Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 2 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | 2. světová válka |
Herní kategorie: | válečná, sběratelská |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | ADC Blackfire Entertainment Avalon Hill |
Autoři: | Aaron Forsythe Devin Low Jonathan Tweet Paul Barclay Richard Baker |
Rok vydání: | 2005 |
Sdílej: |
Strategie Axis & Allies Miniatures
Prostor pro vaše zkušenosti z uplatněnou strategií ve hře, kolega me germány už několikrát opakovaně rozjel na taktice rychlych vozidel a pěchoty s nabušenyma kostkama, kde padnou same vysoké na zásah a na cover rovněž.. Prostě nezničitelní amíci :)postrehy
uvitam jakekoliv postrehy nebo tipy na strategii bitev pro jednotlive typy armad
postřehy
Ono je v podstatě jedno za jakou stranu hraješ. Když pominu všeobecně známý taktický rady jako např. neútočit zblízka obrněnou jednotkou na pěchotu v těžkém terénu apod. tak ze své vlastní zkušenosti asi toto:
1) maximálně využívat terén při přesunech, krytí apod.
2) snažit se o udržení iniciativy (tedy kdo táhne jako druhý..)
3) využívat nadoraz spec. vlastnosti svých jednotek
4) odhadnou slabiny v protivníkově obraně či útoku, tedy nějaké to strategické uvažování
5) nepropadat panice : )) a mít trochu toho štěstí při hodech
a ještě bych dodal pro někoho samozřejmost , ale mít naprosto v malíku pravidla . )
dik
ono ty pravidla znat a stesti u kostek je asi zaklad :)) iniciativu myslis vzdy a vzdy jet jako prvni? protoze pokud jedes jako prvni nachystas se do pozic tak druhej hrac ti proste ujede z dosahu a schova se za teren.. to se mi stalo nescetnekrat.. jeste se navic nachysta do pozic on v tomhle je nevyhoda samohybek proti tankum a to citelna..
Iniciativa
No ono zalezi na situaci. Nekdy se hodi tahnout jako prvni, protoze treba nekde potrebujes byt driv nez souper, nekdy se naopak hodi jit jako druhy.
iniciativa 2
No a prave kdyz iniciativu vyhravas, tak mas na vyber, kdo pujde prvni a mas tak situaci pod kontrolou, ale to je obecne valecnicke pravidlo. To je zakladni smysl iniciativy.
iniciativa 3
jistě že druhý, viz bod 2. v závorce, soupeř si nějak posune jednotky a ty na to můžeš s přehledem a dle aktuálních potřeb reagovat.
Co se týče kostek tak ty se dají v delší hře dobrou strategií potlačit, ale to napětí při hodu vždy zůstává takže žádnou situaci nelze tak jako v reálu prokalkulovat na 100%.
iniciativa 4
takze kdyz je treba neco obsadit tak prvni .. jinak zasadne druhej :) ?
iniciativa
podle mne taky ne, jelikož je třeba ten point držet alespoň jedno kolo, dle mne je vždy fajn být druhý alespon co se týče axis ... : )
sandbagge machine-gun team
Mam dotaz ohledne pravidel, tahle jednotka - sandbagge machine-gun team- ma napsano ve schopnosti entrenched - until this unit moves, it gets +1/+1 defence - kolega si to vyklada ze pokud se kdy jednotka pohne v prubehu hry uz do konce hry ma obranu jen 4, muj dotaz je zda se to vztahuje na celou hru ci jen na jedno kolo. dik
Re: sandbagge machine-gun team
Správný výklad je, že od okamžiku pohnutí z výchozího bodu má ten MG Team DO KONCE HRY už jen standardní hodnotu defence. Je to herní simulace zakopané jednotky obložené pytli s pískem, která může kdykoliv opustit svou skrýš, ale pozbyde tuto svou zvýšenou obranu. Je zapotřebí ale brát v úvahu, že když se jednotka někdy během hry vrátí na své počáteční výchozí místo, už se mu ta extra defence zpátky nepřidá.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Nájezdníci ze severu
Akt. cena: 1175 Kč
Končí za: 1 den