Blood Rage - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 13 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, strategická
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: REXhry
CMON Limited
Guillotine Games
Autoři: Eric M. Lang
Rok vydání: 2015
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Blood Rage Sequel

V rámci vyjádření ohledně odchodu Erica M Langa z CMON se objevila informace, že v rámci CMON bude i nadále spolupracovat na dalších titulech jako je například Blood Rage Sequel (https://cmon.com/press/eric-lang-steps-down-from-his-exec-role-at-cmon-to-focus-on-design-and-activism).

Samozřejmě o hře se absolutně nic neví ani v jakém je stádiu. Mě však zajímá jaké nové herní prvky, komponenty, mechanismy či figurky by rádi fanoušci stávajícího Blood Rage rádi viděli v chystaném titulu?
2.9.2020 12:55:33

Herní prvky, komponenty, mechanismy
* kontrola zón (area control) - naprosto beze změn, snad jedině variace odměn za plenění (tedy, žeton odměny za plenění nezůstává v zoně neustále stejný, samozřejmě v tom chápu určitou část strategie)

* draft karet - naprosto beze změn (dle mého nejlepší mechanika v celé hře)

* simultální tažení bojových karet - naprosto beze změn, snad jedině více karet s efekty a méně s čísly (samozřejmě i zde chápu určitou část strategie)

* úkoly - přidat více variací úkolů, už náznak byl v rozšíření pro 5-tého hráče, v tomto směru si myslím by se mohla hra velice rozšířit

* figurky - snad jedině přidat více neutrálních jednotek, aby se jednotlivé hry od sebe lišily (hra v základu oproti KS edici měla větší variaci právě díky více monstrům)

*herní plán - zvětšit, přidat zóny (primárně kvůli hře více hráčů) a hru dodávat rovnou na neoprenovou podložku hehe :D

*deska klanu - vrstvená deska s výřezy (zabrání nechtěnému posunu žetonů) + možnost hrát s asymetrickými hodnotami jednotlivých klanů (budou se lišit startovními atributy i schopností klanu)

*počet hráčů - umožnit hrát hru itřeba 5,6 či 8 lidech jako v TI :)

*karty posílení - naprosto beze změn, snad jedině přidat větší variace, ať skutečně není žádný klan stejný

*přesun lodí - chápu, že se za tímto objevuje herní strategie ale dle mého dává větší smysl možnost přeplutí lodi/monstra do jiného fjordu

*sbírání vítěžných bodů - chápu, že za toto získám asi nejvíce kritiky ale osobně si myslím, že od tohoto "mechanismu" by se mělo upustit a vítěz by měl být vybrán pomocí nějakého závěrečného boje (aka Highlander - ZŮSTAT MŮŽE JEN JEDEN !), samozřejmě chápu, že to nemůže být řešeno prostým bojem jako při plenění (na základě armády v zóně + bojové karty)

2.9.2020 14:58:05

Vybíráme z Bazaru

Shadows in Kyoto
Shadows in Kyoto
Akt. cena: 40 Kč
Končí za: 5 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas