nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Schvalování nových souborů - ADMINI ?

Zdravím,

chtěl bych se zeptat, jak často se schvalují soubory, čekám na některé měsíc a stále nic, prosím nějakého admina o vyjádření

6.2.2019 22:12:12

lamkal

Déle než měsíc by to rozhodně být němělo, frontu vždy čistím komplet. A poslední čištění bylo před 18 dny. Snažím se to dělat co týden, ale někdy do toho něco vleze, např. teď mi byla vlastní svatba přednější.

Každopádně, pokud něco přeložíš a stihneš to aktualizovat předtím než se to schválí, tak napiš SZ a vyřešíme to, diskuze bohužel nestíhám sledovat, zatímco SZ chodí do mailu který se dá sledovat výrazně snáz.


20.6.2019 11:24:20

taky čekám ...

Taky už mi v profilu čekají soubory déle než měsíc (a to bych už je rád nahradil novější verzí).

Soubory by měli být rozhodně schvalovány častěji.
Chápu, že kontrola zabere o trošku víc času než obrázky,
ale schvalování souborů je dloudobě katastrofální.

Upraveno autorem (porovnej)

18.6.2019 08:00:39

Veškeré kvaltování toliko pro hovado dobré jest....

Soubory čekající na schválení
11.5.2019: Kahuna (pravidla)

čeká a čeká.....

16.6.2019 11:14:38

Bastacka

Mysli si co chceš. Na to máš právo. Nicméně názor nic nezmění. Najdi někoho kompetentnějšího a můžeme začít konstruktivně hledat řešení. Za každým bodem si stojím. ;)

Nebo jinak. Je podle tebe nějaký bod zbytečný? Nebo něco chybí?

Upraveno autorem (porovnej)

21.4.2019 00:50:48

hehe

Ja jsem tady spokojenej.

... ale jenom proto, ze me zadny obrazky a zadnej zdejsi content nezajima. Ja si zajdu pro vsechno na BGG a jsem v pohode.
Jo kdybych tady chtel neco najit, nedejboze sem neco nahravat, to bych se s tim, jak to tu funguje musel zblaznit. Mistni spatnakove s 8 body, kteri chudaci musi tahnout ten tezkej kriz pro blaho komunity ve svym volnym case..

No nic, jdu mrknout sem na bazarek a pak si prohlidnout zajimave obrazky zas na BGG. Mejte se ;).

18.4.2019 08:04:46

WTF


WTF?

18.4.2019 07:43:17

Špatňák

1. Apríl už byl........

Upraveno autorem (porovnej)

18.4.2019 00:18:34

DuFuS

- Denně mohu schválit obrázky maximálně ke 30ti hrám. Je pak jedno, jestli má hra 1 obrázek, nebo 100. Pokud schválím 31 hru, první schválená se posune mimo viditelnou oblast. Tj. nebude na titulce.
- Časová náročnost je dána tím, kolik má hra obrázků a jak kvalitně jsou od autora zpracované. Pokud mají jasné pojmenování, logiku řazení, správné kategorie, postupuji rychle. Když mám ale například nabarvenou figurku a je v kategorii figurky, tak se musím pídit, zda se opravdu prodávala už nabarvená (u starších her to bývalo), nebo je barvená až po koupi. Atp. Dále mě zdržuje snaha schvalovat obrázky v logické posloupnosti. Tj. aby ti, kdo nepoužívají kategorie neviděli jako první insert, ale třeba herní plán. A současně aby obrázky stejného typu byly u sebe. Atd.
- Pokud už u hry jsou obrázky, musím projít stávající a hlídat, jestli nemáme duplicitu. Aby nebylo třeba 5 totožných fotek herního plán. Atp.

