Dark Souls: The Board Game

xxxxxxxooo hodnoceno 47x (Seznam vlastníků)

Dark Souls: The Board Game - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: undefined
Vydavatelé: Steamforged Games Ltd.
Autoři: neuvedeno
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Dodge vs. Large Hollow Soldier

Large Hollow Soldier, nemá attak, ale místo toho má pohyb o jedna k nejbližšímu hrdinovi a při něm push s pěti poškozeními.
Dám příklad. Hrdina i LHS stojíme na stejném nodu (A). LHS se aktivuje. Při své aktiaci udělá push bez zranení. Hrdina se odsune na sousedící nod (B). Tomu se nedá dodgnout. Pak LHS dokončí svůj pohyb tím, že se přesune k hrdinovi (na nod B) a znova udělá push. Hrdina se rozhodne být pushnut zpět (na nod A). Následně se pokusí dodgnout 5 zranění od pushe. Zaplatí staminu, hodí a uspěje. Rozhodne se přesunout zpět k LHS (na nod B) a neutřží žádná zranění.
Je tento postup korektní, nebo jsem někde udělal chybu?
22.10.2017 15:14:55

dodge
Tady si upřímně rečeno myslím, že musíš dodge už ten samotný push, který dává zranění.

Tedy aktivace - push bez zranění nejde dodge. Pohyb - push se zraněním, který musíš dodge a tudíž přistaneš na jiném nodu než je soldier.

Ale je to moje interpretace, rád si vyslechnu jiný názor.

22.10.2017 18:31:16

Potvrzuji> Po nějakém hledání jsem to našel ve FAQ v1. na bbg a tam potvrzují, co napsal Yedle. Dodge se vztahuje na celý útok včetně pushe. Pokud je dodge úspěšný, není ani damage, ani odsun. - kubicvak

Vybíráme z Bazaru

BY STEALTH AND SEA (DVG)
BY STEALTH AND SEA (DVG)
Akt. cena: 1600 Kč
Končí za: 1 den

Offcanvas