Praha - pravidelnější setkávání ve 4-6 lidech

Ahoj,

hledám touto cestou jednoho až 4 lidi, kteří by se rádi v Praze setkávali alespoň trochu pravidelněji (klidně každý týden, nebo jednou za 2 týdny).

Něco o nás:
Jsme pár (přítel toho má nahráno už hrozně moc a je otravné, že ve všem vyhrává, já jsem relativně amatér), doma máme hry (viz můj profil) a rádi se přiblížíme prakticky kamkoliv (auto máme). Pozitivní zkušenost máme z Bohemia boards and brews, když si sedneme, není problém hrát ani u nás doma.

Hledáme hlavně pohodové lidi, kterým nebude vadit, že toho nemám moc nahráno a potřebuji každou hru na začátku vysvětlit. Jinak rádi hrajeme menší hry na rozehrání (Azul, Kingdomino, Krycí jména....) i delší, celovečerní hry (aktuálně jsme zažraní do Spirit Island). Oba si rádi zahrajeme i úplně nové hry.

Jinak mimo deskovky taky hrajeme na PC (Dota, Wow, Overwatch..), čteme, seriálo-bingujeme, ale i chodíme občas ven :))

Díky! :)
15.9.2019 21:13:31 | Upraveno autorem (porovnej)

Já se hlásím
Já bych do toho šel, mohl bych zkusit zapojit i přítelkyni, hraní v párech může být fajn :) Frekvence 2-4 za měsíc mi přijde taky ideální :)

Hrát se může taky klidně i u mě (Praha 14, Rajská zahrada). Když by se hrálo u nás, tak by se k nám mohl připojovat občas i spolubydlící.

Jinak co se her týče, hraju víceméně cokoliv, eurovky, ameritrash, půlhodinový rychlíky i čtyř a vícehodinový eposy :)

Sám mám sice nahráno docela dost, ale každou svoji hru jsem hrál v průměru tak dvakrát až třikrát (některý dokonce ani jednou), takže by to mohlo být i hezky vyrovnaný :)

16.9.2019 14:52:33

Re

Taky bych zkusil, jsem začátečník zatím hraju TWOM solo, a párkrát Pax renaissance, chtěl bych zkusit root atd. ale nemám skupinu jinak jsem hravý a ničemu se nebráním, jsem na tom blbě s aj, a v Praze dojedu, že začátku klidně nějakou hernu

16.9.2019 18:10:50

RE