) zopakuje, dává další možnost strategie. A pokud hrdinové budou pokaždé umírat tak je jasné že je chyba v nich. Anebo jsem tak dobrej xDxD
Četl jsem rady pro hrdiny přímo od Kevina Wilsona na Fantasy Flight Games a můžu říci, že většina hráčů dělá pravý opak. A když jsem si četl anglická fóra tak tam je to spíše naopak. Většina Overlordů si stěžuje že jsou hrdinové tak nabušení že jakmile otevřou dveře tak celou místnost vybijí dřív než se overlord dostane na tah. Situace se pak trošku mění pomocí Treasery ale stejně.
Toť asi tak do diskuze pro začátek všechno.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Duna Imperium CZ + insert + Nesmrtelnost
Akt. cena: 1950 Kč
Končí za: 21 hodin