Zerywia

https://www.kickstarter.com/projects/kolibaboardgames/zerywia

Dobrodružná hra se slovanskou mytologií. Během prvních 48h zdarma expanze.

Přijde mi to podobné Runebound, kooperativně se plní úkoly na mapě a společně se snažíte splnit cíl určitého scénáře. Zároveň mi to přijde jako zajímavá hra pro starší děti, přemýšlím o tom jako alternativě k Talismanu, který považuji pouze za graficky hezkou lotynku...
11.11.2019 20:40:19

..
Díky za tip, backnul jsem pro EB, projdu si pravidla/gameplay a další videa.
Na první pohled něco zajímavého, co nemá milion miniatur a cenově to docela jde..!

12.11.2019 19:22:07

..
Co se týká herního obsahu, 4 kampaně, každá po 3 scénářích, celkem kolem 40 hodin hraní v core boxu + pak jsou ještě i SG, kde se také už nějaké další scénáře otevřely.
Zatím to nevzalo moc lidí, nový tvůrci, nemělo to masivní hype.
Ale z videí a pravidel mi to přijde velice zajímavé - takový mix mezi Proroctvím/Talismanem, Runeboundem a dost věcí mi připomíná i Gloom of Kilforth. Inspirací je slovanská mytologie, dot oho tvůrci i stylizují vizuál.
Koopka s rozumnou mírou spolupráce hráčů, každý si odkrývá své ságy a vylepšuje výbavu, do toho prozkoumává mapu /otáčí karty questů dle území/, ruší žetony vlivu záporáka a bojuje s monstry, v boji si mohou omezeně pomáhat. Plus je cíl zastavit a porazit hlavního bubáka, který jinak ovládne svět (takové klasické fantasy klišé).
Pravidla nevypadají nějak ultra náročně na pochopení.

Vzal jsem základ, pošta je v rámci EU za nějakých 14 liber, takže cena celkem docela jde. Hra by navíc měla být KS exklusivní.
Setup a vysvětlení pravidel-mechanik dobře zpracované od RSP.
https://www.youtube.com/watch?v=sdhosICTHE4

16.11.2019 10:25:38

Early Bird
Co bylo obsahem EB?

Přemýšlím jestli do tohoto KS jít nebo ne...

Připadá mi to, že takových je tu teď víc než dost...


16.11.2019 18:39:18

hmm..
Když vidím v kolonce tvůrce hry "First created · 0 backed", tak to je pro mě jasná stopka, i kdyby hra vypadala sebelíp..

16.11.2019 18:54:05

martinsun
Bylo tam grátis rozšíření, které lze dokoupit za 12 liber.
Dobrodružných fantasy her je na KS opravdu dost, ale mně se na tomto líbí právě to, že nemá žádné sálodlouhé texty (ale Oathsworn, Isofarian Guard, Trudvang atd.), takže v porovnání s těmito hrami je to více "light" RPG, ale mělo by to mít spád, nějaký příběh by tam měl být zakomponován a také je to kooperativní. Líbí se mi ta inspirace z jiných her a mechanik - jak píše i Fleder - Runebound, Proroctví/Talisman aj. Docela dlouho jsem podobnou hru hledal. Já ji beru primárně kvůli dětem, Proroctví jsme už ohráli a Talisman pořizovan nechci, je zastaralý. Jen pro pařbu s hardcore hráči bych to asi nebral...

16.11.2019 19:04:27

Azalin
Ano, je to risk více než u jiných KS, ale očividně tu hru mají už vymyšlenou, když posílají prototypy recenzentům a ukazují gameplaye a pravidla. V Polsku už kampaň proběhla (na polskou verzi, nějaká varianta našeho startovače...). Podvod bych v tom nehledal, možná to může chytnout nějaké zpoždění...

16.11.2019 19:09:48

Azalin
Nový update, ohledně produkce a toho, co by ještě chtěli doplnit.
Miniatury už vyrábí, stejně tak ty dřevěné komponenty, jsou tam záběry z fabriky...
https://www.youtube.com/watch?v=h0K1LMoEmyQ&feature=youtu.be

16.11.2019 20:08:29

Otázky na balance
Na BGG a v komentech jeden z hráčů sepsal pár delších dotazů ohledně balancu, vlastností hry, jak je to s vyřazením postavy, kooperací v rámci hry atd.

Q1. Is the mechanical gameplay development already complete? The game
mechanics and rule book look mechanically incomplete, but the estimated
delivery of this game is May 2020. That doesn't seems match up. Remember,
as a first time board game developer, it is more important to release an
awesome balanced experience with interesting and meaningful mechanics to
build trust in your board game company. If it takes additional time to do
this, I highly suggest moving back the release date.

The game mechanic are quite balanced, the core challenge system is based on the dice rolling with adjusting the luck/randomness factor with your abilities an avilable (but limited) resources (like Primal Force used for rerolls and fixing the type of dice you need).

During testing we and our testers had lot of fun (I remember one player at Pyrkon – the biggest rpg and board game convention in Poland who was rolling blanks about 4 times in a row, and with his fifth roll everyone at the table and few spectators have standed and started to cheer for him loudly!)

That’s the nature of the dice games, and we like emotions it brings. However, we have put a lot of effort to midgate the luck factor and gave players a lot of options inside the challange structure. We also belive that the support system help a lot in the case of difficult challenges.

We are still playing and playtesting the mechanic, and we will be doing this till next months. However, everything else, like other components, graphic designs is set and producing even right now. That’s the reason of the early schendue.

Q2. Is the only cooperation mechanic the contributing a dice when in same
territory? Is there trading of items/tokens or any other form of
cooperation? Or is the game minimal interaction and everyone pursuing their
own goals in isolation?

Shared Challenges.

Being at the same region you can take a challange together – one Hero is a leader, and he fights with all his skills and dice (like in a normal challenge). Every other player who helps him, add one die from his pool, and can use any of his cards/abilities as well. It makes challenges a lot easier, but it comes with a price. If you win – thats ok, but you have just commited two actions to overcome one challange. And the time is the hidden resource in this game.

Blessings System.

Each player have a Blessing card. It gives him 3 options/abilities to trigger. Each trigger cost Bless tokens (gradually 1,2 and 3) The more tokens you spend, the stronger effect you will get. And here’s the best: EVERYONE can spend/give the tokens to trigger those Blessings. So we can help each other no matter the place we currently stand, since the Sventovids power didn’t fade out yet and covers all of Zerywia (but this is subject to change as well if the Nix will prevail;).

Action/Stunt cards.

There are many Action cards, that says: „Use in any challange” - and this mean that they are mistical abilities that you can use on any player on the board ( like „Revenging Arrow” in Svara’s basic equipment or the „Murkeater Ritual” in Goryv’s advanced saga cards) These Actions are harder to retrieve, so players will always think twice if they want to use them on themself or support others. More choices to made.

Free Trade

Heroes can trade assets like Trophies, and any Items they posses. Also they can give to each other even whole Sagas! Why not?

If you want to kill a dragon, and I just found a Dragonslayer axe; please, keep it, use it. And maybe you will discover something more about this weapon? Maybe you'll follow its story and became the Dragon King? Saga Items are not bound to the players , but to the stories.

Linked Action system

We gave players freedom of spending their actions in any order, just to encourage them to plan a strategically. Sometimes I need my friend to remove a Murk token from adjacent region, just to make easier for me to fullfill the quest. Or I could want to help you to get this powerfull Ritual of the Spirits, so then, you could help me with my quest in the underworld.

Q3. Is there a revive a killed player mechanic so that they are not
completely eliminated from the game/campaign? (Its not fun when someone
cant play the game anymore) Such as using actions to move their body to a
specific location on the map, use tokens to summon/ritual them back to life?

Basicaly we do not die in this game. Whenever your attribute is below 0, you will get an Injury. Injuries has some negative effects lasting until you will cure them. And that's all.

The only situation in the game, when you could be eliminated is the final conflict of the scenario (but not in the every scenario there is a final conflict resulting in elimination though). In the Final Conflict if any of your attribute is below 0 – you are eliminated from the conflict (but this happens at the end of the challange so you can kill the boss and die in glory for example:)

We had a great experience and feedback about this epic aspect. People often sacrificed themself just to push the win for the team (in most cases there is a choice in this kind of situation: will you use your dice results to defend yourself or will you use them to damage the boss and get wounded as well). Sometimes also is better to save yourself and try to confront the boss in the next scenario after preparing better. Be sure however that you won't play the same scenario. No replaying because the world goes on.

And even then if at the final confrontation, someone is eliminated (dies), he can right away, play the next scenario with the team, picking another character. Yes – he will be starting from the beginning, but he also has a team to help him to catch up with his new sagas. We don’t have a item collecting and leveling system so changing the Hero will not ruin the balance or make you feel like the weakest one.

Q4. What is the state of balance of the game? How did you test for game
mechanics balance? (Examples: using attributes vs gain attributes,
obtaining wounds vs healing, spreading murk vs removing murk, defeat
conditions vs victory conditions, etc.

There is a lot of gaining/losing/spending of attributes and we wanted those 3 aspects (Strenght,Instinct and Willpower) to be very dynamic. What we did not wanted is to have a lots of other values/tokens etc to keep track of (like a HP, experience, action points, level etc). That’s the reason Attributes are your "HP" and current potential in one pool. It makes the challenges and decisions more realistic.

The hardest to balance was the „AI” activations and spreading the Murk balance. But we managed to input a system adjusting the game difficulty by managing the tempo of the game (the tempo of AI activations at the base level).

Challange system is also bounded by some rules (like max 3 dice per Prime Set, to limit common dice gaining. And then we created the Challange Set where more powerfull special abilities can provide you some extra dice)

In the game you try to use your attributes to „buy” a dice, and get from those dice the most you can to ovecome challenges and defend yourself from losing attributes in a form of a damage. Using attributes limits somehow your actions during the game, so you need to optimize this and make a good use from Rest and Camp recovery bonuses (like from the Sventovids statue recovery bonus, different at each Thymor).

The game mechanic scales pretty well based on the number of players involved. The difficulty progress thanks to the rising number of Black stones of ritual gained by the Nix. And those stones are powering up even basic cards, so the usage of every card is also graded in time.

We also adjusted a lot the Rest/Campfire restoration bonuses, and added a lot of „in game” sources to recover from wounds to avoid "empty actions" just to restore yourself. The game often want you to keep going and risking. And it's your decision when to stop and take the cautious way.

Q5. What mechanics drive players closer to success? What mechanics drive the
players closer to failure?

It’s hard to say that the mechanics drive players to success or failure. It’s more the decisions they make and the way the will use their time.

Success: Adventure tokens usage: do I speed the main quest up and try to do it less prepared saving some time in this way (less Oblivion stones = easier next scenario since they will carry over the scenarios)? Or do I complete some of my Sagas to be better prepared for the final confrontation?

If the players optimize usage of their cooperative cards and blessings, and remain control of the spreading Murk – they should be fine. (But always expect the unexpected ; )

Failure: Ughmor/Boss activations and Oblivion stones gathered to perform the Rituals. And 4 Rituals causing Sventovid to fade (Oblivion stones are covering the dawnstones nested in the statue, and the Thymors affected by those stones are harder to explore – one extra Oblivion dice to every challange for example.).

Those stones carry to the next scenarios, so the deeper you get into the adventure – the more difficult it comes. But this also can vary a bit due to your success in the previous scenarios.

Q6. The main mechanics seems to be to a) move + challenges to obtain tokens
to meet the end game objective (obtain spear), spend actions to recover
attributes, before end game objectives happen (uncertain about what this
is, Killed by Ughmor or get 4 Oblivion stones?). Can you explain what is
the benefit to pursue hero sagas before pursuing the end game objective
(obtain spear)? What is the balance of this? Why bother pursuing personal
sagas if they are not how you win the game?

The benefit is the fact that you will become stronger. It’s impossible to rush to the final conflict in the first turns. (It’s also stupid to be honest). You need to prepare, but you must be careful to not overcommit. The whole world is living, regardless of your action – the time is running. The Murk is spreading. It’s your task to find the balance between your own progres and the progres of the entire campaign. We found this very interesting feature leading to many discussions between players.

Q6a. Basically, what is the strategy of the game? What are the choice paths
that the player has to win the game and are they balanced? What are the
pros and cons of each victory path?

We don’t want to spoil you the „victory paths” and also do not want to tell you right away what the most optimal strategy is. I’m sure you do not want it either :)

In simple words you need to manage your time, choose between an adventure and duty. Weigh your Heroism and urge for adventures with your responsibility as a Tribe Hero.

The campaign is built in the way you do not win or lose. You just make some deeds, some changes, overcoming obstacles, getting closer to the goal which is to get rid of goddess Nix from this world. Somehow.

As an example I will use the Ughmor from the first scenario. (This is already spoiled). If you do not get the Spear of Life, or if you get it, but lose in th final fight – it’s not an end to your campaign. In the second scenario Ugmor will still live, and he will be stronger, he will possess the Defiled Spear as his foul Weapon. And you will need to make a plan how to deal with him since you don’t have a sacred weapon...

Q7. Cooperative games are best when they are challenging, balanced, and
allow for a lot of player interaction with each other. How have you met
each of these requirements?

Yes. There’s a lot of cooperation in this game but in the same time you can dive into your own saga and have a lot of challenging moments just for yourself. Still remembering the main goal for your whole team.

We also feel the balance in a good spot. The game mechanic is solid and can olso adjust to the players. The difficulty level is an interesting one. Actually sometimes we thinkit could be harsh, but the reward for beating the scenario is superb to it: ) And if you take the Iron Bond mode from the Stretch goals it becomeshell of a challenge : ) In the same time, since we do not eliminate players during the game, game system is quite Hero-friendly.

19.11.2019 07:55:22

...
Je fajn, že teď tvůrci začli více komunikovat. Ale kampaň teď nějak stagnuje, ikdyž vyšly gameplay videa od RSP i Vikingů. Doufám, že nám potom dají jako bonus ten oboustranný hrací plán, ikdyž se nevybere 50.000 :-) Tak nějak doufám, že se potvrdí, že ten přidaný obsah je už předpřipravený... ;-)

On ten bonus v prvních X dnech je ošemetný. Díval jsem se ze zajímavosti na jinou hru - Runaljod, kde zase nasbírali během prvních 1-2 dnů i s bonusem většinu částky. Pak už nikdo nový moc nepřibýval, naopak začal odliv backerů z 1. dne, když viděli, že tam žádný nový content nepřibývá. Načež přešli k Day Rewards, čímž alespoň zastavili odliv. Na konci se žádný hype nekonal.

19.11.2019 08:12:13

Mike Dundee
Tak mně přijde, že se docela otevírají social SG, tam se tvůrci snaží, je hlasovačka o směřování postavy atd a každej den je aspoň jeden update.
A ten pokles. Maj to těžký, mezinárodně neznámý, mají první hru na KS, nebyl půlroční superhype.
Průběh kampaně je klasika v tuhle dobu a taky dle typu, kdy kampaň je delší a je EB. Plus co se dívám, pár lehce podobných coopek běží, dneska se zas objevila další deskovka podle známý PC hry / Divinity Original Sin the Board Game/.
Tohle lidi to backli kvůli EB, část si to později prohlédně podrobněji, o co jde a nelíbí se jim to z nějakýho důvodu, další potřebují mít denně aspon jednu otevřenou novou generickou miniaturu a tady to neleze...tak to dropnou, protože mají dojem, že hra "není kompletní"...

I když ta cena mi přijde naprosto fajnová, vzhledem k obsahu a poštovný z Polska je taky normální /není to žádných 35 USD z Ameriky/

Jako bylo by fajn, kdyby něco přidali navíc do obsahu, protože tím se odliv zarazí, lidi si řeknou, že hra má zase větší value.

20.11.2019 17:45:30

Stručné shrnutí hry
Na BGG jeden hráč sepsal celkem výstižné shrnutí, o čem ta hra je a co v ní je..

https://www.boardgamegeek.com/thread/2315790/why-im-excited-about-zerywia

20.11.2019 18:35:53

únava
Myslím, že každý KS do konce tohoto roku v tomto žánru to bude mít dost těžké, bylo toho hodně, lidi už jsou unavení. Kdyby s tím přišli v létě (ideálně před Trudvangem, protože zážitek z obou her bude myslím velmi podobný, tohle má sice méně miniatur, ale herně to vypadá líp), tak by podle mě měli větší šanci. Mně se to docela líbí, ale už mám nakoupeno. Tak snad vydrží a udělají třeba za rok další KS.

20.11.2019 20:36:45

...
Jen pro zajímavost, kromě Arkeis a Dawn of Madness všechny projekty v TOP10 na kicktraqu mají problémy s financemi nebo krvácejí.

20.11.2019 21:22:28

UmmA
Jak píšeš, během roku těch zajímavých projeků bylo prostě na KS moc. Ale ono je to už i z toho důvodu skoro jedno, kdy s tím vylezou, protože nálože novinek, nejen od velkých firem /CMON, AR atd/, jsou prostě celoročně a kdokoli malý se prostě bude strašně špatně prosazovat, pokud nemá dlouhou hype kampaň - viz Oathsworn.
Tuplem, pokud přijde s novinkou jako nováček. Pak to bud musí být bomba a nebo něco absolutně neobvyklého a nebo spojení s něčím ultra známým, aby to pořádně prorazilo..

Pak je to o tom, koho podpořit. Nenažraný CMON, co akorát do jakékoli hry nacpe kupu plastu, kasíruje na rozšířeních a dodává kdo ví kdy?

20.11.2019 21:52:29 | Upraveno autorem (porovnej)

Fleder
To je samozřejmě pravda, že je to teď hustší, ale pořád se okénko najde. A tak myslím, že spustit ten projekt tento červen/červenec, bylo by to jiné. Škoda, že to na tu dobu neměli připravené. Malé projekty tohle musí hledat, protože jinak oproti velkým nemají šanci - hype nevytvoří, jelikož pro novináře nemají velký smysl (nepřinesou moc kliknutí), cenově na tom budou spíše hůř, jelikož nezískají moc backerů, takže výroba je dražší, tím spíše přilákají méně lidí, atd., prostě negativní zpětná vazba.

20.11.2019 23:15:12

progres kampaně
Vypadá to, že se pokles zastavil, naopak, zase přichází noví lidi do kampaně, 2 dny za sebou už počet lidí jen roste a pomalu se to vrací na úroveň, co už bylo.
Tvůrci zapracovali na obsahu, v rámci SG se otevřel 5. char do základu plus dneska uvolnili addon - obří podvodní příšeru.
Měla by pak přijít ještě jedna, Hoarding Dragon, který by měl létat po mapě.
A jinak, miniatury jsou v resinu...

24.11.2019 21:07:26

jako na houpačce
Přitom tvůrci se podle mě opravdu snaží. Podle mě první odliv nastal po zahájení Divinity First Sin a druhý odliv po zahájení Great Wall. Holt lidi nemůžou utáhnout vše... Otázka, jestli má cenu aby kampaně menších tvrců běžely tak dlouho, uprostřed je vždycky mrtvé období kdy se přidá málo lidí...

27.11.2019 12:35:00

Mike Dundee
Máš pravdu, je to nahoru dolu a ted se zas plácá kolem 40k GBP - co se dívám, tak odešla skoro půlka lidí, co meli EB core setu bez toho příslušenství. Lidi, co brali rovnou rozšíření a nebo i ty uprgrady na komponenty, ty počty jsou skoro stejný už nějakou dobu.

Ono spíš než Great Wall /je to absolutně jiná hra o něčem jiném a hlavně je to AR, tam lidi skáčou už jen proto/, si myslím, že ubraly backery končící Arkeis a Dawn of Madness a Divinity.
Podobné hry /coop story/, akorát mají mainstremovější téma..jedno je pseudoegypt s tunou plastů a primitivním systémem a druhý na KS v poslední době 100x provařený horor ala pseudo bubáci, třetí zas lapačka na známou PC hru.
Pro ty tvůrce to je škoda, maj fakt neotřelý prostředí, hodně hodně zajímavej systém, snaží se vše maximálně vysvětlit, názorný videa, je tam entuziasmus..
Zrovna tady bych čekal, že na slovanskou mythologií inspirovanou hru naskočí z CZ ale i třeba SVK hromada lidí.

Jenže tady imho hodně funguje i pocit - neotevřelo se 150 SG s přidanými dobrodružstvími = dostanu hru, co není kompletní a v ceně jste mě ošidili. Plus, nemá 60 plastových pajduláků, ale zatím jen 7(jestli počítám dobře 5 postav, jeden boss a sventovidův kmen) resinů v základu, s EB pak 9.
Přitom herní doba je už u těch stávajících příběhů cca 30-40 hodin deklarovaná, na hru za 70 liber je to super value...

27.11.2019 12:57:01

Fleder
Naprosto s tebou souhlasím. Poslední dobou vydává hry kdekdo, ale často je hlavním lákadlem jen spousta plastu příp. "svezení se na nějaké notoricky známé vlně" (tím myslím předloha v PC hře, literárním světě atd.) a to tomu jednoduchému USA publiku, které věřím dělá většinu procent financování, stačí.

Z toho co poslední dobou vylezlo mi přijde Zerywia jako jedna z nejzajímavějších (společně s Titans). Kdybych teď nenacpal 4k do Trudvangu, tak bych ji hned bral. Uvažoval jsem ještě o Isofarian Guard, ale prostě chci tohoto typu jen jednu hru a u Trudvangu jsem si řekl, že jednu hru s hodně figurkama bych si zasloužit mohl, je to jednoduché i pro nehráče, není dlouhá hrací doba a hlavně byla první, co jsem takto objevil, tak jsem to tam nasypal a už to nebudu měnit. Nebýt tohoto, byla by Zerywia "shut up and take my money". :-(

27.11.2019 14:20:57 | Upraveno autorem (porovnej)

Black Friday
Na pátek pak slibují nějaké překvápko, plus chtějí ještě přijít s drakem, co má lítat po plánu.

Ellenar: chápu, já na Trudvang koukal taky, ale to jsem odpískal. Tam to fakt volalo po vzetí dalších X addonů, systém pořádně nevysvětlili /když srovnám, co tvůrci Zerywie vše ukazujou a vypisujou/, hra ve výsledku strašně jednoduchoučká a lákadlo jen ty miniaturky (a to je mám rád, ale ne samoúčelně). Dost mne zklamalo, co to ve výsledku bylo na to, jaký hype a jak to prezentovali.

Tady se mi líbí, že to jsou nový tvůrci, lokální /Polsko/, fakt neotřelý prostředí a o tom by ten KS měl být především. Ne až tak, že se sypou prachy jen do drahých a mamutích projektů /nic proti Ar, ty to maj pěkný, ale CMON je prostě už jen fabrika../ a nebo jde de fakto o předprodej a jiný prodejní kanál..

27.11.2019 14:54:02

houpačka
Nevím, jestli se dá říct, že je to jak na houpačce, po úvodních 3 dnech to jde pomalu, ale setrvale dolů, změnu jsou ale v jednotkách lidí, sem tam je podobná změna kladná, ale ústup to zastavit nedokáže. Největší propad byl ještě před Divinity, s tím to myslím nesouvisí, naopak to koinciduje (a možná i koreluje) s Dawn of Madness. Všechno jsou to dost jiné hry, bohužel si nedokázali udržet podporovatele, které měli, a teď v tom přetlaku budou těžko hledat někoho nového. Zajímavé je se podívat na Arkeis, které nemělo přepálený start a drží si své, zjevně to podporuje trochu jiná sorta lidí, které spíše láká známý designer než známé studio. A láká je právě jednoduchost a uzavřený naservírovaný příběh. A také odolný plast, s děckama bych měl o resinové figurky strach.
Vzhledem k posledním příspěvkům si spíš stojím za tím, že je zabili KS projekty předtím než současné, hlavně tedy Trudvang. A možná dlouhá kampaň, na kterou nebyli dostatečně připraveni.

27.11.2019 16:13:09

Sakra!

Borci, vy mě štvete, že já se do té diskuze vůbec zapojoval. Právě jsem tam nasypal 1libru s tím, že ještě projdu pořádně pravidla, pak se rozmyslím a bojím se, že díky tomu, že je to super téma, hra vypadá vizuálně velice dobře, dělá to malé nezávislé studio, má to být už za půl roku a vypadá to, že to má super poměr cena/výkon do toho nakonec zase půjdu... grrrr! :-D

27.11.2019 16:52:30

BF update + addony + SG
Dnešní noční BF update...no ta BF sleva za mně osobně nic moc, do all inu nechodím :-)

Nicméně, přidali další 2 addony - 4 bohy za 30 liber a za tu samou částku draka. Herní addony s resinovými figurkami, které přidávají do hry další doplňující varianty.
Možná někdo znalejší, za figurku v resinu cca 12 cm je 30 liber Ok nebo ne? Mám ted porovnání jen s ATO, kde nabízí 32 mm modely v obřím setu 20 ks za 350 liber - tj 17,5 za 1 ks.
U bohů to vychází za 30 liber 4 ks, také asi v téhle velikosti..

Díky updatům se hlavně konečně! rozhýbaly peníze, takže se odemknul další SG /další dobrodružství/ a zbývá nějakých 400 liber do dalšího a vybraných 45k liber.

29.11.2019 08:35:46

BF - slabota
Pořád váhám, zda do toho jít.
Čekal jsem, že v rámci BF přihodí nějaké SG, takto v podstatě daly jen další rozšiřující obsah a pojmenovali to BF...

No uvidíme jestli se ještě pochlapí..

29.11.2019 08:53:10

martinsun
V komentu ted zmínili, že přidají další pledge, kde by měly být se slevou jen ty herní addony - tj 4 další hrdinové, Pochara, drak a bohové.
SG budou aktualizovat dneska, včetně toho jednoho jistě otevřeného.
Btw, já stejně asi zůstanu na svém základu, to addonové šílenství mě nějak celkově těžce míjí...protože hra pak reálně vylejzá na dvojnásobek.
Možná ten drak, kdybysme Everrain skutečně dali na hromadnou pledge - jakože furt 1 chybí. Za plnou cenu do E. asi nepůjdu.

29.11.2019 08:56:38

Vybíráme z Bazaru

Papa Paolo EN
Papa Paolo EN
Akt. cena: 350 Kč
Končí za: 6 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas