Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
AI pri testovani her
Ahoj, neslyseli jste zda se nekde nevyuziva AI pro odladovani pravidel hry. Docela narazime na to, ze nektera komba ve hrach jsou zdrcujici a umoznuji hru drtive vyhrat bez moznosti reakce protistrany.p_lichnovsky
Vím o tom, že se spíš provádí analýza partií. Ať už opravdu sehraných - např. CGE, nebo simulovaných - třeba John Company. A na základě výsledků se pak posilují/oslabují karty.
EDIT: Pokud máte zdrcující kombo, prostě ho něčím rozbijte. Pokud máte karet 100 a nechce se vám koumat, jestli je tam to kombo někde schované, pošlete to na testing do světa a on vám ho někdo najde ;) Ale obecně by základní problémy měly vyvstat na základě analýzy designu jako takového a pak to chce jen nevytvářet situace, které k těmhle slabým bodům vedou.
--
admin popisů a recenzí her ZH, překladatel FitB
Co je to AI?
No ja jsem si dost jisty, ze nekteri autori her si pro vyvoj her vytvareji prototypy na pocitaci - tak aby mohli rychle odehrat hodne her v ruznych variantach a mohli testovat a testovat a testovat.
Jina vec pak je zapojit do toho nejakou automatizaci. Ono uz jen naucit pocitac delat tahy podle pravidel nemusi byt snadne. A naucit ho delat tahy tak aby to nekam vedlo ... to uz je hodne tezke. A zadna "hotova" AI kterou jen zapojis a jedes neexistuje a nejspis jeste par (desitek?)let existovat nebude. Ano jiste pro sachy existuje uzasna AI. Pro GO take. Ale to je jaksi mimo moznosti normalniho autora her. Nic takoveho proste k dispozici bezne neni.
A jestli nekdo ma nejakou AI v nejake hre, ktera aspon trochu slusne hraje (jako napr. CGE ve hre Through the Ages) tak je to vysledek velke driny mnoha programatoru. A i tak co si budeme povidat... na mem tabletu je ta expertni AI pekne pomala...
Vassal modul
Pro svoji karetku jsem si vytvořil modul pro Vassal a řekl bych že je to naprostá nezbytnost. Možnost hrát partii za partií sám proti sobě nebo online večer s někým kdo je ochoten si zahrát, nedovedu si představit mít jen papírový prototyp. Pokud jenom papír, pak jedině P&P a honem rychle rozšířit.
Ale AI, tedy nějaký offline AI prototyp určitě nikdo nedělá. Jak už znělo níže ty náklady by byly mamutí a hlavně nesvede ty algoritmy naprogramovat jen tak někdo, o UI nemluvě.
Cetl jsem o AI pro Starcraft
ktera vlastne porazi hrace, samozrejme ze 1 clovek by to nezvladl, ale rikam si, pokud by to nabidli jako sluzbu pro vyvoj her a i deskovych, tak by to nemuselo byt spatne.
p_lichnovsky
V Starcrafte hrala AI, ako natrénovaná cez neurónové siete, to sa v princípe dá aplikovať aj na iné hry. Akurát to bude časovo náročné a na niečom sa tie neurónové siete musia učiť. To sa rovno dá nechať zahrať X partií Y ľuďmi a opýtať sa na názor :) Tak by som to videl
Curuj
Pripadne se nechaji hrat proti sobe pary umelych inteligenci a genetickymi algoritmy se budou adaptovat a vybirat ty lepsi.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Obleva
Akt. cena: 950 Kč
Končí za: 2 dny