Zombicide: Wulfsburg

xxxxxxxxxo hodnoceno 96x (Seznam vlastníků)

Zombicide: Wulfsburg - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Zombicide: Černý mor
Počet hráčů: 1 - 10
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Fantasy, Středověk, Zombie
Herní kategorie: kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Jean-Baptiste Lullien
Nicolas Raoult
Raphaël Guiton
Rok vydání: 2016
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Věže

Dobrý den.

Všem je známo, že věže dělají dost problémů právě kvůli tomu, že ten mechanismus, kterým se máme řídit během hry s nimi není dokonalý...
Zajímalo by mě, jak řešíte nejdůležitější (si myslím) vadu.

Představíme si, že stojí hrdina na věži. Vedle věže je vlk. Vidí hrdinu, a proto k němu během svých třech aktivací lehce doběhne.
Situace se změní, pokud místo vlka máme obyčejného chodce. Ten tři aktivace přece nemá. A proto, až se během své jedne pouhé aktivace pohne, okamžitě ztratí line of sight. Jasně, během příští aktivace se vydá směrem největšího hluku (pokud zase nikoho nevidí). Jenomže hluk je přesně v té straně, odkud začínal minule. A opět má line of sight, a opět půjde během příští aktivace k tomu na věži, a... zase ho ztrátí. A bude se točit znova dokola?

To je otázka...

Někdy se tady řešilo, jestli není line of sight také diagonálně, pokud je hrdina na věži... Ale zase to dělá hrozně moc problémů.

Děkuju.
15.3.2018 00:33:42

Ahoj..
...my presne pre túto situáciu využívame pravidlo - kto je na veži, toho vidia VŠETCI okrem postáv v budovách - a je jedno či je to diagonálne :)
Pričom schody na vežu ešte nie sú veža - tam sa dá "ukryť" pred viditeľnosťou.

15.3.2018 08:31:26

.> Škoda, že to máme řešit my, a ne ti, kteří za to dostali peníze. - fygitoid

Věž
Čau. Line of sight se vyhodnocuje při každé aktivaci. Tzn. že vlk se pohne o jedno pole k hrdinovi na věži kterého vidí. V druhé aktivaci se pohne podle nové line of sight. Takže pokud hrdinu na věži nevidí, tak pujde po největším hluku klidne zase na puvodni misto. A při třetí aktivaci pujde zase k hrdinovi na vezi kterého už opět vidi. Takto defacto může chodit do aleluja.

15.3.2018 08:39:33

z věžě do budovy
Podle pravidel to vypadá, že z věže mohu střílet do budovy, pokud tam není stěna, ale okno. Hrajete to tak? Mně to přijde dost nekonzistentní s ohledem na to, že z ulice do budovy ani skrz to okno vidět není, ale z věže už by mělo?

14.11.2018 09:49:16

úprava pravidel věže
My si to upravili trochu jinak.

Situace: Hrdina na věži i zombík pod ním se vzájemně vidí. Pokud Zombík nevidí početnější cíl, vydá se za hrdinou do věže i přes to, že ho ztratí z dohledu a jinde na mapě může být větší hluk.
Zkrátka Zombík jde za hrdinou na věž, ale jen do chvíle, než se nedostane do zorného pole jiný cíl.

Přijde mi to takticky zajímavější, než příklad s vlkem, který za jednu aktivaci jde směrem na věž, pak se rozmyslí, že jinde je větší hluk, vrátí se zpět a zase uvidí hrdinu na věži. Takže se tam jen motá jako blbec a není nebezpečný.

7.4.2019 18:12:16

Vybíráme z Bazaru

Keep the Heroes Out
Akt. cena: 700 Kč
Končí za: 11 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas