Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 240 min |
Herní svět: | 2. světová válka |
Herní kategorie: | válečná |
Čeština: | vydání ohlášeno |
Vydavatelé: | Fox in the Box Academy Games Banana Games Ediciones MasQueOca |
Autoři: | Gunter Eickert Uwe Eickert |
Rok vydání: | 2019 |
Sdílej: |
Kontrola vyčerpání po konsolidaci
Cena za konsolidaci = 5AB + modifikátory
Jednotka musí po pokusu o konsolidaci (nehledě jestli byla úspěšná nebo ne) provézt kontrolu vyčerpání.
Podle pravidel bych to chápal, že kontrola se provádí až po skončení konsolidace.
Na straně 16 v příkladů tahů konsolidace (červený text) je ale toto pravidlo zmiňováno před začátkem konsolidace. Děkuji za vysvětlení.
V příkladu je sovětská jednotka vyčerpaná, proto musí první snížit cenu akce na 0AB a až poté provést akci.
Nearis: děkuji za vysvětlení. Tak že celý problém je v tom, že se pokus o konsolidaci za 5AB + modifikátory se hraje před konsolidací a ne až po. Je to tak?
Jde o to jestli je jednotka vyčerpaná.
Pokud je jednotka odpočatá, provedeš konsolidaci a poté kontrolu vyčerpání (hod 1d10).
Pokud je jednotka vyčerpaná, musíš první pomocí ABV snížit cenu akce na 0AB, aby mohla jednotka konsolidaci provést. Tudíž snížíš cenu akce na 0AB, provedeš konsolidaci, a už neházíš na na kontrolu vyčerpání, protože jednotka je vyčerpaná.
Ještě pro ujasnění: Příklad
Mám vyčerpanou jednotku a je pod zátěží a chci provézt konsolidaci.
Nejdřív musím snížit akci konsolidace na 0AB a to mohu POUZE pře ABV???
Tedy musel bych utratit 6 bodů (1. za zátěž 5 za konsolidaci). To mi přijde docela brutální, jak dlouho mám 6. bodů ABV? možná chvíli na začátku.
A nebo si snížím třeba 3 body ABV a až pak hodím D10? abych měl větší pravděpodobnost úspěchu?
A po konsolidaci už D10 nehážu, protože je jednotka už vyčerpaná!
Děkuji za objasnění.
Popisuješ přesně příklad na str.16 Konsolidace.
Z pravidel:
str.6_2.2 Vyčerpaná jednotka může být k provedení akce vybraná pouze za určitých okolností (3.4).
str.8_3.4.
Vyčerpaná jednotka po provedení akce za 0 AB zůstává nadále vyčerpaná.
A ano je to brutální, ale máš vyčerpanou zraněnou jednotku, pokud ji chceš zachránit, musíš vynaložit velké množství bodů velení s nejasným výsledkem. Nemůžeš snížit třeba 3 body, protože jednotka je vyčerpaná, házet 1d10 vůbec nebudeš.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Tides of Madness - PL
Akt. cena: 90 Kč
Končí za: 5 dnů