Podivná chování Zatrolenek v Chrome (a dalších, co používají stejné jádro)

Bohužel cca týden řešíme podivné situace, kdy na server chodí v rychlém sledu (v rozmezí setin vteřiny) duplicitní dotazy na stejnou stránku/odkaz. Příčinou je změna chování v Chrome (další prohlížeče to zdá se nedělají, v Chrome to máme potvrzené), kdy Chrome po kliknutí na odkaz posíla dotaz na server 2x v rychlém sledu za sebou (v řádu setin vteřiny).

Toto chování má velmi nepěkný důsledek. Některé akce na Zatrolenkách máme jako \"Přepnout\" a tedy první dotaz způsobí \"vypnout\" a druhý \"zapnout\" (nebo naopak). A díky tomu nešlo například přidávat a odstraňovat hry ze sbírek/wishlistů pomocí tlačítek v profilu hry (toto je první místo, kde je to \"opraveno\").

V mnoha případech toto chování Chrome má velký přínos pro jeho uživatele, ale zrovna v těchto případech a když s tím web nepočítá (a 18 let se choval jinak) tak to může přinést spoustu nepříjemných překvapení.

Celý web budeme procházet a hledat problematický místa. Pokud na nějaké takové narazíte, napište nám prosím přes Kontaktní formulář. Za nepříjemnosti se omlouváme, makáme na úpravách, aby bylo vše zase normálně funkční.

Autor: RockPhill33 | 18.11.2015 | 0

Dobutsu (zvířátkové) shogi vychází z klasické hry shogi (japonské šachy). Hra je sice určená především pro děti, ale mohou ji hrát i dospělí. Anglický název hry „Let's Catch the Lion!“ napovídá o cíli hry, kterým je doslova chytit lva protihráče a zároveň ubránit toho svého.

Příprava hry:

Každý hráč začíná se 4 zvířátky, z nich je nejdůležitější Lev coby král zvířat. Vlastní zvířátka hráč pozná vždy podle toho, že jsou natočená nohama k němu.

Průběh hry:

Hráči pohybují na střídačku vždy jedním svým zvířetem.

  • Pohyb: Všechna zvířátka se pohybují o 1 pole směrem, který zobrazují tečky. Lev může do všech směrů, slon šikmo, žirafa do stran, nahoru a dolů, kuře přímo vpřed.

  • Vyhazování: Pokud se zvířátko pohne na pole, kde stojí zvíře protihráče, tak zabere jeho místo a protihráčovo zvířátko zajme. To znamená, že mu jej odstraní z herní plochy a dá si ho k sobě. Nelze vyhodit vlastní zvířátko.

  • Povyšování: Na herním plánu má také každý hráč tzv. povyšovací zónu, která funguje pro kuře. Pokud se kuře nachází v předposlední řadě a dojde do poslední, může se na konci tohoto tahu povýšit na slepici, což mu umožní lepší pohyb.

  • Nasazování: V případě, že hráč má v zajetí zvířátko/a od protihráče, má v příštím tahu 2 možnosti jak hrát:
    1. pohybem zvířátka na herní ploše jako dosud
    2. vložením zajatého zvířátka na libovolné prázdné pole ve hře. Zvířátko nasazujeme nohama k sobě. Hráč pak může mít klidně 2 slony, 2 žirafy apod.

Pokud jsme zajali slepici, vkládáme kámen zpět jako kuře. Kuře může být vloženo i do poslední řady, nebude mít ale možnost dalšího pohybu vpřed (povýšení je totiž vždy až na konci tahu, nelze povyšovat na místě).

Konec hry:

Hráč může vyhrát dvěma způsoby. Prvním je chycení protihráčova lva. Ohrožení lva se nemusí hlásit dopředu a prohra nastává i v případě, kdy se lev nemá kam bezpečně pohnout. Druhá možná cesta k výhře je, když lev dojde do poslední řady tak, aby nebyl ihned v příštím tahu vyhozen protihráčem.

Pokud oba hráči opakují 3x stejný pohyb, hra končí remízou (pat).

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Libertalia: Piráti Vzduchomoří
Libertalia: Piráti Vzduchomoří
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 8 dnů

Offcanvas