nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Android: Netrunner LCG

Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 13 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: karetní hra, sběratelská
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Autoři: Richard Garfield
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Pravidlá

Chystá sa niekto na preklad? :)

15.8.2012 20:46:39

Nejde mi uploadovat překlad

Mám kompletně přeložen deluxe box Creation and Control, nicméně se mi nedaří jej sem nahrát. Mám přeloženu taky většinu Honor and Profit a Spin, ale nejspíš je tu nějaký limit počtu souborů, který je naplněný a neumožní mi se o ně podělit.

Tímto chci vyzvat ostatní překladatele k tomu, aby smazali některé soubory, protože podle mého názoru nemusí pravidla a překlad šesti datapaků zabrat 30 souborů. Tímto nechci znevážit vaši práci, ale pouze udělat prostor pro to, abychom v ní mohli dále pokračovat.

Pokud žádný limit počtu souborů ke stažení neexistuje, poraďte mi, prosím, v čem by mohl být problém, který mi zamezuje v nahrání souborů. Účet jsem si aktivoval, tudíž bych měl mít přístupny všechny funkce.

Děkuji za odpověď.

EDIT: Tak už vidím, že to čeká na schválení. Musel jsem takové upozornění přehlédnout, protože jsem ho nikde neviděl.

Upraveno autorem (porovnej)

28.4.2015 14:55:08

je to slozitejsi...

To "Zacatek kola" stuff je nekdy docela.. komplikovane. Ale vpodstate zakladni pravidlo zni, ze kdyz se stane neco ve stejny okamzik, tak se vsechno spusti naraz, ale vyhodnocuje se to v poradi: nejdrive hrac, jehoz je kolo, vyhodnoti vsechny svoje efekty v poradi, jakem si urci, pak to stejne udela hrac, jehoz kolo neni. Dulezite je to u nekterych "start of turn" abilit, dale dost casto to ma zajimavy efekt treba u Femme Fatale bypass ability (komainu za 0c a tak).

17.2.2015 22:39:23

CedSW

Ano, tento efekt je kumulativny.

17.2.2015 15:23:51

when your turn begins

co se stane když mám dvě karty "when your turn begins"? Například když mám nainstalovaný dvě PAD Campaign - dostanu kredit za každou na začátku kola?

17.2.2015 14:12:39

Pravidla CZ

Ahoj, můžu se zeptat, zda někdo dělá na překladu pravidel, případně jak to s překladem vypadá? Děkuji.

Upraveno autorem (porovnej)

21.1.2013 09:06:15

Falco

Jeste jsem se pro jistotu dival do pravidel, tak to, ze jsi trashnul jeden ten SanSan Grid na jednom serveru neznamena, ze nemuze byt na jinem (nereznuty) i kdyby byl unikatni. Unikatnost rika, ze jen jedna unikatni karta muze byt reznuta, tj. aktivni. Takze jsi to udelal dobre. Zpomalil jsi me a vyhral:)

17.1.2013 11:04:14

DD, Vlastus

Jasně. Já si to myslel a ptal jsem se na to v souvislosti s aktuální debatou ve vlákně o spekulacích nebo jak to je :)

15.1.2013 11:01:23

reakce v tahu soupeře?

Je to dobře vidět na diagramu tahu na strance 32, paid ability jsou zelene koleckosipky.

15.1.2013 10:46:56

to Beholder

Samozrejmne. K cemu by byla treba abilita Jinteky agendy Nikei MKII, kde za hosted token ukoncujes run, kdybys to nemohl udelat v kole runnera :). A jestli platis tokenem nebo trashem se v pravidlech nerozlisuje. Je to proste paid ability.

15.1.2013 10:40:17

Beholder

Paid ability muzes delat po kazde runnerove akci, pred zacatkem jeho kola a pred "end of turn" jeho kola.

15.1.2013 10:33:30

reakce v tahu soupeře?

můžu zahrát paid ability v tahu soupeře která vyžaduje hosted token nebo trash ?(u kliku to nejde, to vím)

Upraveno autorem (porovnej)

15.1.2013 10:22:36

Vlastus

Ďakujem za rýchle odpovede.

Tá prvá otázka ma zmiatla kvôli textu pravidiel, kde sa hovorí, že môžeš vrámci inštalovania ICE-u zahodiť ICE (nie ICE-i).
Tie Conditional schopnosti ma zas zmiatlo vo vlákne Trace Amount, kde "Juris" komentoval kartu E3 Feedback Implants (viz. vlákno). Prosto som to zle pochopil. :)
A to posledné nemám čím vyhovoriť. :D

12.1.2013 14:04:12

Re: Otázky

No sice staci imo precist pravidla nicmene:
1. Pri instalovani na server muze korporace trashnout JAKYKOLI pocet karet nainstalovanych na serveru, vcetne ice (str 13, installing)
2. To je uplny nesmysl, jediny limit conditional abilit je, ze se mohou pouzit pouze jednou za to dane spusteni (ie kdyz tam mas when you access archives, tak se to spusti prave jednou kdyz uspesne vlezes do archivu a nelze to natrigrovat vickrat). Tedy napr kdyby byla nejaka abilita runner gain 1 cr kdyz korp nainstaluje ice a corp nainstalovat v tahu 3, tak dostanes 3 cr.
3. V deckbuildingu je uvedeno ze je rozdil mezi kartou co ma influence box a v nem nic a mezi kartou co ten box vubec nema (agenda). Karty bez influence boxu NEMOHOU byt pouzity mimo vlastni fakci (str 24, vpravo dole).
Tak asi tak :)

12.1.2013 13:03:59

Otázky

Mám pár skôr overovacích otázok. :)

1. Pri inštalovaní nového ICE-u môžem "trash" nainštalovaný ICE, aby som znížil cenu novéhe. Je mi jasné, že odinštalovanie je v poradí, ale otázke znie, či môžem odinštalovať VIAC AKO JEDEN ICE? Hrali sme, že nie a pravidlá tiež používajú jednotné číslo pri slove ICE.

2. Ozaj sa hrajú "conditional" ( When, Whenever) schopnosti len raz za kolo?

3. Agendy sa môžu pridávať do ktorejkoľvek frakcie? Nenašiel som žiadne obmedzenie, keďže ani nemajú cenu vplyvu.

:) Vďaka.

12.1.2013 11:51:55

blind

aha, dik za odpoved.

9.1.2013 08:55:49

kolibrik

Icebreaker používáš pouze na breakování subroutines.
Pokud používáš icebreaker, tak musí být jeho typ (např. code gate) stejný jako je u ICE (rovněž code gate). Nemůžeš breakovat soubroutines jiným typem icebreakeru. Pouze v případě, že je breakuješ, musíš nejdřív dorovnat sílu. Ne v jiném.

Tedy na to, abys nechal subroutines jen tak "proběhnout" nepotřebuješ dorovnávat sílu. Prostě řekneš, že icebreakerer nepoužiješ a necháš vyhodnotit všechny neprolomené subroutines. A pokud potom nejsi flatlined nebo tvůj run není ukončen "end the run", tak přes ICE projdeš. Proto můžeš provádět runy přes ICE i bez icebreakerů.

Upraveno autorem (porovnej)

8.1.2013 17:32:34

icebreakers

to znamena ze kdyz je ice sentry a delam run icebreakerem ktery breakuje code-gate tak nemuzu dorovnat pouze sílu, nechat probehnout subrutines (ktere nemuzu breaknout) a prejit dal? to se mi po pravde moc nezda :)

Upraveno autorem (porovnej)

8.1.2013 17:13:09

kolibrik

Môžeš použiť viac ICEBREAKEROV na jeden ICE, ale musia sedieť SUBROUTINES na obidvoch. Ale je to málo frekventované, aby sa používalo viacero ICEBREAKEROV (vlastná skúsenosť).

Je to aj v oficiálnych FAQ od FFG hneď na prvej strane, ak si to dobre pamätám. :)

EDIT: Dodatok - Najdôležitejšie je pravidlo, že nemôžeš použiť ICEBREAKER, ktorý nie je na daný typ ICE-u! Výnimku tvorí, samozrejme, "univerzálny" ICEBREAKER.

Upraveno autorem (porovnej)

8.1.2013 11:20:59

icebreakers

Tomu Icebreaker-u, ktory pouzijes, musis dorovnat silu... a je jedno ze ten druhy ma v pohode silu cojaviem 8. Subroutines tiez lames tym istym icebreakrom. Ten druhy asi zjavne pouzit nemozes, lebo typ ice a icebreakera nebude sediet...

Upraveno autorem (porovnej)

8.1.2013 09:29:58

icebreakers

zdar, mam na vas asi celkem jednoduchy dotaz :) mam dva icebreakery (kazdy breakuje jiny typ icu a kazdy ma jinou silu) a delam run, potkam se s icem. muzu jednim icebreakrem dorovnat silu a druhym breakovat subrutines nebo musim vybrat jeden icebreaker a tim se vyporadat se silou icu i subrutines?

8.1.2013 08:46:22

sydo

Už mi ta věta v hlavě secvakla dohromady :). Díky

7.1.2013 17:33:57

Beholder

Platí na všechny subroutines a zahodíš žeton za každý ICE, kterému jsi breaknul subroutine (ne za každou subroutine). Takže i když pomocí Crypsis breakneš všechny subroutiny u Archera, platíš jen jeden token.

7.1.2013 17:02:50

Crypsis

Trošku váhám nad touto kartou. Klame mě tam to slovo "ends". Když ho používám na breaknutí subrutines, tak musím odhodit virus token, to mi je jasné. A teď co mi není jasné. Platí to na jakékoliv subrutines nebo jen "End of Run" a platí to na každou subrutine zvlášť (každá subrutine 1 counter) nebo stačí jeden counter na kolik subrutines chci.

7.1.2013 16:45:24

Beholder

Ano, pokud mají na sobě hosted token nebo pokud umožňují něco navíc. Jednorázové efekty nadále nedělají nic. Další možnost, co "dělat" s agendou je forfeit.

3.1.2013 12:20:04

skórované agenda karty

Rozumím tomu správně, že některé již skórované agenda karty, které má korporace ve score area jsou pořád "funkční", tzn. že s nimi lze něco provádět?

3.1.2013 12:01:32