Zruseni prihozu + zruseni aukce majitelem

Zajimalo by me jak to je v pripade, ze:
1.) dojde ke zruseni prihozu - kolik je aktualni castka? Puvodni nebo az ta druha (i kdyz podle selskeho rozumu by ta druha by platit nemela, protoze puvodni nebyla prekonana)
2.) majitel proda vystavenou hru nekde jinde, ale ja ji vydrazim

Viz priklad > https://www.zatrolene-hry.cz/bazar/67608/
15.6.2018 15:27:24

Rušení příhozu
Pokud nebyl příhoz ještě přehozen, měla by po jeho zrušení platit ta nižší předchozí částka.

Pokud už rušený příhoz přehozen byl, měla by platit už ta nová vyšší částka.

U své aukce jsem měl to, že v době automatického prodlužování o den mě poslední přihazující požádal o zrušení příhozu, ale nestihl jsem to zrušit. Rušit jsem to ani nechtěl, protože mi přišlo divné si to po necelých 24 hodinách rozmyslet. Nicméně k přehozu došlo. Protože se přehazovali na závěr jen dva, prodal jsem to tomu druhému přihazujícímu za jeho poslední částku před začátkem přehazování.

Pokud to majitel stihl prodat někde jinde, rozhodně upozornit správce a dát alespoň negativní hodnocení.

15.6.2018 15:48:49

negativní ohodnocení
Tak minimálně můžeš majiteli dát negativní ohodnocení za nefér přístup. Zrušení přehozeného příhozu je taky dost divné...

15.6.2018 15:51:17 | Upraveno autorem (porovnej)

negativni hodnoceni
No nevim to ruseni je nastavene divne, uz se mi asi 3x stalo ze nekdo mi v posledni chvili (par hodin pred koncem) pozadal o zruseni prihozu. A ted co ja s tim FAKTICKY muzu jako prodejce delat?

a) prihoz nezrusim, dam mu negativni hodnoceni a sam dostanu take negativni hodnoceni (protoze jsem to nezrusil). Hru neprodam. Praticky je to reseni, kdy nikdo neni spokojeny... Oba mame negativni hodnoceni. Zadny obchod neprobehne... LOSS-LOSS

b) prihoz zrusim. Negativni hodnoceni tomu kdo chtel prihoz zrusit udelit nemohu, ten je zcela vysmatej a jde to uplne mimo nej - pro nej to byl jeden klik na tu zadost o zruseni. Pro mne jako prodejce naopak nastane opruz s uhanenim tech v druhem poradi bez jisteho vysledku. Defakto riskuji negativni hodnoceni od toho, kdo byl druhy v poradi, pokud se mu to nebude libit... on je v tom prece nevinne, nemel jsem to rusit, je to muj problem, proc ho otravuju, uz si to sehnal jinde atd. WIN(prihazujici)-LOSS(prodejce)

Volil jsem vzdy variantu b), protoze to automaticke negativni hodnoceni kvuli neci neschopnosti fakt nechci. A tak i kdyz ty duvody pro ruseni zatim byly vzdy zrale na "negativni hodnoceni" (spatne cetl text inzeratu, sehnal to za lepsi cenu, vymluvy...) tak jsem to vzdycky byl ja kdo kvuli tomu psal X soukromych zprav aby se to nejak vyresilo...

Bohuzel asi zadna WIN-WIN varianta neexistuje. Kdyz se narazi na nekoho kdo to sice vydrazil ale vlastne to koupit nechce... tak proste smula...

15.6.2018 16:14:12 | Upraveno autorem (porovnej)

robkin
Tady jde o to, ze prodávající zrusil příhoz druhého v pořadí, nikoli prvního a podle tazatele "wanoce" k dokončení prodeje ani nedošlo, že prodejce prodal hru jinde.
Jednak si prodávající má předem rozmyslet cenu a potom, když už se rozhodne prodávat na ZH, tak dokončit prodej zde.
Je to tak trochu podobné tomu, když prodejce stornuje prodej, že mu třeba hru rozkousal pes, nebo poničily děti...

15.6.2018 16:29:19

rušenie prihodenia
Presne sa cítim podobne ako Robkin, akurát našťastie som mal vždy šťastie na tých na druhom mieste, ešte nikdy (asi 3 prípady) ma neodmietli.

Ja to riešim tak, že prihodenie zruším, ak treba, tak do správy dotyčnému niečo pekné (ale nie vulgárne) napíšem.
A potom napíšem druhému v poradí, že či je ochotný prevziať miesto, že to neberiem automaticky, že chápem, ak už o hru stratil záujem alebo ju kúpil inde (oboje sa mi stalo po tom ako ma niekto prehodil) a tak pochopím, ak nechce, a ak nechce, nech podá tiež žiadosť o zrušenie prihodenia a ja mu ho tiež zruším.

Nemyslím si, že keď druhému v poradí pekne napíšeš, že aj v prípade, že hru nechce, ale nutne ju vyhrá, že ti dá negatívne hodnotenie, ak ho ty do kúpenia nenútiš.

Rušenie prihodení je nutné zlo, je to s ním oštara, ale bez neho by to bolo ešte horšie.

15.6.2018 16:44:40

Bezdôvodné negatívne hodnotenia
Inak, už viackrát som tu počul sťažnosť na to, že negatívne hodnotenie nič nerieši, lebo aj tak ho dá druhý zase naspäť.

Avšak v takom prípade je možnosť sa ohradiť u admina a v takom prípade má dotyčný nevinný právo na zrušenie negatívneho hodnotenia. Sám som to takto aplikoval a Zeus mi vyšiel v ústrety a povedal, že mi negatívne hodnotenie zruší - aj keď na druhú stranu je to už asi rok a pol a ešte mi ho nezrušil a tak pri mojich krásnych 100aviac plusových hodnoteniach visí jedno krásne neoprávnene červené mínus.

Ale pointa je v tom, že nebojte sa dať negatívne hodnotenie a bojujte proti neoprávnenému.

15.6.2018 16:47:39

hodnocení
Já měl za to, že hodnocení nejde změnit ani zrušit. Prostě to technicky nelze provést.

15.6.2018 18:49:43

Rukavička
Fakt? Tak možno preto mi to Zeus nezmenil :D
Na základe diskusie s ním som to zobral tak všeobecne, že to v prípade potreby ide.

15.6.2018 18:53:53

Zrušení hodnocení
Hodnocení samozřejmě lze smazat stejně jako jakýkoliv jiný záznam v databázi.

15.6.2018 19:12:10

hodnocemí
Hodnocení se zobrazí až po ohodnocení obou stran, ne? Takže negativní hodnocení "na oplátku" není imho možné. Jinak mě osobně se to nestalo, nikdo mi zatím neodmítl dodat vydraženou hru takže za mě je to spíše jen takové plkání, co by se, kdyby se...

15.6.2018 21:13:35

Negativní hodnocení
Někde se psalo, že se negativní hodnocení objeví tak jako tak, bez ohledu na druhou stranu, ale až po určité době.

15.6.2018 21:57:57

zmena hodnotenia

Zrusit/zmenit hodnotenie Zeus vie - nedavno zmenil na moje poziadanie jedno negatko co som dala kupujucej na pozitivne (preco dva tyzdne nereagovala na spravy sme si vysvetlili a obchod bol nakoniec k spokojnosti oboch stran zrealizovany :-D ) .

K tomu ruseniu prihozov - mozno by bolo dobre, keby okrem poctu hodnoteni tam pribudol 4 stvorcek s poctom ziadosti o zrusenie prihozu a boli by tam viditelne aj tie vtipne zdvovodnenia preco o ne bolo poziadane.... pekne by bolo vidno kto mal aj nejaky rozumny dovod a kto je len chronicky rusic....

16.6.2018 17:52:38

hodnocení
Moje jediná zkušenost s neuskutečněnou transakcí byla, když mi po vydražení hry borec napsal, že mi hru poslat nemůže, bo mu ji rozkousalo dítě :-D No můžeš za takovej hlod někoho negatizovat?

17.6.2018 10:23:52

...
1) když je zrušen nejvyšší příhoz, tak se druhý nejvyšší automaticky stává nejvyšším (nebo je něco mocinky špatně :) )
2) pokud majitel draží hry na více serverech naráz a vypeče tě na zatrolenkách, tak mi napiš a uvidíš co se stane

9.7.2018 14:07:19

ms
mindlesSheep
Nemam s tim zadnou zkusenost jak se rusi prihozy, jestli je to jen jeden nebo vic najednou.
1) Kdyz prihazujeme od 300kc uz jen sami dva (nikdo jiny uz nema zajem) a me strany je tam 5 prihozu (napriklad 330, 350, 380, 430, 480kc) a od nej 5 (napriklad 320, 360, 400, 450, 480, 500kc) tak si zrusi jen ten posledni prihoz (500kc) a ty ostatni zustavaji, takze je diky tomu cena umele vysroubovana, protoze ty ostatni (nizsi) nezrusil, takze by cena mela byt 330 a ne 480. Nebo ne?
2) Stalo se to v aukci, kterou jsem posilal v puvodnim dotazu...

12.7.2018 14:57:46

Wanoce
1) V tom příkladě, pokud se zruší příhoz za 500 Kč, nejvyšším se stane příhoz za 480 Kč. Pak už je to jen na dohodě s prodávajícím. Já to tak u jedné aukce měl, hned jsem nabídl prodej za částku, která odpovídala nejvyššímu příhozu před začátkem přehazování dvou osob (pokud bych použil tvůj příklad, prodal jsem to za 330 Kč, i když vydražená cena byla 480 Kč).

12.7.2018 15:07:34

Prodej her ze zatroleného bazaru mimo bazar
Přicházím se svou troškou do mlýna...
Před časem jsem si se zájmem přečetl toto vlákno a nechal se od ostatních nachytřit. Netrvalo dlouho a popsaná situace se vyskytla i v mém případě.
https://www.zatrolene-hry.cz/bazar/73620/
Koupil jsem hry jako kup teď ještě v den, kdy byly vystaveny. Ovšem prodávající je bez ohledu na to, že je nabízela zde tímto způsobem, prodala (jednu) někomu jinému - alespoň to mi napsala následně, když jsem se s ní chtěl domluvit na poslání. Omluvila se a nabídla mi ještě něco jiného, tak jsem si řekl, OK ať se neposílá jen tak jedna samotná hra, tak si vyberu ještě něco jiného. Bohužel v odpovědi jsem se dozvěděl, že se omlouvá, ale i ta třetí hra, co jsem si vybral je prodaná a že nejsme neomylní.

Tak to se přiznávám, že tento způsob jednání mě už fakt dost podráždil. Proto jsem následně kvůli tomu napsal paní negativní hodnocení. A pak světe div se - jak do té doby odpovídala dost sporadicky - její reakce na to netrvala snad ani hodinku. Napsala mi také negativní hodnocení. WTF? Ona mě? Tak a teď to nechápu - za co? Že jsem týden nekomunikoval? Neposlal jí peníze? Nevolil Zemana? Nebo se jí ve zprávě ptal proč si myká nebo sdělil, že pokud něco vystavím, tak už to buď uz nenabízím nebo si dam pozor a zavčasu to smažu? No fakt se nestačím divit...

Jak vidíte, když dáte někomu oprávněný negativ, tak vám ho ten dotyčný vrátí a nic s tím nenaděláte. Tak hodně zdaru se solidnějšími uživateli.




27.9.2018 11:58:49

Vybíráme z Bazaru

Sídla šlechticů
Sídla šlechticů
Akt. cena: 250 Kč
Končí za: 2 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas