Down to hell

Narazil jsem na zajímavou hru pro milovníky diabla. Momentálně ještě běží earlybid.
https://www.kickstarter.com/projects/450362059/down-to-hell-the-board-game-0?ref=android_project_share
26.3.2020 19:13:48

hmm
Stejnej koncept jako Gloomhaven. Plastoví hrdinové, kartonoví mobové, nějaké karty a dílky mapy. Dáme tomu stejnou cenovku. Jen jsem zvědav, jestli do tohodokážou narvat tolik hodin herní doby jako Gloomhaven. Se současným měnovým vývojem to bude ještě randál. Jako špatně to nevypadá, ale cena už je na můj vkus daleko za hranicí. Třeba to vyjde česky za míň, ale trochu o tom pochybuju. Přeci jen, je to už několikátý dungeon crawl RPG na trhu. Je tu ještě místo?

26.3.2020 20:33:37

Dnes jsem na to taky koukal
A hra se mi moc líbí vizuálně, bohužel pro mě nereálná herní doba.
Jenom před případným backnutím doporučuju přečíst fórum na bgg. Jsou tam nějaké zmínky o problémech s dřívější kampaní a účelným založením nového kickstarter acc pro tenhle projekt. Taky mi v kampani přijde celkově hrozně málo informací a prakticky žádný preview na youtube.

26.3.2020 20:43:06

cena
Tak cena 49 liber je výrazně méně než Gloomhaven. Je to tedy jen standees a nejsou k tomu dekorace, což nevystvětlují, co je...A libra se zdá pod stejným tlakem jako koruna, tedy kurz vychází rozumně.

27.3.2020 03:02:59

UmmA
Ano, bereme-li v potaz early bird, jen tu základní verzi a bez poštovného. Netvrdím, že plast je všehospásný, ale figurky jsou mnohem lepší lákadlo. Vezmu-li jiné hry za podobnou cenu, figurek jsou tam tři tečky. Tady je to prostě jaksi chudé, a pro mě cenově těžko obhajitelné. Ve hře typu hack and slash nechci mlátit kartonové siluety v životní velikosti. To je asi jako místo akční střílečky zůstat v tutoriálu na střelnici. Jinak ale znovu podotýkám, že hra nevypadá zle. Problém bude s těmi jejich čachry machry. Od TOHO raději ruce pryč.

27.3.2020 03:14:02 | Upraveno autorem (porovnej)

Havelock
Backnul jsem to kvůli EB, ale po vyhodnocení souhlasím s tím, že od toho ruce raději pryč.

27.3.2020 12:16:53

je nás
takových víc :D

Za sebe ještě přidám, že mi to teda víc připomíná úplně generický deskovkový dungeon crawler (kterých je KS plný) než Diablo.

Nevidím tam v tom rozmanitost ani potvor, ani lootu, ani povolání, ani skillů. Naopak v tom vidím paralýzu při Preparation Phase (kolik bodů dám do pohybu, kolik do útoku?) - jako kdyby to nešlo udělat třeba tak, že je budu utrácet za chodu a pokud do mě budou monstra valit, tak mi prostě nezbyde energie na to, abych něco dělal. Už to by bylo inovativnější a méně AP, než to, co vymysleli oni.
Systém hraní karet je trochu jako z Gloomhavenu a když mi dojdou skilly, rupne mi zbraň? Prosím??
V D2 se všude válely lektvary, tady jsou to karty, které se získávají stejně těžko jako jiné předměty. Pozicování, které bylo v Diablu taky základní (nenechat se trefit na dálku, využívat rohy, úzké chodby, kam se nevleze tolik soupeřů, dobře rozestavět družinu v případě multiplayeru) - to tu taky není. Mapa má cca 10 tilů, na každém tři pole, pohyb typicky v rozmezí 1-3, tam se toho moc nevyběhá.

Ne vše z toho se samozřejmě dá věrně přenést do deskovky, ale pokud se chvástám, že to bude hack & slash RPG, tak by to mělo podle mě vypadat jinak.

K tomu ještě ty obavy z komunikace a vedení kampaně. No prostě nic moc...

--
admin popisů a recenzí her ZH, překladatel FitB

27.3.2020 13:24:51

Název
Hele, vždyť je to pořád na jedno kopyto... Klidně mě kamenujte, ale přijde mi, že inovace = nula. Aspoň ten název vystihuje dobře, kam by se měla kampaň ubírat :)

27.3.2020 15:20:00

Vybíráme z Bazaru

Carcassonne Kupci a stavitelé (stará edice)
Carcassonne Kupci a stavitelé (stará edice)
Akt. cena: 1700 Kč
Končí za: 1 hodina

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas