nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Potřebuji zpětnou vazbu - Herní plán k nové hře

Zdravím lidi, s kamarádem pracujeme na stolní hře a napadlo mne, že bych uvítal nějaké rady a tipy na to jak zlepšit herní plán. Jde o bojovou hru, kde každý hráč ovládá skupinu bytostí a snaží se zabít ty nepřátelské. Bytosti jsou reprezentované kulatými žetony se symboly a hráči s nimi hýbají na hexovém herním plánu. Ty samotné hexy jsou znázorněné na plánu různými kamínky, trsy trávy atd. Myslím, že jednotlivé hexy jsou snadno rozeznatelné. Na plánu se ale vyskytují čtyři typy hexů - Otevřené, Obtížné, Hluboké a Neprostupné. Obtížné jsou znázorněny bílými trojúhelníčky, Hluboké(vodní) bílými kolečky a ty Neprostupné mají v rozích černé lichoběžníky. A celkem je to špatně vidět. Potřeboval bych poradit jak to udělat, aby to bylo dobře vidět a byly ty hexy rozeznatelné, ale zároveň to nerušilo a herní plán vypadal dobře. Ocením jakékoliv rady. S rozložením objektů na herním plánu se ještě může trochu hýbat, ale vesměs je to už finální. Hráči umisťují bytosti vždy za řadu žlutých stromů a hráči tedy mohou hrát šesti různými způsoby (například jeden hráč má levý spodní roh a druhý pravý horní) a s ohledem na to jsme se snažili i trochu rozmístit terén rovnoměrně. Ocením i různé rady grafické, co přidat, co ubrat? co nějaká zvířata? pozůstatky třeba nějakého stavení, trochu upravit barevné vyvážení (teď je to dost do žluta) atd atd.. cokoliv vás napadne. Děkuji.

https://drive.google.com/open?id=1YxFqP07FDe0eFeg3SEkAaqFDiC7k6Rb-

Upraveno autorem (porovnej)

5.2.2019 15:11:31

...

Taky bych nejspíš určoval vlastnosti hexů jejich obsahem, nikoli ohraničením. Třeba stromy a křoví jsou obtížné, voda hluboká a kameny neprůchodné.
Až po delší chvíli jsem si všiml, že dva žluté stromy uprostřed jsou ohraničené každý jinak. Toho si skoro nikdo nevšimne.
Na mapě mi přijdou dost divné z boku zobrazené stromy s kmenem. Ty bych nahradil korunou seshora či jiným objektem.

6.2.2019 11:02:09

Díky

My to původně označené neměli, ale pak se to rozhodli tam dát, protože ty obtížné hexy jsou tvořené jak různým křovím, tak i rozvalenými kameny a chtěli jsme to mít jednoznačně dané ale nechat to bez označení je taky možnost a je pravda, že to tam možná trochu ruší. V pravidlech by pak mohl být plán zmenšený a označené v něm, které hexy jsou jaké. Zkoušel jsem to dát červené a nějak se mi to tam nehodí. Tam je asi hlavně problém, že ty hluboké vodní hexy jsou označené bílými kolečky a v té vodě jsou bílé bublinky, tak to trochu mate a zdaleka ne všechny hexy na kterých je potok jsou hluboké.
Jinak se Vám to zdá dobré? Neni tam něco divné? Nějaký nápad jak něco udělat lépe a tak?

5.2.2019 22:47:33

.

Barvy bych nechal, vypadá to pěkně. A jestli to opravdu chceš mít označené a ne jako píše Yaksha, zkusil bych červenou, pokud nebude moc rušivá.
_________
Nechť Pán zatlačí a Paní zatáhne.

5.2.2019 17:02:02

Připomínka

Chvíli jsem na to koukal a musím říct, že najít černý lichoběžník pro mě byla slušná fuška :D

Za mě bych ubral trochu kontrastu. Na můj vkus je to docela vyřvané.

A co se týče označení tak bych se na něj vyprdnul. Prostě a jednoduše bych to rozlišil terénem. Těch pár druhů si člověk podle mě zapamatuje v pohodě. Jak příklad bych dal Mage Knight.

5.2.2019 15:45:25

link


Dá se nějak link aktivovat? Či přímo zobrazit JPG ze zdroje?

5.2.2019 15:16:51