Zombicide: Černý mor

xxxxxxxxxo hodnoceno 300x (Seznam vlastníků)

Zombicide: Černý mor - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 6
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Fantasy, Horror, Zombie
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Jean-Baptiste Lullien
Nicolas Raoult
Raphaël Guiton
Rok vydání: 2015
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Scenar 9: Jama pekelna

A ještě jeden problém s timhle scénářem. Nedokazu vyhodnotit pohyb Necromancera v pripade ze se narodi v zone Jama pekelna, kde jsou od zacatku dve rodiste. Tato zona je uzavrena asi tremi dvermi od ostatnich dvou rodist. V pripade ze se Necromancer narodi na jedne ze dvou rodist v zone Jama pekelna, kam se bude pak pohybovat? V pravidlech je uvedeno ze se pokusi o utek když není v zone s prezivsimi. Tj pohne se o 1 zonu blize k nejbizsi zone s zetonem oziveni (ne k jeho vstupni zone). Ja to chápu, tak ze když se narodil v zone Jame pekelna, tak se pohne k zavrenym dverim kudy by mohl utéct k nejblizimu rodisti mimo zonu Jama pekelna - tj. nekam na okraj mapy. Protože zona jama pekelna je jeho rodiste. Je to tak nebo se pletu?
11.7.2017 21:10:13

Jama pekelna
Pokud si to pamatuji dobre, tak v jame jsou dalsi 2 spawn zony, takze my to hrali tak, ze dalsi kolo utece tou jinou ;)

12.7.2017 09:41:41

Necromant
Uctivá poklona.

To co psal Dinas níže je špatně, Necromant nemůže utéct spawnem ve stejné zóně, kde je spawn který vytvořil on. Takhle může utéct pouze v případě, že jsou všechny spawny z celé hry v jedné jediné zóně.

K tvé otázce. Necromant při pohybu hledá nejbližší možný spawn. Takže se chová jakoby měl volnou cestu k nejbližšímu spawnu a při tomhle rozhodování si nevšímá zavřených dveří. To je první věc co udělal = rozhodl se co bude dělat. Po té opravdu udělá to co si načrtl, že udělá. Ale ejhle! Pokud mu v cestě stojí zavřené dveře, udělá pohyb, zatlačí pomyslně do dveří ale zůstává stát. Pro účely hry se necromanti berou jako zombie.

Tzn. v tomto scénáři Necromant který se spawnul uvnitř Jámy (a je stále zavřeno) bude stát a "tlačit" do zavřených dveří, které vedou nejblíže k jeho vytouženému cíli. V případě, že je více zavřených dveří, které mu nabízejí stejně dlouhou vzdálenost k cíli, určíš náhodně (lichá/sudá na kostce) kudy to chce vlastně jít. Necromant se nezdvojuje.

Jinak toto scénárko vyhraješ tak, že dáš všechny spawn tokeny do oblasti Jámy pekelné (ta jedna velká zóna) a zapálíš to tam dračím ohněm.

Takže čekáš na to, že se spawne Necromant v Jáme pekelne, zabiješ ho a tim vezmes spawn z venku a zustava tam natrvalo ten Necromantuv. Tohle delas dokud tam nemas vsechny... then let it burn.... Když ti Necrouš vyleze ze spawnu venku a né v Jámě, musíš ho ulovit, zrušit nějaký spawn venku a pak čekat než konečně vyleze z Jámy.

HF! :)

13.7.2017 19:47:55

Vybíráme z Bazaru

Space Base + The Emergence of Shy Pluto
Space Base + The Emergence of Shy Pluto
Akt. cena: 1025 Kč
Končí za: 3 dny

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas