Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Soul Raiders
Zajímavá kooperativní fantasy příběhovka pro 1-4 hráče, karty prostředí ve stylu 7th Continent (velmi hezká grafika), deck-building…
https://www.kickstarter.com/projects/one4all/soul-raiders/
Grafika vypadá hezky, ale stále nevím, co si o hře myslet. Koukal jsem zatím na dva let´s pleye a nejspíše zítra si projdu detailněji pravidla kvůli crowdfundingové středě, ale i kdybych mohl, tak bych do toho asi nešel.
--------------------------------------------------
Lazy - Cat - BG
No Game - No Life
Já do toho určitě půjdu, jelikož to nemá jít do obchodů. Bude to asi trochu sušší, nicméně ten design je krásně čistý, věřím, že to bude dobře fungovat. Ten designer na tom prý dělal už 10 let, není divu, že toho moc nevydal, nicméně Splendor a Majesty se u hráčů docela zapsaly. Také sušší hry, ale fungují perfektně.
Mně to suché nepřijde. Možná že mechanicky - v boji je to takový trochu puzzle jak karty nakombinovat, kterých se při pohybových akcích vzdát (připomíná trochu Mage Knight nebo nedávného Zaklínače), takže to nebudou kdovíjaké taktické orgie. Ale ten nápad s kartami prostředí, zkoumání a pohyb ve stylu sedmého kontinentu (tady ovšem zaostřeno na větší detail) se mi hodně líbí. Hráči mají být docela pod tlakem (stupnice hrozeb atd.), rozhodně nemohou prozkoumat všechny lokace a jejich možnosti v průběhu jednoho sezení (pro mě analogie s PánOPrstenu) - to bude podle mě činit hru napínavou. Plus je tam příběh - sice to nebude žádný literární epos - máme hlavní text před a po misi + drobné texty v průběhu hraní, ale příběh vlastně budou vyprávět i ty nádherně ztvárněné karty a naše akce na nich.
Výtku mám k délce - jsou tam jen 3 kapitoly, každá se hraje 2-4 hodiny a to je vše. Sice můžu hrát každou kapitolu několikrát a zkoušet jiné cesty k vítězství, ale prostě mi to nějak přijde málo. Doufám, že nějaká kapitola přibude ještě v rámci stretch goals nebo nějaké mini expanze…
@MikeDundee k těm 3 kapitolám…jak píšeš, každá má být na 2 - 4 hod. a zároveň slibují více jak 30 hodin herního zážitku. Rozepisují to cca uprostřed stránky, kde uváději, že každou kapitolu člověk v průměru zahraje 2x či 3x, než se mu podaří zvítězit. Připadne mi to jako Bloodborne, a ten nás tímhle doma právě ztratil :(
Základí verze hry + poštovné (včetně VAT) příjde na cca 100€, což je pro někoho dost, pro někoho ok, pro někoho dobrá cena. Problém je s tou omezenou dostupností :( Uvidíme jak SG a protože tu není early bird pledge, či bonus, vyplatí se asi počkat na konec kampaně a pak se rozhodnout ;)
--------------------------------------------------
Lazy - Cat - BG
No Game - No Life
@speett jj, to je otázka jak moc to bude frustrující než jednu kapitolu dohraješ do konce :-) Některým recenzentům to vadilo jak byli u konce pod tlakem, nebo jak těsně prohráli. Jak ale již bylo zmíněno, hra nebude v retailu, takže to případní zájemci holt budou muset risknout (nebo počkat na 2. edici za pár let ;-)
Já už mám backnuto (základ), ale rozmýšlím se ještě nad tou Lore&Art Book, přece jen se tady grafici pěkně vyřádili ;-) Figurky mi tady přijdou úplně zbytečné (edit: hele teď ale koukám že ty 4 základní figurky jsou i v základu, no trochu zbytečné ale budiž…)
@MikeDundee Myslel jsem suché právě mechanicky, pro všechno jen zkombinuješ správně karty a hotovo. Nebo jdeš dělat něco jiného. Je to sice podobné Mage Knightovi, ale tam, jak ten boj měl tolik vrstev, ty mechaniky šťávu měly. Jinými slovy, pokud to člověk bude hrát čistě mechanicky, tak to dost ztratí, víc než jiné hry.
Opakování kapitol je u této hry jiné než v Bloodborne - tam se to nejčastěji stane kvůli špatnému rozložení mapy, smůle při tahání karet. Tady to pramení z toho, že člověk musí ten svět objevit, podobně jako u 7.kontinentu, ale aspoň je to 4h a ne po 10. Zároveň by to mělo být tak rozsáhlé, že si člověk rád projde znovu a zkusí objevit, co ještě neviděl. V každé kapitole je určitě více vedlejších úkolů (stříbrných hvězdiček), než je potřeba, možná to tak bude i u hlavních úkolů.
Projel jsem cela pravidla a hra mi prijde jeste lepsi nez na zacatku. Na to, jak je hra jednoducha, tak pravidla jsou velmi obsahla, jelikoz jsou plne prikladu a popisuji vsechny efekty, ktere lze ve hre nalezt. Jedny z nejlepsich KS pravidel. Libi se mi zpusob levelovani, kouzla(jsou opravdu mocna),velke propojeni vsech lokaci(neskladaji se do mapy, nejsou tedy omezeni “geometrii”, podobne je vlastne reseny pohyb v Oath), interakce mezi kapitolama - tam by me akorat zajimalo vybalancovani, jak si poradi s mene uspesnou kapitolou predchozi.
@UmmA jj, pravidla mají opravdu dobrá. S těmi kapitolami…mám dojem, že každou jedeš od nuly, tj. jsou na sobě nezávislé.
“Each chapter is a complete game that offers a new challenge each time it’s played, thanks to the variable elements gener-ated by the gameplay system.”
--------------------------------------------------
Lazy - Cat - BG
No Game - No Life
@speett v dnešním update se píše: “Quest cards are kept from one Chapter to the next. They are the game’s long-term memory and allow you to connect the Chapters: an ally you met in one will help you in another Chapter, an item that was discovered can be put to use in the last Chapter, etc.”
takže nějaká lehká provázanost tam je…
@MikeDundee dnešní Update jsem ještě nečetl. Mrknu na to, díky za upozornění :)
--------------------------------------------------
Lazy - Cat - BG
No Game - No Life
@speett O těch questech je to i v pravidlech. Navíc lze v každé kapitole najít artefakt, který se přenáší, a hlavně si ponecháš všechny vylepšující karty (hrdinské akce), které sis nakoupil za žetony hrdinství (ty se také přenášejí). A některé hrdinské akce tě opravňují si na začátku kapitoly vzít lektvar, což je v zásadě kouzlo na jedno použití, ale máš ho stále k dispozici. Navíc lze kapitolu ukončit jen splněním hlavních úkolů a nedostatečného počtu vedlejších, což vede k postihu do dalších kapitol. Ale je možné, že hodně úspěšná kapitola ti hlavně zvýší šanci na průchod kapitolou napoprvé, než aby hru úplně zjednodušila.
Ptal jsem se na obtížnost dalších kapitol - kapitola 3 bude prý tak těžká, že bude nutné projít kapitoly 1 a 2 fakt dobře, tedy se může stát, že 3. kapitolu prostě člověk opakovaně nedá a bude muset restartovat.
Tak chtějí přidat systém na uložení během kapitoly, snad se odmeknou alternativní lokace a z ankety by lidé chtěli, aby bylo více hlavních (povinných) cílů v rámci kapitol, aby člověk nesměřoval k tomu stejnému.
Přijde mi škoda, že se toho zatím tolik lidé nechytili - mít lehce příběhovou, silně nelineární hru, u které jenom zamíchám pár karet a za 1-2 večery projdu jednu kapitolu, a pokaždé mi to přichystá jiný zážitek, mi připadá dost unikátní a cenné. Ale žádný youtuber to moc netlačí, tak se to vleče.
Krásně to akceleruje. Obsah se také dost rozšířil, ty vyměnitelné moduly pro jednotlivé kapitoly ještě více zvětšují znovuhratelnost. Také jsem si všiml, že poslední kapitola je rozsáhlejší než předchozí, závěr tedy asi bude opravdu epický.
Mně se to líbí hodně, dlouho jsem nad tím i vážně uvažoval, ale stejně mi to nakonec i s těmi přídavnými moduly prostě nepřijde jako hra v ceně přes 3,5 tisíce (pokud beru Grimoir a poštovné).
@Kodak Jasně, ale Grimoire herně nic nepřidává(ten hrdina navíc to trochu zlepšuje), i když vypadá pěkně. Nemesis také není hra za 10000, i když to v tom můžeš utopit:-) A za 2500 je tam obsahu dost. Ale vzhledem k tomu, že je to KSE, tak by si obě edice mohli udržet cenu i po obehrani.
Já vzal grimoire edici…..místo zaklínače jsem šel do tohoto :)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Bitva o hrad Cimburk - nová
Akt. cena: 1000 Kč
Končí za: 1 den