Podivná chování Zatrolenek v Chrome (a dalších, co používají stejné jádro)

Bohužel cca týden řešíme podivné situace, kdy na server chodí v rychlém sledu (v rozmezí setin vteřiny) duplicitní dotazy na stejnou stránku/odkaz. Příčinou je změna chování v Chrome (další prohlížeče to zdá se nedělají, v Chrome to máme potvrzené), kdy Chrome po kliknutí na odkaz posíla dotaz na server 2x v rychlém sledu za sebou (v řádu setin vteřiny).

Toto chování má velmi nepěkný důsledek. Některé akce na Zatrolenkách máme jako \"Přepnout\" a tedy první dotaz způsobí \"vypnout\" a druhý \"zapnout\" (nebo naopak). A díky tomu nešlo například přidávat a odstraňovat hry ze sbírek/wishlistů pomocí tlačítek v profilu hry (toto je první místo, kde je to \"opraveno\").

V mnoha případech toto chování Chrome má velký přínos pro jeho uživatele, ale zrovna v těchto případech a když s tím web nepočítá (a 18 let se choval jinak) tak to může přinést spoustu nepříjemných překvapení.

Celý web budeme procházet a hledat problematický místa. Pokud na nějaké takové narazíte, napište nám prosím přes Kontaktní formulář. Za nepříjemnosti se omlouváme, makáme na úpravách, aby bylo vše zase normálně funkční.

BattleCON: Devastation of Indines

xxxxxxxxxx hodnoceno 3x (Seznam vlastníků)

BattleCON: Devastation of Indines - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–5
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 45 min
Herní svět: neuvedeno
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Level 99 Games
Autoři: D. Brad Talton, Jr.
Rok vydání: 2013
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

„Nejsi už na ty videohry příliš starý?“ - Jean Claude Van Damme, Krvavý sport

Ve hře BattleCON hráč pomocí karet ovládá bojovníka v aréně. Jde o hru určenou primárně pro dva hráče, balení však obsahuje i variantu pro solitérní hru, hru tří hráčů, týmový duel či kooperativní hru. Jádro hry tvoří tzv. Battle Connection Fighting System, kdy si každý hráč zvolí ze své ruky jednu kartu bojového základu a jednu kartu bojového stylu, jež společně utvoří jeho manévr pro dané kolo souboje.


Příprava hry:

Hra nabízí třicet různorodých bojovníků rozdělených do šesti kategorií podle komplexnosti. Každý hráč si zvolí hrdinu pro nadcházející souboj, což obvykle obnáší pět karet stylů, kartu jedinečného základu, kartu zakončovacího úderu, referenční kartu bojovníka pro soupeře, referenční kartu bojovníka pro hráče samotného a kartonovou miniaturu bojovníka, již hráč umístí na výchozí pozici v aréně. Vedle toho může sada hrdiny obsahovat ještě další karty či žetony v závislosti na unikátních herních mechanismech toho kterého bojovníka. Mimo to toho dostane ještě každý hráč stejnou sadu sedmi bojových základů.

Každá karta obsahuje vedle popisu manévru a informací o výhodách a nevýhodách, jež daný styl či základ poskytuje, také tři základní údaje - dosah, sílu a iniciativu. Součet dosahů na obou zvolených kartách manévru, tj. na kartě stylu i na kartě základu, určuje, kde se musí cíl nacházet, aby byl manévrem zasažen. Součet síly na obou zvolených kartách určuje výši zranění, které cíl utrpí. Součet iniciativ rozhoduje o tom, který z bojovníků bude v daném kole jednat jako první.

Jak již bylo řečeno, spárováním vybraného stylu a základu vznikne bojový manévr. Každý hráč takto během přípravy vytvoří dva manévry, které umístí do tzv. obnovovacích pozic. Tyto dva páry karet nebude mít první kolo k dispozici. Pokud jeho bojovník operuje s žetony, umístí na patřičná místa patřičný počet patřičných žetonů, nastaví počítadlo životů na 20 a počítadlo kol na 1.


Průběh hry:

Souboj se odehrává v kolech, v základní variantě nejvýše v patnácti. Každé kolo se skládá z následujících fází:

  1. výběr bojového páru - Hráči si vyberou z ruky kombinaci stylu a základu, kterou umístí před sebe lícem dolů.
  2. ante - Pokud to jejich bojovníci umožňují, hráči mohou použít zvláštní karty či žetony, jež ovlivní další průběh kola.
  3. odhalení bojového páru - Hráči současně odhalí zvolený manévr.
  4. vyhodnocení - Hrdina s vyšší celkovou iniciativou se stává aktivním bojovníkem. Provede všechny úkony předepsané manévrem a vyhodnotí, zda je cíl v dosahu útoku. Pokud ano, cíl utrpí zranění rovné celkové síle útoku. Každý úspěšný útok protivníka omráčí. Hrdina s nižší iniciativou se stává reaktivním bojovníkem. Pokud není úderem zasažen nebo mu zvolený bojový manévr nabízí obranu před omráčením, může nyní zaútočit on sám. Opět se vyhodnotí dosah úderu, případně pak i jeho síla.
  5. obnovení - Každý hráč si vezme do ruky manévr ze vzdálenější obnovovací pozice. Manévr z bližší pozice přesune na vzdálenější, právě použitý manévr pak umístí na bližší obnovovací pozici.


Konec hry:

Prohrává hráč, jehož bojovník první ztratí všech svých dvacet životů. Pokud jsou oba bojovníci po patnácti kolech naživu, vyhrává ten s vyšším počtem životů.

Autor: tracnik

Vybíráme z Bazaru

Ve svitu půměsíce + obaly
Ve svitu půměsíce + obaly
Akt. cena: 850 Kč
Končí za: 6 dnů

Offcanvas