Andor - dobrodružné legendy

xxxxxxxxoo hodnoceno 303x (Seznam vlastníků)

Andor - dobrodružné legendy  - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Michael Menzel
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Mozne zmeny a pridavky

Hra samotna je pouze urcita sablona, ktera ma potencial podle tvurce scenare a zakomponovat lze temer cokoliv. Nicmene nektera pravidla se mi zdjai prinejmensim podivna a nektere prvky by zase prinesly zpestreni.
24.1.2014 12:39:41

Mozne zmeny pri obchodovani
- obchodovani nestoji zadnou akci
- hrnina muze kopit libovolny pocet bodu sily,ale kazdy bod stoji o jedno vice. (napr +3 = 9 (2 + 3 + 4))
- predmety lze prodavat za polovinu ceny
- nelze nakupovat pokud je na poli priserka

24.1.2014 12:42:31

Mozne nove prvky na mape
I. mistni udalosti
- podobne jako zetony mlhy lze vytvorit libovolne jine zetony, ktere se umisti nahodne (nebo podle pravidel na mapu)
- nektera setkani muzou vyzadovat obetocvani jednotek casu, nebo bodu vule za urcituy zisk

II. teleporty -
- zetony, ktere oznacuji vstup a vystup
- vystupu muze byt vice a urcuje ho kostka
- poplatek za pouziti teleportu (vule, penize)
- pripadne nutnost mit nejakou vlastnost nebo predmet

III brlohy priser
- zeton na mape, ktery je jako staticka nestvura (mala sila ale hodne vule)
- dokud neni znicen lihne se podle tabulky, poctu hracu, vypravece urcite mnozstvi priser, ktere tahnou na hrad ci za nejblizsim hrdinou


24.1.2014 12:48:06

Legenda a chovani vypravece
- moc se mi nelibi princip ze zabita prisera = vypravec o pole vpred , muze se stat ze akci zpusobi nikoliv zabiti prisery(priser) ale jen proste plynuti casu.
- navic za souboj s priserou plati hrdina cas

- karty vypravece by mely odrazet jak nejakou casovou osu pribehu nezavislou na akcich hrdinu (a tim je i dan cas na dobrodruzstvi), ale i udalosti vznikle chovanim hrdinu.

lepsi volba je, ze karty legeny obsahuji
-sekvenci pismeno + cisla [ X1,X2, .. ], ktera se precte cela ihned
- dale obsahuji pismeno + rimske cislo [X i1,Xi2 ...]
- tato sekvence se pak precte a bykona tehdy kdyz nastane udalsot zminena v popisu legendy [muze se stat jednou, muze byt i psano ze pokazde, kdyz se neco stane tak se vyvolaji dalsi udalosti]




24.1.2014 12:58:46

Mozne nove chovani, vlastnosti priser
Ve hre jako takove je mozne doplnit ruzne nove prisery, pripadne pridat nejake vlastnosti, vybaveni (pomoci zetonku s * ktery se zasune na hlavu prisery)

- hbitost [pri hodu 1 na kostce neztraci prisera ani jeden bod vule]
- ostny [pokud hrdina zpusobi zraneni, odecita si automaticky bod vule]
- zbabelec [po prvnich dvou utrzenych zranenich prisera utika ze souboje] (nabizi se treba ke koupi predmet co zabrani prisere v uteku)
- prizracny [hrdina musi vlastnit kouzelnou zbran jinak nezpusobi zadne zraneni]
.....

24.1.2014 13:05:52

Vybíráme z Bazaru

Tainted Grail, The Last Knight, Age of Legends ENG
Tainted Grail, The Last Knight, Age of Legends ENG
Akt. cena: 1999 Kč
Končí za: 13 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas