Battlestar Galactica: The Board Game

xxxxxxxxxo hodnoceno 293x (Seznam vlastníků)

Battlestar Galactica: The Board Game - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 3 - 6
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, strategická, intriky
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Giochix.it
Heidelberger Spieleverlag
Autoři: Corey Konieczka
Rok vydání: 2008
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Jak se hraje sympatizant

Galacticu jsem hrál jednou a protože jsem si ji objednal, tak podrobněji studuju pravidla. Nějak mi ale pořád uniká jak se hraje sympatizant (4 nebo 6 hráčů) jestliže zdroje jsou v červené a tudíž sympatizant má hrát za lidi a sympatizanta dostane:
a) odhalený sylon
b) ještě neodhalený sylon
A pak ještě podotázka k b) co potom až se sympatizant za lidi odhalí někdy později jako sylon.
13.3.2009 01:19:42

sympatizant
Když je to v červeném tak je za lidi jde do vězení a pokud se hráčům daří a nejsou v červeném s nějakou surovinou tak je z něho Cylon, je to takový vyrovnávací prvek. S kartou se nijak nemanipuluje.

13.3.2009 08:33:27

pravidla str 19
je to tam moc pěkně popsané. Pokud dostane sympatizanta odhaleny cylon tak da kartu sympatizanta jinemu hraci. Pokud by kartu sympatizanta dostal neodhalený cylon, tak může svou kartu "jsi cylom" použít přes Ressurection ship (tato lokace je povolena pro sympatizanta). Navíc po přečtení jsem zjistil, že sympatizant funguje trošku jinak než cylon, třeba se v jeho kole tahají krize a nemůže používat flotilu cylonu a super krize.

13.3.2009 08:47:54

to Lumirius
Takže jestli jsem to správně pochopil:
a) Odhalený sylon, jestliže dostane kartu sympatizanta MUSÍ ji předat jinému hráči, kterého si on sám zvolí
b) Neodhalený sylon
1) Buď se může zbavit na lokaci "lodi vzkříšení" své
dosud neodhalené karty loajality "jsi sylon" tak, že ji
skrytě předá jinému hráči a pak už je vždy sympatizant