Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Arkham Horror |
Počet hráčů: | 1 - 8 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games Galakta |
Autoři: | Kevin Wilson Richard Launius |
Rok vydání: | 2009 |
Sdílej: |
Innsmouth vs. Dunwich
Uvažuji o koupi jednoho z výše zmíněných rozšíření AH. Pravidla jsem si přečetl a rozdíly jsou mi celkem jasné. Takže se chci zeptat lidí, kteří hráli obě rozšíření, jak vám připadala hra s Innsmouthem a jak s Dunwichem. Jde mi spis o konkretni zkusenosti ze hry, nez o teorii, tu jsem si precetl v pravidlech.re
Mám obě tato rozšíření a mám obě hodně rád. Osobně vidím zásadní rozdíl hlavně v obtížnosti. V Dunwichi je sice třeba hlídat monstra kvůli vortexům, ale procitnutí Dunwichské hrůzy není tak fatální průšvih. Sice se opravdu špatně zabíjí, ale Doom token přidává jen občas. Zato Innsmouth track je daleko obtížnější. Jednak to vyžaduje spoustu času(a často kooperaci víc než jednoho vyšetřovatele), spoustu cluetokenů a navíc to začně později výrazně komplikovat zákaz vycházení. Pro mě je Innsmouth zkrátka větší výzva, obtížnost jde hodně nahoru.
Innsmouth
přijde mi pestřejší, má lepší charaktery mezi vyšetřovateli a mnohem variabilnější mythos karty.
Innsmouth
Obě přinášejí moc pěkné věci, ale já osobně mám raději Innsmouth. Ploty vyšetřovatelů jsou velmi chutné zpestření a ještě více Tě potáhnou do hry, noví Prastaří jsou masití a noví Investigátoři jsou hrdinové jaksepatří, mají dobré vlastnosti a někteří jsou příjemně originální. Deska je taky zajímavější hlavně díky Devil Reef a Yha'nthiel, které jsou odpojené a dá se do nich dostat jen přes vodu. Navíc s Innsmouth lookem je sranda a třešinčka na dortu je stanné právo a originální vězení. Všichni jsou tam nevrlí, jako bys tam neměl co dělat, a podobně. Prostě Innsmouth jak vyšitý, ten pocit jsem u Dunwiche moc neměl.
Innsmouth
Mě Innsmouth také přijde zajímavější, alespoň z toho co jsem načetl v pravidlech. Přesto pořád váhám, obě rozšíření přinášejí zajímavé prvky.
Innsmouth: osobní příběhy, skryté předky, další způsob probuzení prastarého.
Dunwich: mise, dunwich horror, zranění.
Prostě je to dilema, ale stejně asi nakonec vyhraje Innsmouth. Teda jestli si ehm, nakonec nekoupím obě!?
to Parxel ad Dunwich
Madness a Injury jsou skvělý nápad a už jen kvůli nim se Dunwich oplatí mít. Navíc jsou tam nové Location Encountery a nové věci, ze kterých třeba některé zbraně jsou opravdu skvělé. Tasky jsou taky super, protože díky nim získáš takové side questy, které zpříjemňují hru, ale mise jsou sice zajímavé, avšak většinou poměrně nesplnitelné. Zahazovat kvůli nim věci, kouzla nebo nedejbože spojence je dost nechutné.
A co se týče samotného syna Yog-Sototha, Dunwichské hrůzy, tak musím uznat, že je celkem nic moc. Když už se samotný Dunwich Horror objeví, tak si na něho troufnou jen ti největší sebevrahové a většinou neuspějí, protože má pokaždé jiné vlastnosti. Takže ho tam většinou stejně necháte a snažíte se co nejrychleji pozavírat brány, než vám nasype Doom Tokeny na Prastarého.
Na druhou stranu zase
innsmouth
suhlas ze innsmouth je vyzva... najme, ak hravas v mensej skupine. my hrame casto 3ja a to je peklo snazit sa zatvarat brany, cistit mesto a zaroven zbierat stopy pre federalov :)
pripadne
pripadne je moznost zobrat si jednu postavu, ktore bude mat na starosti iba innsmouth :)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Zakázaná Poušť (CZ)
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 6 dnů