Obecně vím, že by lidé pomohli. Nicméně kopnu teď do vosího hnízda. Za mě potřebujeme člověka, který:

1) Se neposere, když ho bude polovina serveru nenávidět. Já vím, že mě nemáte rádi a máte na to právo. Nicméně beze zbytku se zde aplikuje pravidlo, že "není člověk ten, co by se zavděčil všem." Takže poslouchám kritiku, snažím se s ní pracovat, ale držím se vytčené linie. Slabší povaha by uhnula a kategorie spadne do chaosu.
2) Admin musí mít určitou znalost češtiny. Nejsem bůh, ale jsou i horší.
3) Admin musí mít určitou kvalitu příspěvků, aby mohl nastavit "benchmark" a kvalitu hlídat.
4) Musí zvládnout komunikaci s uživateli.
5) Musí s nimi vůbec chtít komunikovat. :)
6) Musí mít čas.
7) Nesmí zneužívat své postavení.
8) Musí vydržet.

Vím, že nejsem ideální, ale na druhou stranu zatím nevím o nikom, kdo by splňoval alespoň 6 bodů najednou, o 8 se vůbec nebavím. Přičemž pořád pomíjím prostý fakt, že pokud mi nebude celý svět padat na hlavu, tak schvaluji průběžně.

18.4.2019 00:09:26

Vysvetlenie

Citujúc klasika - "chtěl mít hospodu, ale neměl rád lidi..."

Ja chápem všetky dôvody, prečo trvá schvaľovanie tak dlho. O to viac nedokážem nijako pochopiť, prečo admini nechcú backup. "Vysvetlenie", ktoré poskytujú, z hľadiska rozvoja webu vôbec neobstojí.

----------------------------------
herný klub NITHRANIA z Nitry

23.3.2019 18:34:16

BGG

Já bych se do srovnání s BGG moc nepouštěl, nedopadlo by to dobře. Tam možná schválení hry trvá déle, ale na druhou stranu jsou to zhusta první záznamy o té hře vůbec, tudíž je tam toho dost na ověření, zatímco sem se to dá v drtivé většině případů právě z BGG nebo jiných zdrojů zkopírovat. O množství her, které tam přibývají ani nemluvě.

22.3.2019 22:52:20

...

Ano, rozumim tomu ze to delate zadarmo a ve svem volmem case. Ale absolutne nechapu proc si tu praci syslite pro sebe, kdyz se tu nabizi spoustu lidi s pomoci. Asi abyste meli meli aliby proc to trva tak dlouho.

Upraveno autorem (porovnej)

22.3.2019 19:17:09

14 dní

Zatím čekám na schválení obrázků 14 dní od 8.3.2019, to je v standardní "ZH normě". Nicméně nejásám, ani nepanikařím, jsem od přírody trpělivý. Jen škoda, že takovýto
(někdo by mohl podotknout "liknavý") přístup odradí od tvorby obsahu ty méně trpělivé.

OBSAH je největší deviza ZH, tam prostě nemáte mezi českými deskoherními weby konkurenci. Proč toto neřešíte, a nenaberete adminovské posily jste sice už mnohokráte zdůvodnili, ale je to škoda řekl bych...

22.3.2019 18:53:29

To fakt musíme čekat 14 dní na hru?

Na BGG je čekací doba na schválení nové hry v katalogu 30 dní. A i když tam mají určitě přírůstek větší, tak tam už to admini jedou na HPP, nikoli ve svém volném čase. Takže asi tak.

-----------------
šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák

22.3.2019 16:06:20

Dufus


Naprosty souhlas

22.3.2019 13:55:31

@Spatnak

Zdar. Mna by zaujimal viac ten schvalovaci proces obrazkov. Konkretne co znamena ten maximalny denny limit 30 obrazkov. To je tvoj limit alebo limit systemu? A este ak by si mohol priblizit preco by to malo trvat az 90min? To je cca 3min na obrazok. Co vsetko sa kontroluje, zvazuje?

Inak tiez si myslim ze zastupitelnost adminov je pre web do buducna dolezita. A trosku nechapem ze minimalne 2 admini tvrdohlavo odmietaju nejaku pomoc dalsieho cloveka. Hoc len keby na kazdu sekciu boli miesto 1 cloveka 2 ludia tak to vsetko ide ovela rychlejsie a vizia toho ako si to hlavny admin sekcie predstavuje sa da medzi 2 ludmi v pohode vysvetlit. Myslim si ze tu je dostatok mudrych a sikovnych ludi aby to pochopili a udrzali...

Navrh : Ak to je len trochu mozne spravte si prieskum kolko ludi by vam rado s tymi vecami chcelo pomoct, podla mna by sa ich tu naslo na kazdu sekciu minimalne po 5.

22.3.2019 12:33:33

@Tharr

Špatňák měl výpadek kvůli dítěti, ty máš výpadek kvůli stěhování ... to samozřejmě všichni chápou, ale nebylo by dobré, aby to příslušný admin avizoval v hlavičce, že taková událost nastává, aby uživatelé věděli na čem jsou a byli trpěliví?

Takhle nikdo neví, co se děje jestli admin umřel nebo na to prdí. Kdyby bylo avízo, že bude něco dočasně (a jak dlouho) mimo provoz, tak by měl admin klid a uživatelé by byli všichni spokojení.

Upraveno autorem (porovnej)

7.3.2019 14:44:04

dik

hned ma človek lepší pocit. Drižim palce at se internet brzo rozbehne

7.3.2019 14:31:01

přidávání her

Momentálně se stěhuji, počítač jsem včera vybalil z krabic, internet doma, ale zatím nemám. K netu se dostanu jen v práci a tu zas nemůžu přidávat hry. Momentálně mě zastupuje Wolfsen, ale ten má též své práce dost. Za týden dva se snad již budu moct věnovat schvalování her normálně.

Správce katalogu her ZH, Recenzent Deskofobie, KDH Sluj

7.3.2019 11:00:44

to fakt musíme čekat 14 dni na hru ?

Návrhy her čekající na schválení

21.2.2019: Drakon - 4th Edition

7.3.2019 08:59:58

Za sebe

Za sebe musím přiznat, že výpadek u schvalování obrázků byl a byl dost dlouhý. 4Q bude vždy problém a do toho se mi na konci ledna narodil syn, takže priority byly jinde. Omlouvám se, ale je to prostě tak. Teoreticky by se situace dala řešit zastupitelností, ale... Už jsme to jednou zkoušeli a nedopadlo to dobře. Jako admin obrázků mám určitou vizi, kam chci kategorii dostat a byť se nehýbu úplně nejrychleji, tak se hýbu. Nejsem si úplně jist, zda dokážu svou vizi vysvětlit. Resp. šlo by to, ale musel by vzniknout podrobný manuál. A pak je otázka proč. Schválit pro vás 30 obrázků ke hrám (denní maximum) je otázka asi 45-90 minut. Docela dost času denně; že? :) Ale na druhou stranu, tolik obrázků více dnů za sebou je jen v případě, že mám výpadek. Pokud se věnuji obrázkům na denní bázi, tak se dostanu na průměr 20 minut/den. A kvůli tomu zase nemá smysl nasazovat dalšího admina - abychom se každý věnoval serveru 10 minut denně.

Co se kontroly obsahu týče, tak já jsem pro. Z mého úhlu pohledu nejde o to, jestli ověřeným uživatelům věříme. Jde o to, že chybu může udělat každý. Jen zrovna u těchto kategorií, jejichž vize je v podstatě finální, by za mě nevadilo, pokud by schvalovatelů bylo víc.

Toť můj názor.

27.2.2019 00:05:09

Ledy se pohnuly

Překladatelé jako např. otmon, endymion, bacil nebo cauly přece nemusí procházet schvalovacím procesem. Od nich je to vždy super odvedená práce. Pokud se vrátí do týmu Joe, věřím, že to bude zase v pořádku, pokud se tedy bavíme o schvalování překladů.
Chápu, že u nováčků může dojít k nějaké kontrole, ale nemělo by to trvat tak dlouho, aby to dotyčné lidi odradilo od další práce. Zvlášť když se to opakuje již po několikátý měsíc, toto se u konkurence neděje a to má mnohem menší návštěvnost.
Nelíbí se mi zveřejňování anglických pravidel, ale co už nějak to přejdu.
Jinak mám pocit, že např. obrázky nových her nebo fotky se tu objevují v dosti hojném počtu a dotyční odvádí svoji práci velmi dobře.

