Autor: vulcano | 23.1.2017 | 0

Ve starém chrámu v té nejhlubší džungli bylo objeveno 24 dávno zapomenutých soch opic. Začíná závod o vyzvednutí vzácného pokladu. Ale co se to stalo? Komnaty, ve kterých jsou ukryté drahocenné sochy, jsou zavaleny obrovskými kameny. Pomozte badateli otevřít komnaty a vynést sochy. Za svoji námahu můžete získat mnoho zlata. Ale pozor, aby Vás nestihla kletba chrámového boha!

Příprava hry:

Do každé chrámové komnaty se umístí 4 sošky opic různých barev a každá ze 6 komnat se uzavře kamenným kolem. Pak se zamíchají všechny karty sošek a chrámových kleteb, položí se rubem vedle na hromádku a odkryje se vrchní karta. Pak je umístěn badatel na libovolné pole uvnitř chrámu. Nakonec dostane každý hráč 4 hůlky osudu.


Průběh hry:

Hráči se střídají v hodu kostkou a procházejí s badatelem po chrámu. Pootočením kamenného bloku se snaží otevřít jednotlivé komnaty s opičími soškami. Hráč, který je na tahu, otáčí kamenným kolem o předem ohlášený počet otočení. Pokud se kolo propadne do podlahy, získává sošku. Ta je přirazena k aktuálně vylosované kartě, kterou tím hráč získává. Vylosuje se další karta a na řade je následující hráč. Pokud sošku nezíská, také je na tahu následující hráč.

Když je tažena karta chrámové kletby, začíná speciální kolo, ve kterém se hráči střídají a bez házení kostky se pohybují s badatelem po chrámu. Otáčejí kamenným kolem komnaty, před kterou se právě nacházejí - pouze však o jedno pootočení! Hráč, kterému se jako prvnímu podaří komnatu otevřít, získává kartu kletby, avšak soška opice v komnatě zůstává. Poté vylosují kartu novou.

Během hry můžou hráči zvrátit nepřízeň osudu použitím 4 hůlek a to tak, že odevzdají 1 hůlku a:

  • buď se můžou z místa před komnatou, kde zrovna stojí, přesunout o jednu pozici vpřed či vzad, nebo
  • pokud se hráči nepodaří otevřít komnatu, smí kolem otočit ještě o jednu rysku


Konec hry:

Hra končí, jakmile jeden z hráčů získá stanovený počet opičích karet. Nyní následuje sčítání hodnoty opičích sošek. Sečtou se všechny získané sošky, jejíž hodnota je na kartě stanovena počtem pootočení kamenného kola, po kterém se komnata otevřela.

Za každou sošku v barvě karty si hráči 1 minci přičítají a za každou kartu kletby si 1 minci odečtou. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem zlatých mincí.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Cashflow pro děti
Cashflow pro děti
Akt. cena: 849 Kč
Končí za: 5 hodin

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas