Andor - dobrodružné legendy

xxxxxxxxoo hodnoceno 303x (Seznam vlastníků)

Andor - dobrodružné legendy  - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Michael Menzel
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Hra ve 2. hráčích - dáváte to na pohodu?

Zkrácenej úvod
- Andor první spatřeni na deskohraní v Praze a ta hra mě ohromila
- pořídil jsem si ho za 500 .- díky Albi narozeninové slevě doporučuji hojně využívat
- rozbalení krabice naprosté okouzleni dokonalá grafika i celkové zpracování
- zpátky na zem mě dostalo čtení ne/pravidel (ale tohle téma už všichni známe). To co jsem nevěděl, jsem našel zde a naštěstí mám vydání s erratou a předělanými kartami černé magie
- po prokousání pravidly(nebylo toho moc k nakousnutí) jsme se do toho s přítulkou pustili
- jinak si myslím, že nejsem úplný začátečník v deskovkách, něco za sebou mám( Terra Mystica, Agricola, Pandemic, Vysoké napětí ), ale tahle hra mi uštědřila pěkný šrám na mé herní cti

Tak a teď ty trvalé následky, které na mě hra ve 2.hráčích zanechala :-)
1. legenda, kouzelník a válečník
Říkám si to bude rychlovka-výukovka tu sfoukneme jak svíčku a rychle na dvojku, ať víme jak to doopravdy chodí :-). Protože jsme ještě hodně tápali v ne/pravidlech(kdo by netápal), tak hra trvala 2,5 hodiny. A popsal bych to asi takhle: před hradem fronta natěšenejch gorů až k rozbitýmu mostu, v tom se objeví dopis, když se ho jeden z nás rozhodne přenést tak druhá skupina čirou náhodou prochází kolem jediného použitelného mostu, takže nejde projít jinak bych o dopis přišel. No a protože kosím červený figurky, který klepají na hradní bránu, tak ten bílej "zmetek" sprintuje k naší poslední kartě legendy a to už jí držíme vzhůru nohama a čteme v červeně orámovaném poli, jak se nám to všechno dobře povedlo :-(