ASL - Praha

Zdravím, začínam s ASLSK#1, čítam pravidlá, prechádzam tutoriály. Nikdy by ma nenapadlo, že podľahnem tejto hre ale je to tak. Nájde sa niekto z Prahy na občasné hranie? Upozorňujem, že som úplný začiatočník, takže by som si rád prešiel scenáre z SK1. Prípadnému nováčkovi vysvetlím, ten Starter Kit 1 je pomerne jednoduchý (teda v porovnaní s plným ASL :)). Neviete prípadne o najakej komunite ľudí, čo ASLko v Česku hrajú? Alebo na akom webe sa vyskytujú? Dík.
2.7.2019 09:19:02

sukromna sprava
odoslana. Keby sa nasiel niekto dalsi, napiste ;-)

3.7.2019 23:52:38

Ahoj, jsem na tom podobně, teprve s ASL začínám. Mám Beyond Valor a aktuálně ležím v pravidlech. Pracuji v centru Prahy, jinak Nehvizdy. Díky za případné info.  

6.8.2021 23:21:17

Zdravím, jsem na tom úplně stejně a také bych si rád občas v Praze zahrál. Našel by se prostor?

 

P.S.: Jen doplním, že místo Starteru mám také Beyond Valor.

7.8.2021 20:23:34 | Upraveno autorem (porovnej)

já bych chtěl výhledově vyzkoušet Start kit (vlastním ho), ale moc na to nespěchám :)

10.8.2021 20:03:33

Čumim vole blázen, že se na ASL najdou lidi. Já to hrával vášnivě ještě v dobách Avalon Hillu a když srovnám seznam rozšíření dle Wikipedie s pamětí, měl bych mít všechno až snad na dvě tři poslední krabice. Nakolik se liší tehdejší vydání AH od reedice MMP nevím, ale předpokládám, že nijak obrovsky. 

Kdyby se tak našel někdo na Jižní Moravě, ať už na ASL nebo na jiný wargames od Avalon Hillu (zejména Up Front, TP:S a tak), muj ty Tondo, to by bylo krásný…

17.8.2021 10:33:59

U mě doma jsme dva (já a přítekyně) - Praha Čakovice - a už jsme trochu dál - mám doma základ, valor, malý národy Osy, Yanks, Francouze, Angličany… a ještě něco se určitě najde. Takže se hlásím do fronty… můžeme u nás doma uspořádat někdy celodenní hraní - stůl, plexi a pivo se najde - a žetonků mám taky dost :-)