Arkham Horror - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 8
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Horror
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Nexus
Autoři: Kevin Wilson
Richard Launius
Rok vydání: 2005
Sdílej: Facebook

3.HRA_Yog-Sothoth_Nešťastná zvěst

Autor: quaranin | 2 hodiny 0 minut | 7.3.2011 | 2

Hra: Arkham Horror

Hráči: quaranin a 2 neregistrovaní

Prastarý:

Počet vyšetřovatelů:

Výsledek:

V této hře jsme všichni začali velmi dobře. Podařilo se nám nakoupit několik běžných předmětů a postupně posbírat všechny možné stopy. Dařilo se nám postupně uzavírat, zapečetit brány a semtam si to rozdat i s nějakou nestvůrou, která překážela v cestě. Nutno podotknout, že všechno šlo podle plánu, až na jednoho Guga, který se loudal Arkhamem od začátku až do úplného konce hry. Nutno taky dodat, že jsme se mu všichni zdatně po celou hru vyhýbali a nikdo neměl ani nejmenší chuť se s ním utkat a riskovat ztráty, které Gug dokáže způsobit. Hra se dostala do fáze, kdy jsme měli zapečetěno 5 bran a já, nešťastný to tahač mýtů na konci kol, oznám jsem Zvěst. Na konci fáze mýtů se háže kostkou a pokud padne 1 nebo 2, přidá se žeton zkázy na kartu Yog-Sothotha(připomenuvše s kým že máme tuto hru čest). Splnění znamenalo na zahodit na nejmenované ulici kartu pomocníka, kteréhož jsme vlastnili. Situace nevypadala zdaleka tak tragicky, poněvadž na kartě chyběly pratarému ještě 3 žetony zkázy a my jsme uzavírali šestou bránu. Protože to byl ale hráč Georgius, který pomocníka vlastnil, museli jsme vydržet 3 kola, aby se vrátil z vnějších světů a také aby uzamkl a zapečetil. Štěstí nám ale ukázalo záda a všechny konce fáze mýtů, kdy jsme házeli kostkou na zvěst, jsme neuspěli a po třech neúspěších jsme tak akorát probudili Yog-Sothotha. Georgius sice stihl zapečetit bránu, ale chyběla nám ještě jedna.

Boj s prastarým jsme prohráli velmi rychle. Když Yog-Sothoth útočí, musí mít hráč trofej brány. a hází test vůle. Pokud neuspěje, ztrácí trofej brány. Pokud nemá žádnou trofej brány, je zničen. Největší problém je v tom, že Vůle a Boj jsou na jednom posouvacím žetonu. Tzn. že čím vyšší chce mít hráč Boj, tím nižší má vůli. No a aby toho nebylo málo, tak je pro jistotu Yog-Sothoth imunní proti magii.

Po dvou hodinách nadějného hraní jsme byli bez šance rozprášeni.

Hráči: Quaranin, Georgius a Lukachenko

 

Odehráno v: Frýdek-Místek (Okres: Frýdek-Místek)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Senjutsu: Bitva o Japonsko
Senjutsu: Bitva o Japonsko
Akt. cena: 820 Kč
Končí za: 8 hodin

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas