Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 4 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Michael Menzel |
Rok vydání: | 2012 |
Sdílej: |
Mozne zmeny a pridavky
Hra samotna je pouze urcita sablona, ktera ma potencial podle tvurce scenare a zakomponovat lze temer cokoliv. Nicmene nektera pravidla se mi zdjai prinejmensim podivna a nektere prvky by zase prinesly zpestreni.Mozne zmeny pri obchodovani
- obchodovani nestoji zadnou akci
- hrnina muze kopit libovolny pocet bodu sily,ale kazdy bod stoji o jedno vice. (napr +3 = 9 (2 + 3 + 4))
- predmety lze prodavat za polovinu ceny
- nelze nakupovat pokud je na poli priserka
Mozne nove prvky na mape
I. mistni udalosti
- podobne jako zetony mlhy lze vytvorit libovolne jine zetony, ktere se umisti nahodne (nebo podle pravidel na mapu)
- nektera setkani muzou vyzadovat obetocvani jednotek casu, nebo bodu vule za urcituy zisk
II. teleporty -
- zetony, ktere oznacuji vstup a vystup
- vystupu muze byt vice a urcuje ho kostka
- poplatek za pouziti teleportu (vule, penize)
- pripadne nutnost mit nejakou vlastnost nebo predmet
III brlohy priser
- zeton na mape, ktery je jako staticka nestvura (mala sila ale hodne vule)
- dokud neni znicen lihne se podle tabulky, poctu hracu, vypravece urcite mnozstvi priser, ktere tahnou na hrad ci za nejblizsim hrdinou
Legenda a chovani vypravece
- moc se mi nelibi princip ze zabita prisera = vypravec o pole vpred , muze se stat ze akci zpusobi nikoliv zabiti prisery(priser) ale jen proste plynuti casu.
- navic za souboj s priserou plati hrdina cas
- karty vypravece by mely odrazet jak nejakou casovou osu pribehu nezavislou na akcich hrdinu (a tim je i dan cas na dobrodruzstvi), ale i udalosti vznikle chovanim hrdinu.
lepsi volba je, ze karty legeny obsahuji
-sekvenci pismeno + cisla [ X1,X2, .. ], ktera se precte cela ihned
- dale obsahuji pismeno + rimske cislo [X i1,Xi2 ...]
- tato sekvence se pak precte a bykona tehdy kdyz nastane udalsot zminena v popisu legendy [muze se stat jednou, muze byt i psano ze pokazde, kdyz se neco stane tak se vyvolaji dalsi udalosti]
Mozne nove chovani, vlastnosti priser
Ve hre jako takove je mozne doplnit ruzne nove prisery, pripadne pridat nejake vlastnosti, vybaveni (pomoci zetonku s * ktery se zasune na hlavu prisery)
- hbitost [pri hodu 1 na kostce neztraci prisera ani jeden bod vule]
- ostny [pokud hrdina zpusobi zraneni, odecita si automaticky bod vule]
- zbabelec [po prvnich dvou utrzenych zranenich prisera utika ze souboje] (nabizi se treba ke koupi predmet co zabrani prisere v uteku)
- prizracny [hrdina musi vlastnit kouzelnou zbran jinak nezpusobi zadne zraneni]
.....
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Tainted Grail, The Last Knight, Age of Legends ENG
Akt. cena: 1999 Kč
Končí za: 13 dnů