CAPTCHA

V poslední době mi neustále na Zatrolenkách vyskakuje CAPTCHA. Nejsem odborník a proto nevím, proč až nyní a už vůbec, co s tím, Ale hrozně mě to otravuje, hlavně, když mám mačkat ještě nějaké obrázky. Máte to stejné?
4.9.2018 15:40:26

eh
Po mě to tu nikdy žádnou captchu nechce
___
redaktor Deskofobie

4.9.2018 16:50:05

IP
Veřejná ip adresa ?

4.9.2018 17:12:11

Captcha
Ani já jsem zatím nikdy nemusel na Zatrolených hrách vyplňovat Captchu a to přistupuji z různých sítí různě po republice.

4.9.2018 22:27:40

Zdenda
Já si ničeho podobného nevšiml a to tu jsem prakticky denně. Občas se musím i přihlásit, když jdu z jiného zařízení, které jsem ještě nepoužil, nebo nepoužil dlouho a prošly sušenky.
U mě dobrý.

5.9.2018 08:25:19

IP adresa
Asi je v tom ta veřejná IP adresa.

5.9.2018 08:41:59

Spíše přehlédnutí
Veřejná IP za zobrazování CAPTCHA zcela jistě nemůže. (Zjednodušeně řečeno pro server je poslední IP adresa z principu veřejná, ale dál za ni do sítě operátora nebo uživatele nevidí.)

Pokud se ti po přihlášení někde CAPTCHA zobrazuje, jde patrně o přehlédnutí ze strany vývojáře webu.

5.9.2018 12:00:40

jenikkozak
Ja bych vsadil na 99% na tu IP adresu.

5.9.2018 12:08:01

@Bastacka
Určitě ne. Tedy ve smyslu private/public IP address. Server (ZH, reCAPTCHA) nemůže vidět privátní IP adresu uživatele, protože ten je “schovaný” za nějakým routerem a ten se identifikuje veřejnou IP adresou ;)

Asi si to pleteš s tím, co nabízejí provideři internetu. Jejich nabídka veřejné IP je to, že jako jediný v celém baráku (například) máš svou vlastní soukromou veřejnou IP, která identifikuje přímo Tebe a nikoliv ten router (zjednodušeně řečeno).