Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 4 |
Doporučený věk: | od 13 let |
Herní doba: | 90 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, strategická |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | REXhry CMON Limited Guillotine Games |
Autoři: | Eric M. Lang |
Rok vydání: | 2015 |
Sdílej: |
Blood Rage Sequel
V rámci vyjádření ohledně odchodu Erica M Langa z CMON se objevila informace, že v rámci CMON bude i nadále spolupracovat na dalších titulech jako je například Blood Rage Sequel (https://cmon.com/press/eric-lang-steps-down-from-his-exec-role-at-cmon-to-focus-on-design-and-activism).Herní prvky, komponenty, mechanismy
* kontrola zón (area control) - naprosto beze změn, snad jedině variace odměn za plenění (tedy, žeton odměny za plenění nezůstává v zoně neustále stejný, samozřejmě v tom chápu určitou část strategie)
* draft karet - naprosto beze změn (dle mého nejlepší mechanika v celé hře)
* simultální tažení bojových karet - naprosto beze změn, snad jedině více karet s efekty a méně s čísly (samozřejmě i zde chápu určitou část strategie)
* úkoly - přidat více variací úkolů, už náznak byl v rozšíření pro 5-tého hráče, v tomto směru si myslím by se mohla hra velice rozšířit
* figurky - snad jedině přidat více neutrálních jednotek, aby se jednotlivé hry od sebe lišily (hra v základu oproti KS edici měla větší variaci právě díky více monstrům)
*herní plán - zvětšit, přidat zóny (primárně kvůli hře více hráčů) a hru dodávat rovnou na neoprenovou podložku hehe :D
*deska klanu - vrstvená deska s výřezy (zabrání nechtěnému posunu žetonů) + možnost hrát s asymetrickými hodnotami jednotlivých klanů (budou se lišit startovními atributy i schopností klanu)
*počet hráčů - umožnit hrát hru itřeba 5,6 či 8 lidech jako v TI :)
*karty posílení - naprosto beze změn, snad jedině přidat větší variace, ať skutečně není žádný klan stejný
*přesun lodí - chápu, že se za tímto objevuje herní strategie ale dle mého dává větší smysl možnost přeplutí lodi/monstra do jiného fjordu
*sbírání vítěžných bodů - chápu, že za toto získám asi nejvíce kritiky ale osobně si myslím, že od tohoto "mechanismu" by se mělo upustit a vítěz by měl být vybrán pomocí nějakého závěrečného boje (aka Highlander - ZŮSTAT MŮŽE JEN JEDEN !), samozřejmě chápu, že to nemůže být řešeno prostým bojem jako při plenění (na základě armády v zóně + bojové karty)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Shadows in Kyoto
Akt. cena: 40 Kč
Končí za: 5 dnů