Podivná chování Zatrolenek v Chrome (a dalších, co používají stejné jádro)

Bohužel cca týden řešíme podivné situace, kdy na server chodí v rychlém sledu (v rozmezí setin vteřiny) duplicitní dotazy na stejnou stránku/odkaz. Příčinou je změna chování v Chrome (další prohlížeče to zdá se nedělají, v Chrome to máme potvrzené), kdy Chrome po kliknutí na odkaz posíla dotaz na server 2x v rychlém sledu za sebou (v řádu setin vteřiny).

Toto chování má velmi nepěkný důsledek. Některé akce na Zatrolenkách máme jako \"Přepnout\" a tedy první dotaz způsobí \"vypnout\" a druhý \"zapnout\" (nebo naopak). A díky tomu nešlo například přidávat a odstraňovat hry ze sbírek/wishlistů pomocí tlačítek v profilu hry (toto je první místo, kde je to \"opraveno\").

V mnoha případech toto chování Chrome má velký přínos pro jeho uživatele, ale zrovna v těchto případech a když s tím web nepočítá (a 18 let se choval jinak) tak to může přinést spoustu nepříjemných překvapení.

Celý web budeme procházet a hledat problematický místa. Pokud na nějaké takové narazíte, napište nám prosím přes Kontaktní formulář. Za nepříjemnosti se omlouváme, makáme na úpravách, aby bylo vše zase normálně funkční.

Ancient World, The

xxxxxxxxoo hodnoceno 11x (Seznam vlastníků)

Ancient World, The  - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–4
Doporučený věk: od 13 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Starověk
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: undefined
Vydavatelé: Red Raven Games
Schwerkraft-Verlag
Autoři: Ryan Laukat
Rok vydání: 2014
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Na obzoru se tyčila bytost připomínající obrovskou horu mrtvolně zelených řas. Byl to Morový duch, další z titánů, kteří už po celé věky procházeli krajinami ležícími mimo hájená údolí a rozsévali smrt a zkázu. Ne však dnes. Dnes se mu postaví stateční obránci Kazu, posílení halijským plukem, aby městskému státu Kaarh přinesli ještě větší prosperitu a slávu mezi místními kmeny. Svými meči a šípy rozšíří kaarhskou říši o další kraj.

Ve hře The Ancient World představuje každý z hráčů jeden z městských států blíže nespecifikované země, které poskytují ochranu okolním kmenům, hledajícím útočiště před strašlivými titány. Jejich cílem je prostřednictvím dělníků budovat a rozšiřovat svou říši a najímat vojáky, kteří se s titány budou potýkat.

Na herní plán se každé kolo vyloží dostupné karty říše a vojenské karty. Hráči se navíc dozví, jací titáni se momentálně pohybují v okolí jejich měst. Každý z nich má kromě vlastní desky k dispozici také určitý počet dělníků, jejichž prostřednictvím může vykonávat nejrůznější akce.

Hráči se střídají v tazích a umisťováním dělníků do jednotlivých lokalit provádí s nimi spojené úkony. Mohou například nakupovat další karty říše (poskytující speciální bonusy), najímat vojáky, dočasně zvyšovat svou vojenskou sílu, provádět průzkum, opravovat poničené budovy, dolovat zlato, věnovat se shromažďování vědění či navyšovat populaci.

Každý z dělníků má úroveň vyjádřenou číslem. Obecným pravidlem je, že pokud hráč použije pro danou oblast dělníka, další zájemce o tuto akci musí vyslat dělníka vyšší úrovně. Některé oblasti se ale řídí speciálními pravidly.

Další možností je útok na titána. Hráč při něm zaplatí svým vojenským jednotkám, které následně titána zneškodní. Jejich vojenská síla se ovšem musí minimálně rovnat síle obludy. Titáni jsou ve třech úrovních. Po jejich porážce hráč hodí kostkami a určí míru poškození, které jeho říše při boji s nimi utrpěla. Škody jsou vyjádřeny dočasnou nedostupností zvolených karet říše. Kartu poraženého titána (poskytující navíc jistý bonus) si hráč položí vedle své hrací desky.

Služba ozbrojenců se s každým použitím zdražuje. Pokud si hráč nechce dále udržovat danou jednotku, může ji poslat do výslužby. Noví vojáci se pak naučí od svých předchůdců část jejich schopností. Tato zkušenost je kumulativní, což hráče (kromě narůstající ceny) povzbuzuje k rozpouštění "nelukrativních" jednotek.

Hráč může ve svém tahu také pasovat.

Smyslem hráčova úsilí je nákup pro něj nejvýhodnějších budov říše a boj s titány. Oba typy karet totiž nesou standarty pěti migrujících kmenů, jejichž ochranou si hráči zajišťují jejich přízeň a následně i vítězné body.

Hra konči po odehrání šesti kol. Hráči spočítají standardy, které se jim podařilo shromáždit; vítězem se stává hráč s nejvyšším počtem bodů.

Autor: stastlivec

Další názvy této společenské hry

  • Vergessene Welt, Die

Vybíráme z Bazaru

Toulavé věže
Toulavé věže
Akt. cena: 620 Kč
Končí za: 3 dny

Offcanvas