8.2.2019 19:03:56

Mimochodem

Když sem tady adminům navrhoval, aby s něčím šli za Ondrou (Diem), tak mě poslali k šípku, že to je házení hrachu na zeď a jestli mám chuť, ať si za ním jdu sám. Tolik k tomu jak se k tomu staví admini.

A nepamatuju se, že by v poslední době dal Ondra jakkoliv najevo, že to tu čte, že ho zajímá feedback, že zvažuje změny apod..., komunikace nula.

Takže je otázka, jestli má smysl vůbec mrhat časem a energií a jestli to není jízda na mrtvém koni. :)

8.2.2019 11:02:31

@robkin

Myslím, že jsi tady už dost dlouho na to, abys pochopil, že je to marná snaha, že Zeus je zvláštní člověk, který na připomínku, že "často prší a je třeba postavit střechu" nezareaguje a za pár dní místo střechy postaví bazén. Takže za takových podmínek ti nikdo administrátorství dělat nebude.

8.2.2019 10:50:44

No vida konecne diskuse

Veskera inovace je bez diskuze na jedinem cloveku - Zeus.
Duvody, proc na feedback kasle a necte to tady jsem uvedl... Nikdo to tady nechce cist...

To aby nejaky admin urcil, ze nekteri "overeni" prispevatele nemusi byt schvalovani... To je samozrejme "inovace" a melo by to byt v sekci "Namety a pripominky". A nemelo by to zapadnout v hromade nesmyslu. Ja to nijak nerozporuju. Ja rozporuju zpusob, jakym je to tady prezentovano. Jako samozrejme pravda "nekoho". Stejne jako milion jinych "samozrejmych pravd". A oddelit to zrno od plev... v te hromade... To fakt je tezky.

Takze neplacu na spatnem hrobe. Placu uplne na tom stejnem hrobe. Jen ja si adminu vazim, protoze si dovedu predstavit, co to musi byt tohle tady cist a jeste mit chut cokoliv delat.

Mohu jen opakovat: server by si zaslouzil rozumnejsi pripominkovaci system... kam by se ty stripky sebraly/vycistily. Tak aby Zeus nemusel delat vsechno podle sebe a nemusel cist tyhle vyplody tady...

8.2.2019 10:43:33

@robkin

"To co já vidím jako řešení je právě to, že adminů bude dostatek. Z řad lidí. A budou mít určitou váhu a pravomoce."

ANO V TOM MÁŠ NAPROSTOU PRAVDU, jenže v tom je jádro pudla. Klidně bych dělal za těchhle podmínek admina a určitě by se našlo víc lidí. Jenže jsme zase u toho jediného podstatného problému a tím je Zeus.

- admini nemají prakticky žádné pravomoce
- nemají k dispozici administrátorské nástroje a diskuzní vlákno, kde by se mohli vzájemně domlouvat a mimořádně se zastupovat
- nemají žádný nebo jen minimální vliv na správu webu
- musí schvalovat každý prd, který by za normálních okolností šel zautomatizovat (např opravy už nahrátých pravidel)
- správce webu ani s nimi příliš nekomunikuje a není přístupný změnám
- administrátoři musí být především tým, ale tady je to tak, že každý dělá jen to svoje a nic jiného ho nezajímá, takže když někdo pošle byť i soukromou poštou nějaký návrh nebo dotaz, tak se mu dostane odpovědi "já nic, já muzikant, tohle já nedělám, s tím nemám nic společného, na to nemám vliv". Žádná domluva s ostatními moderátory, žádná porada.

Není se co divit, že za těchto okolností se do administrátorství nikdo příliš nehrne a noví nadšení uživatelé brzy přijdou o iluze.

8.2.2019 10:42:29