Autor: Krkavec | 5.11.2017 | 0

Student se otázal mistra: „Jaká cesta vede ke správnému úsilí?“ Mistr odpověděl: „Odkud jsi přišel?“

Na území dnešní prefektury Kanagawa si mistr Hokusami otevřel uměleckou školu, aby krásnému umění naučil i své žáky. Hráči ve stejnojmenné představují mistrovy žáky - účastní se jeho lekcí a malují poetické obrazy.


Příprava hry:

Doprostřed stolu se umístí podložka školy. Každý žák (hráč) obdrží svoji startovní destičku a dva štětce. Vytvoří se balíček karet lekcí, připraví se žetony diplomů. Určí se začínající hráč ten obdrží figurky mistra a pomocníka.


Průběh hry:

Nejprve probíhají mistrovy lekce - na destičku školy se vyloží tolik karet lekcí, kolik je hráčů. Hráči se postupně vyjádří, zda chtějí pokračovat ve studiu, tedy pasují nebo chtějí uplatnit vědomosti získané v ateliéru:

  • Ti, kteří chtějí pracovat na svém díle, si zvolí sloupec lekcí a vezmou z něj karty lekcí, které rovnou umístí do svého prostoru. A to buď ke svém ateliéru nebo k obrazu:
    • Karty umístěné v ateliéru umožňují hráčům malovat různé typy pozadí obrazů, získávat nové štětce, přesunout k sobě figurku pomocníka a poskytují další výhody včetně případného zisku vítězných bodů.
    • Aby mohl hráč umístit kartu ke svému obrazu, musí ovládat umění malby daného motivu. To znamená, že má ve svém ateliéru symbol nebo symboly motivu, které jsou i na kartě, kterou chce umístit. Zároveň musí mít tyto symboly aktivované tím, že na nich má umístěny své štětce. Ty se mohou v průběhu tahu hráče za určitých podmínek přesouvat, ale každý štětec lze použít jen jednou za kolo
    • Po umístění karet k obrazu se zkontroluje, zda hráč nemá nárok na zisk diplomu. Diplomy se udělují za ateliér nebo obraz a je jich několik druhů např. za tři různé budovy na obraze apod. Hráč může získat jen jeden diplom od každého druhu.
  • Hráči kteří zůstali ve škole (pasovali), nyní vyloží další řadu karet lekcí a opět mají právo volby, tedy pasovat nebo pokračovat ve studiu. Pokud je však na začátku lekce ve škole jen jeden student, musí si karty vzít.

Hráč který má na konci kola figurku pomocníka, získává i figurku mistra a stává se začínajícím hráčem.

Konec hry:

Hra končí v okamžiku kdy byla dobrána poslední karta z balíčku lekcí nebo je obraz některého z hráčů skládá z jedenácti a více karet. Hráči si poté sečtou body a ten s nejvyšším součtem vítězí. Body se udělují za počet karet v obrazu, diplomy, body na kartách a další. Hodně bodů lze získat za nejdelší nepřerušenou řadu karet jednoho ročního období na obraze, přižemž lze použít i žetony bouřky, které slouží jako žolík.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Sladká tečka: Klání cukrářů
Sladká tečka: Klání cukrářů
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 3 dny

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas