Axis & Allies Miniatures

xxxxxxxxoo hodnoceno 20x (Seznam vlastníků)

Axis & Allies Miniatures - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: 2. světová válka
Herní kategorie: válečná, sběratelská
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Avalon Hill
Autoři: Aaron Forsythe
Devin Low
Jonathan Tweet
Paul Barclay
Richard Baker
Rok vydání: 2005
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Strategie Axis & Allies Miniatures

Prostor pro vaše zkušenosti z uplatněnou strategií ve hře, kolega me germány už několikrát opakovaně rozjel na taktice rychlych vozidel a pěchoty s nabušenyma kostkama, kde padnou same vysoké na zásah a na cover rovněž.. Prostě nezničitelní amíci :)
16.12.2010 11:05:44

postrehy
uvitam jakekoliv postrehy nebo tipy na strategii bitev pro jednotlive typy armad

17.12.2010 07:51:16

postřehy
Ono je v podstatě jedno za jakou stranu hraješ. Když pominu všeobecně známý taktický rady jako např. neútočit zblízka obrněnou jednotkou na pěchotu v těžkém terénu apod. tak ze své vlastní zkušenosti asi toto:

1) maximálně využívat terén při přesunech, krytí apod.
2) snažit se o udržení iniciativy (tedy kdo táhne jako druhý..)
3) využívat nadoraz spec. vlastnosti svých jednotek
4) odhadnou slabiny v protivníkově obraně či útoku, tedy nějaké to strategické uvažování
5) nepropadat panice : )) a mít trochu toho štěstí při hodech


a ještě bych dodal pro někoho samozřejmost , ale mít naprosto v malíku pravidla . )

17.12.2010 09:14:15 | Upraveno autorem (porovnej)

dik
ono ty pravidla znat a stesti u kostek je asi zaklad :)) iniciativu myslis vzdy a vzdy jet jako prvni? protoze pokud jedes jako prvni nachystas se do pozic tak druhej hrac ti proste ujede z dosahu a schova se za teren.. to se mi stalo nescetnekrat.. jeste se navic nachysta do pozic on v tomhle je nevyhoda samohybek proti tankum a to citelna..

18.12.2010 17:25:17

Iniciativa
No ono zalezi na situaci. Nekdy se hodi tahnout jako prvni, protoze treba nekde potrebujes byt driv nez souper, nekdy se naopak hodi jit jako druhy.

18.12.2010 23:29:56

iniciativa 2
No a prave kdyz iniciativu vyhravas, tak mas na vyber, kdo pujde prvni a mas tak situaci pod kontrolou, ale to je obecne valecnicke pravidlo. To je zakladni smysl iniciativy.

18.12.2010 23:31:34

iniciativa 3
jistě že druhý, viz bod 2. v závorce, soupeř si nějak posune jednotky a ty na to můžeš s přehledem a dle aktuálních potřeb reagovat.
Co se týče kostek tak ty se dají v delší hře dobrou strategií potlačit, ale to napětí při hodu vždy zůstává takže žádnou situaci nelze tak jako v reálu prokalkulovat na 100%.

20.12.2010 08:55:24 | Upraveno autorem (porovnej)

iniciativa 4
takze kdyz je treba neco obsadit tak prvni .. jinak zasadne druhej :) ?

20.12.2010 23:43:55

iniciativa
podle mne taky ne, jelikož je třeba ten point držet alespoň jedno kolo, dle mne je vždy fajn být druhý alespon co se týče axis ... : )

21.12.2010 09:17:17 | Upraveno autorem (porovnej)

sandbagge machine-gun team
Mam dotaz ohledne pravidel, tahle jednotka - sandbagge machine-gun team- ma napsano ve schopnosti entrenched - until this unit moves, it gets +1/+1 defence - kolega si to vyklada ze pokud se kdy jednotka pohne v prubehu hry uz do konce hry ma obranu jen 4, muj dotaz je zda se to vztahuje na celou hru ci jen na jedno kolo. dik

17.1.2011 04:17:18

Re: sandbagge machine-gun team
Správný výklad je, že od okamžiku pohnutí z výchozího bodu má ten MG Team DO KONCE HRY už jen standardní hodnotu defence. Je to herní simulace zakopané jednotky obložené pytli s pískem, která může kdykoliv opustit svou skrýš, ale pozbyde tuto svou zvýšenou obranu. Je zapotřebí ale brát v úvahu, že když se jednotka někdy během hry vrátí na své počáteční výchozí místo, už se mu ta extra defence zpátky nepřidá.

18.1.2011 15:29:59

Vybíráme z Bazaru

Nájezdníci ze severu
Nájezdníci ze severu
Akt. cena: 1175 Kč
Končí za: 1 den

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas