JOUOB.cast@173/ROZHOVOR: Euthia - Torment of Resurrection

Autor: alladjex | 7.3.2019 | 2

Týden nazpět se Euthiané – Tadeáš Spousta a Markéta Bláhová – vytasili s informací, že se oproti původním představám vytvořit rozšíření k Legendám země Euthie, se plánuje nová hra, která z předchozí vychází, ale jde v podstatě o novou edici, která se navíc chystá na celosvětový trh v podobě kickstarterové kampaně.

Co je k tomuto rozhodnutí vedlo, že to nebylo zrovna rozhodnutí jednoduché, ale z pohledu kvality nové hry vlastně osvobozující. Co je v nového a nejde jen o obyčejný reskin původního počinu. Proč je J.c tendenční. A spousta dalších informací o chystané fantasy rpg novince inspirované a ovlivněné Baldur‘s Gate či Heroes of Might and Magic. (Mimochodem @lladjexovi se konečně podařilo protlačit i slavný Planescape Torment, který z toho cítil od začátku, ale Tadeáš ho neznal.) Prostě spousta čerstvách a doposud interních informací pro hráče, ale i autory deskových her, které se o můžete dozvědět.

Markéta & Tadeáš & @.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

dvouhodinový rozhovor?
Tak jsem říkal, že si to pustím jelikož mě nová Euthia zajímá.
Vidím stopáž 2 hodiny. Ach jo, tak zase nic no.

Petře z Deskofobie nechceš udělat rozhovor s autorem Euthia na 20 minut aby si to mohl pustit i pracující otec dvou malých dětí na hajzlíku? :)))

7.3.2019 18:48:43

Nápodobně..
já taky čekal "rozhovor" :p
Někdo to viděl a může to v pár bodech shrnout?

7.3.2019 19:41:45

Shrnutí
Zvládnu to i v jednom bodu. Autoři jsou takoví srdcari, že tu hru si prostě koupíš. Pokud máte napnutý rozpočet, raději se nedivejte.

7.3.2019 20:30:44

2 hodiny akorat
Idealni na poslech pri umyvani nadobi. Samozrejme si to rozkouskovavam na vice casti, jelikoz dve hodiny neumyvam.

7.3.2019 23:16:33

Shrnutí
Zhruba půlka se věnuje rozdílu her a půlka vývoji, resp. problémům, které provázely první i druhou edici. Za mě skvělý. Co oceňuji, že Tadeáš dokáže mluvit o Euthii (na různých kanálech), takže i jako nezasvěcený hráč, mám představu, jak hra vznikala. Takto prezentovat vývoj hry komunitě, je naprosto úžasná věc. Přitom žádný ramena. Máte můj respekt a moc vám fandím.

Co jsem si říkal, že muselo být těžký. Obhajovat hru a nějaké její mechaniky a teď přijít s tím, „hele, je tu nová verze, za nás méně repetitivní, více svobodná a zábavnější." Při tom si neshodit stávající hru. To mi tam přišlo někdy na hraně. Jak říkal Aleš (myslím, že to bylo v souvislosti s TI4), je to vývoj a to, že se hra někam vyvýji a autoři jsou ochotni takový krok udělat je super. Zajímavý bude až tenhle projekt nějak definitivně skončí a z Tadeáše a Markéty bude vycvičený designérský tým, kam se posunou? Myslím to tak, jestli zůstanou u designování her, nebo ne?

8.3.2019 11:41:12

Vybíráme z Bazaru

Cartagena
Cartagena
Akt. cena: 172 Kč
Končí za: 1 den

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas