Blood Bowl - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy, Sport
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy, strategická
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Games Workshop
Autoři: Jervis Johnson
Rok vydání: 1986
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Nová pravidla?

Ahoj.
Po občasném hraní jsme nedávno v malém městečku Litomyšli založily ligu. Po přečteních nových pravidel (tuším že 5. verze ve slovenštině) vzniklo pár nejasností.
13.7.2011 16:18:34

Hody na stárnutí hráčů?
Pokud se tedy nepletu tak nová liga se hraje bez hodů na stárnutí hráčů při postupu na višší level. Prostě se na stárnutí neháže vůbec je to tak?

13.7.2011 16:21:40

Předávka míče.
Pokud dojde k předávce míče, hráč který míč předává nemusí házet. spoluhráč který míč chytá si musí házet na chycení.(bere se to jako přesná přihrávka).
Pokud je vše úspěšné může si hráč který předával míč připočíst body skušenosti za přesnou přihrávku?

13.7.2011 16:26:55

Jerry
1) Na stárnutí se nehází.
2) Předání nepřidává zkušenost.

Btw nejnovější verze pravidel je 6, ale není tu přeložená.

13.7.2011 19:28:52

Díky
Díky moc. S angličtinou docela zápasím.

15.7.2011 11:48:10

Hod míče.
Další dotaz se točí okolo přihrávky míče. Tak třeba, pokud můj prudce inteligentní troll s agilitou 1 chce hodit míč, pak po modifikaci na long bomb by mu muselo padnout 8 a na dlouhou přihrávku 7 pokud se tedy nepletu. Znamenáto že na takovou vzdálenost prostě nemůže házet? Nebo házet může a spoléhat na hození 6 jako apsolutní úspěch?
Díky moc.

15.7.2011 11:56:38

Jerry
Podle me muze hazet a spolehat na tu 6.

15.7.2011 13:06:29

jerry
Jestli se nepletu, tak šestka je vždycky úspěch a naopak jednička je vždycky - bez ohledu na bonusy - vždycky neúspěch.

15.7.2011 13:10:10

to jerry10020
ad nahrávky
u náhrávek je to trochu spožitější protože se automatický uspěchy (6) a neuspěch (1) se počítají po modifikátorech
v praxi tedy pokud s trollem budeš házet long bomb na 8+ tak opravdu možnost jak hodit přesně je pouze 6, ale vzhledem k tomu že long bomb má modifikátor -2 tak fumbl (snadnutí na místě) nastanu už při hodu 1,2,3 - Ve zkratce tedy 1,2,3 fumble a turnorver - 4,5 letí nepřesná nahrávka - 6 letí přesná nahrávka.

15.7.2011 15:03:29

paladin91
Což si myslím přesně vyjadřuje schopnost trola hodit prudce a přesně na velkou vzdálenost:-D

15.7.2011 16:26:55

Jak spravne provest throw-in?
Ahoj, jen pro jistotu, procitam pravidla (living rule book 5) a na strane 3 je u throw-in templatu napsano, ze pote co se hodi D6 na smer hodu mice zpet do hriste (pote co vyleti ze hriste...) se ma hodit jeste 2D6 na urceni vzdalenosti hodu, nicmene na strane 13 kde se throw-in rozebira v ramci pravidel hazeni je uz uvedeno jen hozeni 1D6 na smer, ale uz nic k hozeni 2D6 na vzdalenost, predpokladam, ze se hazi jen na smer, ale smysl mi davaji obe moznosti, tak jsem se chtel pro jistotu zeptat :) diky moc za odpoved

10.5.2012 20:30:09

bobosik
Hele, já byl zvyklí hrát i házení kostkou na množství polí, kam míč vhodí zpět, ale při hře s Marvinem mě upozornil na to, že se má dát míč jen na kraj hracího plánu - jako na čáru hřiště.
V úterý hraji s paladinem a tak se ho zeptám.

16.5.2012 15:44:39

bobosik
Podle LRB6 se hazi 2D6 na vzdalenost.

16.5.2012 16:44:51

jarmuk
No je to tak, že se ještě hodí, kam to letí. Já to měl právě z těch pravidel verze 5, ale Paladin to hrál podle 6. Neznalost pravidel neomlouvá, ale počítal jsem, že to u čáry nějak utemuju, ale míč mne přeletěl. Co nevím je, zda se dá tento míč zachytávat, když letí:)

16.5.2012 17:42:26

Jak spravne provest throw-in?
diky za odpovedi, Paladinuv nazor by me zajimal, ale asi je to jasny, jak pise Sydo...
pro Marvina - throw-iny se zachytavat nesmi, teda alespon doufam :) (competition rules str. 13)

18.5.2012 10:34:44

začínám
se podrobněji prokousávat pravidlama. Jsou zásadní rozdíly mezi zde uveřejněnou verzí 4 a poslední verzí 6?

19.8.2012 09:53:13

verze
Docela jo, některé věci se vynechali a jiné přidali, zkus na paladinových stránkách stáhnout pětkový ve slovenštině
http://paladin91.webnode.cz/download/

19.8.2012 11:27:24

ta jemná
pravidla jsou stále stejná, alespon ty herní.

jinak jsou jen věci co se týče vedení týmu ( není stárnutí, jinak fungu doktor a rozhodčí, existuje fame namísto pouze fanfaktoru ) ale to jsou věci co se dají poznat za jedno zahrání. Větší průvan je skillech kde je jednak řada nových a některé staré se často i docela zásadně změnili.

20.8.2012 01:19:43

paladin
super, tak herní jsou v tuto chvíli nejdůležitější a ty skilly přežiju :-)

dík

20.8.2012 08:19:42

Zranění
Jestliže je můj hráč sražen a protihráč háže kostkama /z důvodu přebytí obranné hodnoty sraženého hráče/ tak pak je v pravidlech poznámka, pokud v hodu uspěje /rozumím tím, že přebije moji obrannou hodnotu - pokud mám obrannou hodnotu 7 a on hodí 8 - tím je přebita/ "pak může tento nepřátelský trenér použít tabulku zranění, aby s poznalo, jaké zranění hráč utrpěl"...Není mi jasné, jestli hážete na přebití dvěma kostkama a pak na určení zranění /protože kdyby tomu tak nebylo, tak by, vzhledem k tomu, že obranná hodnota je většinou 7-9 většina hráčů po sražení nemohla být "jen" omráčená...Jestli tento dotaz není zcela jasný, tk mi někdo, prosím, jen napište jak to děláte :-)

19.4.2013 14:38:39

tajemná
stáhni si na paladinových stránkách tento soubor a vš bude jasný:
bloodBowl RS.pdf (68,9 kB)
pro jistotu link je tu:
http://paladin91.webnode.cz/download/

19.4.2013 20:39:08

tajemná zranění
po sražení 1. hod 2K6 na brnění , prolomíš li brnění tedy hod+ modifikátory jsou více než AV tak následuje 2. hod 2K6 na zranění (2-7 prone, 8-9 KO, 10-12 CAS) padle li CAS tak následuje 3.hod K6+K8 (K6 jsou desítky K8 jsou jednotky) a typ zranění je pak viz tabulka vážných zranění.

19.4.2013 22:49:01 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Rise of Tribes + 3 rozšíření
Rise of Tribes + 3 rozšíření
Akt. cena: 1999 Kč
Končí za: 4 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas