Podpisy diskuzních příspěvků a soukromých zpráv

Autor: Wolfsen | 3.12.2017 | 8

Zavedli jsme novou možnost, jak můžete personalizovat své zprávy a diskuzní příspěvky zde na Zatrolených hrách - podpisy.

   

V nastavení (ozubené kolečko v pravém horním rohu stránky, vedle vašeho nicku a získaných bodů významnosti) přibyla záložka Podpisy. V té jsou dvě kolonky - Podpis v diskuzích a Podpis v soukromých zprávách. Do těchto kolonek si můžete vyplnit cokoli dle libosti (a pravidel diskuzí). Od okamžiku uložení se vám tento text automaticky zobrazí při tvorbě nového příspvěku v diskuzi, resp. zprávy. Pro upřesnění příspěvkem v diskuzi se míní nové diskuzní vlákno, příspěvek v existujícím vlákně, nová otázka, odpověď na otázku a komentář ke článku nebo souboru. Jediným diskuzním příspěvkem, který nebude takto podepisován je komentář odpovědi, a to z důvodu přehlednosti otázek.

Změnou budou dotčeny pouze příspěvky vytvořené po okamžiku uložení podpisu, nikoli zpětně.

Proč tento prvek zavádíme a proč jej zavádíme nyní? Dlouho jsme zanedbávali jeden problém (možná proto, že to až do relativně nedávné doby až takový problém nebyl), a to potenciální zaujatost autorů a vydavatelů ve prospěch svých her. Částečně to bylo proto, že v původně malé komunitě každý věděl kdo je kdo, částečně proto, že nedocházelo k excesům, které by bylo nutno regulovat. Ani jedno už dnes bohužel neplatí.

Žádáme proto všechny uživatele, kteří se nachází ve střetu zájmů, aby tento střet zájmů jasně deklarovali právě podpisem v diskuzních příspěvcích.

Ano, jsme si vědomi, že toto není nejlepší a nejspolehlivější systém - například se neprojeví v hodnocení. Nicméně na rozdíl od dalších možností byl jednoduchý na implementaci a ke zvýšení povědomí o tom, kdo je kdo, by to mělo stačit.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

demo
A tady malá demonstrace, jak to vypadá.

šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák

3.12.2017 12:42:18

tip
Na úvod musím povedať, že sa mi ten nápad páči, len by som mal drobný návrh k vylepšeniu:

Nedalo by sa to nejako trochu graficky odlíšiť?
Pretože takto to vyzerá ako bežná súčasť textu a na prvý pohľad to vyzerá divne a nedáva to zmysel...
Buď to dať menším písmom, alebo oddeliť nejakou čiarou či niečo podobne

3.12.2017 13:39:29

ludomyl
souhlas, já bych to napsal šedě, tak jak se píše datum ;-)

3.12.2017 14:19:35

ludomyl
Přesně, nějaké grafické oddělení by se hodilo. Takto jsem si myslel, že např. za tím kickstarterovým únikovým projektem (viz vlákno Ostatní témata - Únikové hry) je někdo ze Zatrolenek a marně jsem hledal kohokoliv z ČR mezi autory.

3.12.2017 14:20:08

Tipy
Díky za tipy.
Mě něco takového napadlo taky. Konkrétně třeba kurzíva...

šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák

3.12.2017 14:55:36

Test
Funguje to! Palec nahoru pro odlišení. :)

Redaktor Deskofobie a blogu Kubrt vs Deskovky.

3.12.2017 16:04:14

Tož
Funguje

-----------------------------------------------------------------------------
Nevěřící Tomáš nevěří na Speedyho a Ježíška
S radostí prohraje jakoukoliv historickou hru
Střet zájmů jen s manželkou

3.12.2017 16:20:38

Reklama nově ve všech diskusích
Promiň, Wolfsene, ale tohle nepovažuji za dobrý nápad. Abyste zabránili hrstce kontroverzním příspěvkům, v nichž někdo chválí svůj produkt, naředíte diskuse balastem. Domnívám se, že i fontem odlišené by to působilo zbytečně rušivě a komplikovalo čtení debat. Stejně u drtivé většiny příspěvků na případné zaujatosti autora nezáleží…

Přispěvovatelé by neměli být motivováni představou, že čím víc budou psát, tím víc bude vidět reklama na jejich e-shop či vydavatelství.

Lze předpokládat, že dříve či později se konkrétní znění podpisů stane dalším zbytečným důvodem sporů.

Respektuji, že mi to nepřísluší soudit, nicméně si myslím, že například právě tvůj podpis: „šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák; majitel Zahrajsito.cz“ porušuje pravidlo diskuse o zapovězené reklamě. Pokud redaktoři nebudou muset nastavená pravidla dodržovat, ztíží se vám jejich vymáhání. Minimálně si tím přiděláváte práci.

A poslední důvod proč to nedělat? Podpisy v diskusích jsou přežitek z minulého desetiletí. Bylo dobře, že to tento systém „neuměl“.

3.12.2017 20:29:45

Co dodat?
https://www.youtube.com/watch?v=RFuoyeL3Yz0

3.12.2017 20:35:59

souhlas s jenikkozak
Když už, tak to prosím dejte kurzívou, šedě a menším písmem (a nejlépe ještě třeba nějak odsazené), ať se to při čtení diskuze odliší od relevantního textu!
Pokud by to mělo zůstat takto, kdy budu muset každý podpis začít číst, abych pochopil, že to je podpis a ne pokračování příspěvku, tak to je pro mě potenciální důvod zdejší diskuze přestat úplně číst.

Jestli si tam lidi budou dávat reklamu je mi poměrně jedno, ale něco na tom, co napsal jenikkozak, určite bude.

3.12.2017 21:54:25

Ta reklama je dobrý point...
Nějak jsem hlavně přemýšlel o přiznání se k tomu, že jsem nějak zainteresován vydáváním her a to, že je to použitelné pro propagaci svých jiných webů mi nedocvlaklo :-)

Jinak k formě podpisů. Ono je zašednout není moc jednoduché, protože jsou implementovány jako součást zprávy nikoli jako nějaká "metadata" ke zprávě. Takže není moc jak odlišit, co je ještě zpráva a co nikoli. Hmmmm... Na tom se mi nic měnit nechce, ale kulišárna mě napadá (aby z toho zase lidi nedělali barevný cirkus a tak :-)

4.12.2017 07:19:00

reklama
Já děkuji z poukázání na trám v oku svém, který jsem přehlédl. Uznávám, deklarace obchodu spíše než přiznáním je opravdu tou nepovolenou reklamou, takže jsem si ji z podpisu smazal a Zeus mi ji smaže i z dvou příspěvků výše, abych nešel špatným příkladem. Za tento přešlap se omlouvám.

Co se týče reklamy na vydavatelství, tak suché sdělení "jsem zaměstnancem/oficiální profil XYZ" atd. je žádoucí. Sdělení typu "XYZ má nejlepší hry, kupujte jen od něj" je už nepřípustné. Ono pouze to, že vidím někde napsané XYZ mě přece jen ke koupi nepřesvědčí, zatímco adresa e-shopu už mě nasměřovat může...

šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák

4.12.2017 07:48:10

Zeus
a vložit do zprávy html kód nejde? Podle mě to není tak těžké, když tipuju, že lepíš řetězec s podpisem za text, hodit před něj a za něj - když to úplně zbagatelizuju :) (případně i CSS). Samozřejmě můžeš mít jiné řešení kódu, ale nějak nevidím, proč by tohle nemělo fungovat.

4.12.2017 08:08:59

aha
tak to [i] a [/i] v hranatých závorkách se mi smazalo :D

4.12.2017 08:09:41

.
...špičatých - btw. proč u článků nejde editovat příspěvky? Zbytečně plevelím diskuzi...

4.12.2017 08:10:22

jen a jen muj nazor
Kdo odkud je bych napsal malym pismem nekam jinam. Treba vlevo pod obrazek avatara :) pro me osobne podpis, v tomto formatu jak nyni je, mi prijde ve vztahu k prispevkum rusivy.

4.12.2017 09:50:49

Snížená přehlednost a pravděpodobná příčina zbyteč
I když podpis odlišíte, bude se jednat o šum, který se čtenáři budou muset naučit ignorovat a kvůli kterému budou nuceni zbytečně rolovat stránky, než se dostanou k informacím, jež hledají. Přehlednost zdejších debat byla výhodou oproti konkurenčním projektům založených na open source diskusních systémech.

