Bang! Duel - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–2
Doporučený věk: od 8 let
Herní doba: 30 min
Herní svět: Divoký západ
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Emiliano Sciarra
Rok vydání: 2015
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Pár otázek na pravidla

Ahoj,jsem začínající hráč a nějak si nevím rady s několika vysvětleními v pravidlech.1)Jak je to,prosím, s Dynamitem,když už má člověk poslední postavu?2) K čemu slouží Nůž-co se s ním reálně dá zahrát?3) Když člověk může zahrát jeden Bang za kolo a má AP postavu, která umožňuje hrát jako Bang libovolnou kartu,tak může hrát kartu Bang(Pistoli) a ještě jinou kartu jen s efektem Bang,nebo pouze jeden tah s efektem Bang ať už je to Bang nebo ne?Kdyby někdo pomohl,byla bych ráda.. díky
8.1.2021 06:29:38 | Upraveno autorem (porovnej)

Pravidla
Zdravim, je to celkem jednoduche:

1) Karta dynamitu se, po prilozeni ke sve ZP, v kazdem kole predava protihraci dokud nevybuchne nebo neni odebrana. Postavu muze nebo nemusi zabit a nezalezi kolik jich hrac ma. Pokud ma posledni postavu a odebere ji vsechny zbyvajici zivoty, tak je proste konec.

2) Nuz je akcni (hneda) karta a zpusobuje normalne zraneni. Akcni karty je mozno pouzit bez omezeni, protoze se nejedna o karty BANG (cervene)

3) Pokud neni vyslovne uvedeno na kartach, je mozne zahrat pouze jednu kartu BANG (cervenou) za tah.

Snad jsem pomohl ;)

8.1.2021 07:55:08

Nerozumím

Ahoj,no,moc to pořád nechápu:-D
1) Myslela jsem,když má soupeř poslední postavu ve hře,tak už je to AP a tudíž žádnou ZP nemá,tak jak funguje Dynamit( který útočí na ZP), když už ZP není ve hře?
2) Způsobuje zranění tzn že bere život? Nebo jak?
3)No tam má jedna postava(nevzpomenu si která) napsáno,že lze použít jako Bang libovolnou kartu,tudíž to není skutečná karta s červeným okrajem,tak já prostě nevím,jestli by nemohl třeba člověk zahrát jednu kartu s červeným okrajem+jednu libovolnou kartu "jako" Bang..

8.1.2021 12:10:57

LNF

Duel
1) Poslední postava se zároveň stává AP i ZP. Tzn., že dynamit je stále ve hře.

2) Na nůž se dá zahrát vedle. Když soupeř nemá vedle, tak ztratí život. Zároveň lze zahrát i bang. Tzn., že teoreticky můžeš ubrat soupeřovy postavě 2 životy.

3) Bang je jen jeden. Karta s červeným okrajem. Tzn., že můžeš zahrát jakoukoliv kartu jako bang s červeným okrajem. Ve spojení s nábojovým pásem je to sranda:-)

8.1.2021 12:51:38

Zkusím pomoct i já
1) Když má hráč poslední postavu ve hře tak ta postava je zároveň AP i ZP.

2) Ano, je to úplně to samé co karta Bang, jenom se může zahrát v jednom kole třeba s dalším bangem jelikož nůž není karta bang takže se na ní nevztahuje omezení v počtu zahrání karet bang.

3) Pokud postava umožňuje zahrát libovolnou kartu jako kartu bang tak se na tu kartu vztahují stejné omezení jako na běžnou kartu bang.

Snad jsem pomohl.

8.1.2021 12:51:51

LNF
Tak vidím že LNF byl o 20s rychlejší :-)

Tak snad už to bude jasné když jsme to vysvětlili dva...

8.1.2021 12:53:29

Hurá

Děkuji,snad už bude vše ok

8.1.2021 14:06:16

Vybíráme z Bazaru

Ztracené dědictví - oba balíčky
Ztracené dědictví - oba balíčky
Akt. cena: 150 Kč
Končí za: 7 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas