Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 2 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy, Sport |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy, strategická |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Games Workshop |
Autoři: | Jervis Johnson |
Rok vydání: | 1986 |
Sdílej: |
Nová pravidla?
Ahoj.Hody na stárnutí hráčů?
Pokud se tedy nepletu tak nová liga se hraje bez hodů na stárnutí hráčů při postupu na višší level. Prostě se na stárnutí neháže vůbec je to tak?
Předávka míče.
Pokud dojde k předávce míče, hráč který míč předává nemusí házet. spoluhráč který míč chytá si musí házet na chycení.(bere se to jako přesná přihrávka).
Pokud je vše úspěšné může si hráč který předával míč připočíst body skušenosti za přesnou přihrávku?
Jerry
1) Na stárnutí se nehází.
2) Předání nepřidává zkušenost.
Btw nejnovější verze pravidel je 6, ale není tu přeložená.
Díky
Díky moc. S angličtinou docela zápasím.
Hod míče.
Další dotaz se točí okolo přihrávky míče. Tak třeba, pokud můj prudce inteligentní troll s agilitou 1 chce hodit míč, pak po modifikaci na long bomb by mu muselo padnout 8 a na dlouhou přihrávku 7 pokud se tedy nepletu. Znamenáto že na takovou vzdálenost prostě nemůže házet? Nebo házet může a spoléhat na hození 6 jako apsolutní úspěch?
Díky moc.
Jerry
Podle me muze hazet a spolehat na tu 6.
jerry
Jestli se nepletu, tak šestka je vždycky úspěch a naopak jednička je vždycky - bez ohledu na bonusy - vždycky neúspěch.
to jerry10020
ad nahrávky
u náhrávek je to trochu spožitější protože se automatický uspěchy (6) a neuspěch (1) se počítají po modifikátorech
v praxi tedy pokud s trollem budeš házet long bomb na 8+ tak opravdu možnost jak hodit přesně je pouze 6, ale vzhledem k tomu že long bomb má modifikátor -2 tak fumbl (snadnutí na místě) nastanu už při hodu 1,2,3 - Ve zkratce tedy 1,2,3 fumble a turnorver - 4,5 letí nepřesná nahrávka - 6 letí přesná nahrávka.
paladin91
Což si myslím přesně vyjadřuje schopnost trola hodit prudce a přesně na velkou vzdálenost:-D
Jak spravne provest throw-in?
Ahoj, jen pro jistotu, procitam pravidla (living rule book 5) a na strane 3 je u throw-in templatu napsano, ze pote co se hodi D6 na smer hodu mice zpet do hriste (pote co vyleti ze hriste...) se ma hodit jeste 2D6 na urceni vzdalenosti hodu, nicmene na strane 13 kde se throw-in rozebira v ramci pravidel hazeni je uz uvedeno jen hozeni 1D6 na smer, ale uz nic k hozeni 2D6 na vzdalenost, predpokladam, ze se hazi jen na smer, ale smysl mi davaji obe moznosti, tak jsem se chtel pro jistotu zeptat :) diky moc za odpoved
bobosik
Hele, já byl zvyklí hrát i házení kostkou na množství polí, kam míč vhodí zpět, ale při hře s Marvinem mě upozornil na to, že se má dát míč jen na kraj hracího plánu - jako na čáru hřiště.
V úterý hraji s paladinem a tak se ho zeptám.
bobosik
Podle LRB6 se hazi 2D6 na vzdalenost.
jarmuk
No je to tak, že se ještě hodí, kam to letí. Já to měl právě z těch pravidel verze 5, ale Paladin to hrál podle 6. Neznalost pravidel neomlouvá, ale počítal jsem, že to u čáry nějak utemuju, ale míč mne přeletěl. Co nevím je, zda se dá tento míč zachytávat, když letí:)
Jak spravne provest throw-in?
diky za odpovedi, Paladinuv nazor by me zajimal, ale asi je to jasny, jak pise Sydo...
pro Marvina - throw-iny se zachytavat nesmi, teda alespon doufam :) (competition rules str. 13)
začínám
se podrobněji prokousávat pravidlama. Jsou zásadní rozdíly mezi zde uveřejněnou verzí 4 a poslední verzí 6?
verze
Docela jo, některé věci se vynechali a jiné přidali, zkus na paladinových stránkách stáhnout pětkový ve slovenštině
http://paladin91.webnode.cz/download/
ta jemná
pravidla jsou stále stejná, alespon ty herní.
jinak jsou jen věci co se týče vedení týmu ( není stárnutí, jinak fungu doktor a rozhodčí, existuje fame namísto pouze fanfaktoru ) ale to jsou věci co se dají poznat za jedno zahrání. Větší průvan je skillech kde je jednak řada nových a některé staré se často i docela zásadně změnili.
paladin
super, tak herní jsou v tuto chvíli nejdůležitější a ty skilly přežiju :-)
dík
Zranění
Jestliže je můj hráč sražen a protihráč háže kostkama /z důvodu přebytí obranné hodnoty sraženého hráče/ tak pak je v pravidlech poznámka, pokud v hodu uspěje /rozumím tím, že přebije moji obrannou hodnotu - pokud mám obrannou hodnotu 7 a on hodí 8 - tím je přebita/ "pak může tento nepřátelský trenér použít tabulku zranění, aby s poznalo, jaké zranění hráč utrpěl"...Není mi jasné, jestli hážete na přebití dvěma kostkama a pak na určení zranění /protože kdyby tomu tak nebylo, tak by, vzhledem k tomu, že obranná hodnota je většinou 7-9 většina hráčů po sražení nemohla být "jen" omráčená...Jestli tento dotaz není zcela jasný, tk mi někdo, prosím, jen napište jak to děláte :-)
tajemná
stáhni si na paladinových stránkách tento soubor a vš bude jasný:
bloodBowl RS.pdf (68,9 kB)
pro jistotu link je tu:
http://paladin91.webnode.cz/download/
tajemná zranění
po sražení 1. hod 2K6 na brnění , prolomíš li brnění tedy hod+ modifikátory jsou více než AV tak následuje 2. hod 2K6 na zranění (2-7 prone, 8-9 KO, 10-12 CAS) padle li CAS tak následuje 3.hod K6+K8 (K6 jsou desítky K8 jsou jednotky) a typ zranění je pak viz tabulka vážných zranění.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rise of Tribes + 3 rozšíření
Akt. cena: 1999 Kč
Končí za: 4 dny