K čemu je u komentářů nové funkce informace, kdo je předsedou klubu či kdo má smysl pro humor demonstrovaný legračním podpisem? A jak bych mohl zde využít informaci, že například Zhan_Shi pracuje pro CGE (kdyby tuto novinku komentoval)? Jaký význam bude mít, když si to přečteme stokrát v desítkách diskusí?

Je nutné počítat s tím, že na potíže s reklamou budete narážet stále. Lidé se budou ptát: „Kurdtova reklama na Deskofobii nevadí, Wolfsenovo zviditelňování klubu je v pořádku, proč jste mi odstranili odkaz na e-shop, kde ve volném čase radím nadšencům, sháním exotické hry a který dotuji ze svého zaměstnání?“ Spousta případů bude na hraně. S dotyčnými se budete muset dohadovat a riskovat, že svou nespokojenost budou roztahovat do všech vláken.

Jsem rád, že jste se rozhodli řešit nějaký problém tohoto webu. Ale lze možné zvolit jiný, přesto jednoduchý postup. Možná by stačila stránka s přehledem vydavatelů a přezdívkami uživatelů, kteří jsou na ně napojení. Nebo by se mohlo zavést pravidlo, že pokud vydavatel komentuje vlastní produkt, musí to z jeho přezdívky nebo příspěvku být jasně patrné. Vždyť dotyční ve většině případů píší sami za sebe jako fyzickou osobu, fanouška do her, nikoliv za vydavatele.

Osobně jev, který jste se rozhodli řešit, jako problém nevnímám. Je mi lhostejné, zda hru vychválil někdo z okruhu vydavatele, nebo nekritický hráč. (Nákup deskovek zvažuji na základě jiných parametrů.) Naopak mi velmi vadí vzájemné „hejtování“ mezi vydavateli, překladateli a uraženými fanoušky. Zejména lidé podílející se na lokalizacích by si měli uvědomit, že je velmi neseriózní veřejně hodnotit (natož negativně) práci konkurence.

Zvažte, zda podpisy nenechat jen v soukromých zprávách. Pokud po čase přehodnotíte názor na jejich výskyt v diskusích, při současném způsobu implementace bude značně obtížné je případně zpětně odstranit.

4.12.2017 10:52:21

Corvus, jenikkozak
Cituji z článku: „Ano, jsme si vědomi, že toto není nejlepší a nejspolehlivější systém - například se neprojeví v hodnocení. Nicméně na rozdíl od dalších možností byl jednoduchý na implementaci a ke zvýšení povědomí o tom, kdo je kdo, by to mělo stačit.“

šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák

4.12.2017 11:35:05

Podpis
Já toto vítám. Ano, realizace záměru mohla být dotaženější a ano, vznikají tam jisté šedé zóny, ale už jen to, že se redakce ZH snaží situaci řešit, je pro mne velmi povzbudivé.

---
Šéfredaktor Deskofobie, čaroděj v CGE.

4.12.2017 11:50:22

já bych to tak černě neviděl
ne všichni budou mít potřebu něco v podpisu sdělovat, takže to "zaplevelení" nebude tak rozsáhlé. BTW triviální ascii oddělení podpisu... TU Petře.

4.12.2017 12:08:40

a marku/tomáši
tebe jsem přehlíd...

4.12.2017 12:09:29

hm
Pro mě je to taky dost rušivé. Nestačilo by ten "podpis" dát pod jméno do profilu uživatele? Kdo chce vědět, kdo je kdo, ten se podívá. Kolonka "Další informace", kam se dá napsat cokoliv, tam už sice je, ale stručný popis své "funkce" si tam umím představit...
Případně bych to dal, jak už tu někdo navrhl, malým písmem pod avatara.

4.12.2017 14:39:01

podpis
Pokud bude chtít někdo zaneřádit diskuze,nebude mít žadný problém.Je podpis omezen na počet znaků ?
$$$$$$$$$$$$$$$$¢$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¢$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¢$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¢$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

4.12.2017 14:56:25

Vlevo
Také bych se přimlouval za podpis někam vlevo pod avatara...

4.12.2017 15:12:17

...
Mně se zase podpisy na jiných diskuzních fórech líbí, když jsou dostatečně odlišeny od zbylého textu tedy. Vůbec mi nejde o to abych poznal kdo je odkaď, ale spíše o to, že je to zajímavý sociální nástroj. Cítím se pak blíže k diskutujícím, vím o nich něco víc...

4.12.2017 15:47:31

Bastacka
A na takovéto zaneřádění diskuzí je potřeba podpis?

šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák

4.12.2017 18:48:21

Podpisy
Kvituji snahu web dál posouvat. Třeba změna s obrázky mi sedla a chvála za to. Pokud smím vyjádřit názor, tak u každého profilu je možnost se „popsat“ a přijde mi, že tam to patří. Když mi někdo v diskuzi sedne, nebo nesedne, mohu se podívat, co je dotyčný zač. Přijde mi to elegantnější a už existující řešení problému.

4.12.2017 19:17:27

bastacka
pokud máš tu potřebu tak to zaneřádit můžeš už teď, přesně jak píše Wolfsen...

4.12.2017 20:45:37

Rukavička
Zaprvé, ne každého to napadne, podívat se na profil a za druhé vůbec bych se nedivil, kdyby ani tebe nenapadlo to udělat ve všech případech, kdy je to vhodné.

šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák

4.12.2017 22:16:00

diskusia
Neukázala náhodou aj táto diskusia to, že tých pár podpisov tú stránku nijako "nezaplevelí"?
To si myslím, že ukázala. A ak by čas ukázal, že opak je pravda, tak vypnúť sa to dá vždy.

Akurát si myslím, že rovnako aj ukázala to, že to fakt treba oddeliť, aspoň nejakou čiarou, ktorá nemusí ísť cez celý riadok, stačí ju len tak načrtnúť. To sa to tam fakt nedá vložiť?
(takto nejako)
_____
ukážka podpisu

4.12.2017 22:46:01

pardon vospolok
,ale "potenciální zaujatost autorů a vydavatelů ve prospěch svých her." Prosimvas co je to za nezmysel. Zamyslal sa vobec niekto nad tym vyrokom vobec? Ved to nie je problem ,ale predpoklad, ak by to osobne neriesili a nechceli prospech pre ich pracu, nic by tu nevzniklo. Zaujatost je samozrejma a cudujem sa, ze to vidite takto. De jure, zaujatost nie je dostatocne definovana.

Dalej, co je za blbost posledne oblubene "autori nemozu hodnotit svoje hry". Preco by nie..nech je to na kazdom, ako to kto poda ci dokonca oboduje, jeho vec. Si myslim. To, ze to cast autorov nerobi- z akychkolvek dovodov, nie je pravidlo pre ostatnych a je nefer to vobec vyzadovat.

Predsa, po prvom-druhom trolingu je vse vsem jasne; tiez zjavne vsemocna "komunita neodpusta"..uznajme, ze sa s reputaciou da skoncit velice rychlo a bez nej to nejde. veci okolo hier sa maju dlhodobo,
(a trolov odlisit predsa nie je prob.)

Povinne sa mandatovat? nie dik. Ak to je relevantne, kazdy z VIP mailinglistu od Wolfsena sa predsa moze v principe v debate prihlasit k nejakej "zaujatej" suvislosti v danom projekte sam, alebo ked po tom niekto v debate zapisti.

Pricmrdavac vseobecny; Pozicovna ujebov a prislusenstva, Skalny previs c.42

4.12.2017 22:46:57

zmena podpisu
Myslim, ze spousta lidi narazi na jednu vec: ze podpis nelze zpetne zmenit. Pod kazdy prispevek se podepisu aktualne platnym podpisem, ktery tam uz zustane na vzdy. Takze napr. pokud nekdo tedy si da do podpisu neco "radoby vtipneho", vypali se mu to do vsech prispevku z te doby a uz to tak navzdy zustane bez moznosti zmeny. Novy podpis se pouzije jen u novych prispevku. Rekl bych ze to je minimalne neobvykle, vetsinou to forech takto nefunguje (spise to takto funguje treba v emailech).

4.12.2017 23:01:23

Nedostatečně zvážená úprava
Systém podpis nepřikládá k odeslané zprávě. Vyplňuje ho do políčka pro psaní nového příspěvku. To je důvod, proč je případně v budoucnu nebude možné automaticky identifikovat a odstranit. Proto vyzývám k důslednému promyšlení tohoto kroku.

Wolfsene, pokud je navrhovaná úprava pravidel diskuse nebo aktualizování stránky s přehledem vydavatelů příliš náročná na systém, stačilo by třeba vydat článek, v nichž by provozovatel webu vyzval vydavatele k transparentnosti ve smyslu, že z textu příspěvku či uživatelského jména lidí spojených s vydavatelem musí být u hodnocení vlastních výrobků jasně patrná spojitost. Totéž, co jste udělali… jen bez těch podpisů, jež do budoucna vidím jako problematické.

Máš pravdu, Matewre, že díky podpisům se mohou účastníci blíže poznat. K tomu ale lze využít efektivnější, méně rušivé způsoby – srazy, profily uživatelů, vlákna, kde se mohou autoři představit… Na druhou stranu to, že diskutující dávají najevo, že se znají, může působit jako překážka pro získávání nových uživatelů, kteří mnohdy mají pocit, že se jedná o uzavřenou, provázanou skupinu.

Je pravda, že existuje sto způsobů, jak diskusi zaneřádit (tlachání, osobní útoky, oprava cizího pravopisu…), ale tento je sto první. Navíc oficiálně schválený.

Wolfsene, šestkrát jsi do vlákna o programátorské novince napsal, že jsi předsedou klubu. (Nic osobního, jen je to na tvém příkladu dobře vidět.) Na to se přece lze dívat jako na tapetování, offtopic a spam. Na moderované diskusi by za to hrozil ban.

Jistě si pamatujete, kdy i firemní webové prezentace byly „vylepšovány“ prvky, jako jsou hodiny, veřejná počítadla návštěvnosti, hlášky „Je pondělí 4. prosince, svátek má někdo a zítra někdo jinej; vítáme vás na našich stránkách [brý ráno|brý odpoledne|brej večer]; všechna práva vyhrazena“. Podpisy v diskusích patří do stejné kategorie. Měly zmizet v historii.

Opakuji, že si vážím toho, že se na webu dál pracuje. Ale tento jeden konkrétní krok vnímám jako velmi nešťastný.

5.12.2017 00:09:54

test
Já sem se k příslušnosti k BF přiznal už při zakládání profilu, ale když to musí být.
Jinak to že si autor obhajuje svojí hru...pamatuju si jak si Tomáš Cícha doslova domrvil reputaci nekritickým bráněním nedokonalostí v jeho hře RobotiCS. K

Michal Ekrt | Board Games Brand Manager
ADC Blackfire Entertainment s.r.o.

5.12.2017 09:52:58

Jak jako
rádoby vtipný podpis?

--------------------------------------
Nevěřící Tomáš nevěří na Speedyho a Ježíška
S radostí prohraje jakoukoliv historickou hru
Střet zájmů jen s manželkou

5.12.2017 10:23:35

Michal-BF
Nejste to jenom vy, takových je vás víc, například u Michal_Albi nebo MINDOK je to ještě zřejmější. Bohužel to ale tak nemají všichni (změna nicku je možná, ale nikoli uživatelsky jednoduchá) a chtěli jsme něco jednoduchého a jednotného.

Jinak ještě ke spamování - podpis je na diskuzních fórech celkem standardním prvkem.

šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák

5.12.2017 11:18:03

ad podpis
Už tady vše bylo řečeno, takže je zbytečné k tomu cokoliv kritického dodávat, snad jen takové volné parafrázování z filmu Apollo 13:
Podpis v diskuzi je v pořadí důležitosti asi tak 684 místě, co by mne tady uživatelsky trápilo. Mnohem víc mne trápí mizení už napsaného textu při kliku mimo editační okno a zakrytí textu na který chci reagovat. Ale na tohle bohužel přes opakované výzvy několika uživatelů nikdo nereaguje.

5.12.2017 11:39:56

Podpis
No, vzhledem k tomu, že jsem jeden z těch, vůči nimž to míří, tak musím říct, že mi to přijde zbytečné. Já sám v diskuzích vystupuju tak, že je dost zjevné, ke komu patřím a navíc nemám pocit, že bych pravidla nějak zneužíval. Konkurence ať si klidně dělá co chce, ta komunita je pořád malá a i podle chování na fórech si dělá obrázek o firmě... Případně fakt zauvažujte o změně těch nicků, týká se to asi 20 lidí, to přece nemůže být tak složité a jako řešení je to elegantnější, ten stávající podpis vypadá jak normální text a je to jak pěst na oko... Jako uživatele mě to ruší, popis Wolfsena jsem si přečetl už xkrát, tomu se vyhnout nejde.

CEO REXhry

5.12.2017 12:28:42

ad aneken
Aneken to přesně trefil! Jako hlavní důvod podpisu uvádět identifikaci autorů a vydavatelů je na hlavu. Pokud někdo nemůže bez toho, aby věděl že je někdo autor nebo vydavatel spát, tak jak říká Aneken - stačí se s těmi lidmi domluvit a dát k něco k jejich nickům, nebo avataru. Kdo z nich by byl proti, tak si taky stejně sám o sobě podpis nezmění. Jsou tady tisíce uživatelů a ti autoři a vydavatelé se dají spočítat na prstech rukou a Ondra a ostatní určitě vědí kdo z uživatelů je autor a vydavatel. Bylo by to přehlednější, méně rušivé a mnohem jednodušší.

5.12.2017 12:40:52

Souhlas
Ne vždy a ne ve všem souhlasím s Křenem, ale tentokrát ano. Taktéž s Anekenem. Wolfsenův podpis jsem si přečetl u každého příspěvku, i když vím, že je tam jen podpis.

Taktéž bych hlasoval pro změnu u avatara nebo nicku.

5.12.2017 16:43:58

Další souhlas
Taky souhlasím s hlasem těch, kterým se tohle příliš nelíbí. A myslím si, že by možná nebylo od věci, udělat v tomhle směru nějakou anketu. Na nějakých externích stránkách je to věc na 5 minut a udělalo by vám to, admini, jasný obrázek, jak se k tomu aktivní členové komunity (rozumějte ochotní hlasovat) staví. Těm ostatním bude asi jedno jakékoliv řešení.

5.12.2017 17:56:23

ikona
A co třeba dát pod avatar nějakou jednotnou ikonu a při myším hoveru by se ukázalo, co je dotyčný zač? To by a) bylo přehledné, hned by bylo vidět, že uživatel má "profesionální" zájmy, b) plnilo požadovaný účel, c) nerušilo by to na stránce. Co?

6.12.2017 10:15:15

přehled pro neznalé/ zvědavé
Co jsem vylovil z paměti - mohlo by se hodit méně informovaným a zvědavým uživatelům:

Albi
Dejf - David Rozsíval
Michal_Albi - Michal Šmíd

Mindok
pogo - Pavel Prachař
MINDOK - profilový nick

BlackFire
Michal-BF - Michal Ekrt

RexHRY
Eyron - Michal Široký
aneken - Martin Hrabálek

Deskofobie
Zhan_Shi - Petr Čáslava
KáčaDF - Kateřina Čáslavová

A pak ještě spousta překladatelů (namátkou karel, Bacil, kren, cauly, Merlin, Morthe nebo moje maličkost), redaktorů DF(Kurdt57, Tharr, Falco, .opčík, Yedle...) a zaměstnanců. Pokud jsem někoho neuvedl a má pocit, že by uveden být měl, nechť se ozve.

6.12.2017 11:05:59

A ještě CGE:
Vlaada - Vladimír Chvátil
kreten - Petr Murmak
FilipM - Filip Murmak

6.12.2017 11:12:41

rix

nelíbí
- Pokud má někdo někde nějakou nějakou funkci, ať to má v profilu.
- Problém vidím tom, že tam zase spousta lidi bude psát kraviny, protože to půjde a automaticky to budou mít v každém svém příspěvku.
- Když to bude podpis v každém příspěvku v diskuzi, tak mně osobně to bude spíše vadit. (no ale přejdu to). Tak jako změny s obrázky...prostě už nic nenahrávám.

6.12.2017 11:36:43

rix

Soukromé zprávy
u soukromých zpráv podpis samozřejmě vítám a možnost podpisu u soukromé zprávy vítám.

6.12.2017 11:45:26

Přehled pro neznalé
Abe - Blackfire ;-)

6.12.2017 12:36:10

tak toho
jsem zahrnul do těch zaměstnanců...

6.12.2017 12:57:11

Nevratnost
Jen zopakuji co jsem jiz napsal: to ze se podpis prida k textu zpravy je nevratne a je docela nevyhoda, bude tedy Abe navzdy zamestnancem BF (kdyz uz by si to nahodou do podposi dal) a i kdyz ho odtud jednoho dne vyhodi tak to tady furt bude svitit a lidi mu budou psat atd. ? Neni to trochu nedomyslene do budoucna?

A jeste otazka: Proc je reklamou: Wolfsen - majitel "kupsihru.cz" (nebo jak to bylo) a neni reklamou "CEO Rexhry" a "čaroděj v CGE" a "Michal Ekrt | Board Games Brand Manager | ADC Blackfire Entertainment s.r.o." ? Kde je ta hranice? Jak chcete soucasne oznacit nekoho jako potencialne zaujateho a soucasne nepropagovat jeho firmu? Neni tim wolfsen papezstejsti nez papez? Nebo neskryva nahodou svou skrytou roli "zbohatlickeho majitele eshopu"? A pokud se zjisti, ze neco z toho je proti pravidlum tak musi nejaky admin jit a zpetne vsechny ty prispevky poeditovat? Muj nazor: Neprehani se to nahodou a neni to cele prekombinovane?

Ja vam nevim, ale to neni stastne reseni. Konstruktivni navrh: Pridat kratky prtavy text k ikonce uzivatele (neco jako je "mecenas troliku"). A jeste idealne kdyby to admin mohl ostatnim editovat (samozejme v ramci slusnosti po dohode). A dalo by se to pouzit i na nejake dalsi veci jako napr. "podvodny ucet" apod.

6.12.2017 13:50:31

Pelly
Tvůj výčet není zdaleka úplný, chybí zástupci malých vydavatelství i autoři her.
Jinak myslím, že ikonka pod avatarem by byla pro tento účel fajn, ale jsem i pro zachování podpisů. Mě se některé ty "ptákoviny" co si tam lidi dávají líbí a v diskuzích mě neruší.
--------------------------------
Temná křídla, temná slova

6.12.2017 14:07:06

rix

ptákoviny
a původní účel podpisu v diskuzi se míjí účinkem

6.12.2017 14:27:31

Kravina
Mám pocit, že kvůli pár lidem vymýšlíte kraviny a konstruktivní nápady, které by pomohly uživatelům přehlížíte. Chci číst názory ostatních diskutujících a ne, co má kdo za jménem!!!

6.12.2017 19:02:43

@Mitogar
Jo přesně. Taky mám dlouhodobě pocit, že se vylepšování webu řídí frází:
Navrhněte to co chcete vy, ale vylepšíme to co chceme my.

6.12.2017 19:17:16

kren
Něco podobného mají i na Deskožroutovi, rádoby vtipné hlášky za textem. Zde opravdu nevidím účel, pokud si tam každý napíše co chce, viz komentáře výše. Ale kvůli této blbosti sem nepřestanu chodit ;)

6.12.2017 19:34:06

robkinovi
Jo, asi je to překombinované... NWolfsen určitě není chodící/lítající reklama, on to pojal jako možnost, co se tady dá dělat, ne jako sebeprezantaci

6.12.2017 22:31:16

helehele
Sytém si zapamatoval půlku mojí zprávy... ( a ještě blbě...)
(NWolfsen mělo být "nicméně Wolfsen...")

Kren + Mitogar = pravdu díš (díte), ovšem zřejmě marně...

6.12.2017 22:42:29

Začiná to být velmi lákavé.
Tolik možností.
  
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

7.12.2017 19:06:13

... a je to tady ...
... funkčnost zbytečná sloužící leda tak k ptákovinám - viz předchozí příspěvek od #5C4RL37.

7.12.2017 22:59:26

kren
Přesně tak. Potenciál zneužitelnosti neskutečný. Sice spíš one-time shot, ale i tak může kde kdo pekelně nasvinit.

8.12.2017 08:08:40

Ne každý
má hluboké a promyšlené podpisy.
A někdy je nutno číst mezi řádky, i když je hodně řádků prázdných.


--------------------------------------
Nevěřící Tomáš nevěří na Speedyho a Ježíška
S radostí prohraje jakoukoliv historickou hru
Střet zájmů jen s manželkou

8.12.2017 09:20:53

OMG
Nemám si teda náhodou dát do podpisu i to, že se s částí zda jmenovaných (a spoustou nejmenovaných, kteří se v deskoherním byznysu pohybují) kamarádíme? :D To je ale chujovina tohle pravidlo :D

*****************
Autor hry Čtveráček
*****************

********************************
Jednou sem na Planetě her nosil krabice
********************************

6.1.2018 20:51:21

Vybíráme z Bazaru

Hvězdní kapitáni - průzkum vesmíru na stole - Nové
Hvězdní kapitáni - průzkum vesmíru na stole - Nové
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 6 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas