Autor: tony fivepulse | 5.11.2017 | 0

Roland Banks zabořil ruce hluboko do kapes kabátu. Jeho dech se měnil v mrznoucí páru, zatímco zkoumal hromadu kamení a suti, která kdysi bývala katedrálou. Destrukce byla absolutní. Zemětřesení, které postihlo Řím minulou noc, bylo silné, přesto v něčem jiné. Bylo zcela jiné. Skleněné střepy svítily ulicí. Každé okno v okruhu jedné míle bylo vysypané; samotné budovy, i ty obklopující katedrálu, však stály dál. Ne, cokoliv se zde stalo, není přírodního původu. Cokoliv, nebo kdokoliv, tohle způsobil, udělal to z temného úmyslu, a není náhoda, že byla zničena výhradně katedrála.

„Smůla, že?“ přerušil Rolandovy myšlenky jiný přihlížející, mladý blonďatý krasavec s pichlavýma modrýma očima. „Tragédie,“ odpověděl klečící Roland a prohrabával hromádky skleněných střepů. „Není divné,“ pokračoval mladý muž, “že se zničení soustředilo zde, výlučně na tomto místě?“ Tato myšlenka rezonovala Rolandovými myšlenkami už dříve. „Ano, je to zvláštní,“ řekl a vytáhl kus skla z hromady střepů. Byl na něm vyleptán neobvyklý symbol. Neobvyklý, přesto ho už Roland někdy viděl.

Blonďák se zamračil. „Nemyslíte si, že je na čase, abyste odešel?“ Roland pozvedl obočí a otevřel ústa k protestu, hned však zjistil, že nemůže nesouhlasit. „Já… ano, asi bych měl.“ Otočil se a odcházel od katedrály s hlasitým pískotem v uších. „Sbohem, příteli.“ Roland těžko mohl slyšet mladého muže přes narůstající rozrušení v mysli. Když míjel roh ulice, náhlé prasknutí mu vrátilo soustředění a Roland se otočil zpět k blonďákovi. Ale ten byl pryč. Na jeho místě ležel rozbitý střep na dlažebních kostkách a zvláštní symbol byl rozlámán na kousky a patou boty zadupán do země.  

Věk lidí je u konce! Děsivá zemětřesení se šíří světem. Sama příroda zdánlivě záměrně ničí civilizaci lidstva. Hluboko v srdci Afriky cosi číhá. V rozšíření Cities in Ruin  pro hru Eldritch Horror musí vyšetřovatelé odhalit příčiny pohrom, které nejsou přírodního původu – děsivá zemětřesení, která setřesou města v ruiny, devastující tajfuny zaplavující pobřeží a přívalové bouře, které způsobují chaos na pevnině. Rozšíření obsahuje nového Prastarého, nové vyšetřovatele i střetnutí. Zavádí také nové herní mechaniky, jako jsou pohromy, střetnutí zpustošení, a karty unikátních výhod.

Nová pravidla:

  • Pohromy: Některé situace v rozšíření vedou vyšetřovatele k vyřešení Pohromy. Vedoucí vyšetřovatel sejme vrchní kartu z balíčku karet pohrom a okamžitě vyřeší její efekt.
  • Zpustošení: Efekty karet pohrom mohou způsobit devastaci některých měst. Zničená města ztrácí všechny stopy, veškerou pozůstalost zničeného detektiva a je na ně umístěn žeton Zpustošení. Na místě zničeného města pak nelze provádět žádné střetnutí, pouze střetnutí Zpustošení. Po zničení všech devíti měst vyšetřovatelé prohrávají hru.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

THIS WAR OF MINE - V OBLEŽENÍ
THIS WAR OF MINE - V OBLEŽENÍ
Akt. cena: 2800 Kč
Končí za: 4 dny

Offcanvas