Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 6 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Fantasy, Horror, Zombie |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Jean-Baptiste Lullien Nicolas Raoult Raphaël Guiton |
Rok vydání: | 2015 |
Sdílej: |
Otvaranie + zeton hluku
Kazdy neuspesny pokus o otvorenie dveri sa pridava zeton hluku ? alebo sa prida len jeden pri uspesnom otvoreni ?dveře
Díky tvé otázce ,jsem zjistil ,že jsem to do teď hrál špatně.
Podle neofic. pravidel (každá akce otevírání dveři),což chápu i nepovedená přidá žeton hluku.
Ale Eng+CZ pravidla :(Každá akce, při které otevřete dveře za
pomoci hlučného vybavení, nebo útoky hlučným vybavením.....)
Eng:(Each action that opens a door........)
Takže když se akce povede.
Hluk
Ano, každá akce (úspěšná i neúspěšná) vylamování dveří dělá hluk.
Ještě jsem v BP nepotkal item, který má znaménko tichého otevírání dveří.
Není krásnější začátek hry, než 3x(+) missnuté otevírání dveří :D
dveře> Kde máš v pravidlech ,že neuspěšná akce dělá hluk ? - Bastacka
Bastacka> Akce, kterou se snažíš otevřít dveře se jmenuje : Otevirani dveří.
NOISY: Produce a Noise token when used to open doors (strana 14 originalní pravidla)
Zbraň se znamínkem zvonečku dělá hluk, když s ní děláš akci "Otevírání dveří", ne jen když jsi úspěšně otevřel dveře. ...
Melee weapons with the “Open a door” symbol can be used to open a door next to the Survivor. Spend an Action and roll as many dice as the weapon’s Dice value: the door is opened if any die result equals or exceeds the Accuracy number of the weapon. Place a Noise token in the Zone. (strana 19. originalni pravidla)
Zde se mj. píše, že jsi při hodu stejném nebo vyšším jsi úspěšně otevřel dveře. Tím věta končí a dále se píše, že máš dát hluk. Je jedno jestli jsi otevřel nebo ne. Zkusíš, otevřeš/neotevřeš. Dáš Hluk.
Ty se snažíš otevřít zabarikádované dveře, nešťouráš se tam paklíčem ale snažíš se to rozbít..... to snad dělá hluk....
Navíc missnutá kouzla taky dělají hluk... podle mne je to logické, i bez pravidel, že missnutá "open door" akce dělá hluk.... Nic ve zlém ;)
- Vejcovod
Pravidla > V pravidlech je, že akce se zvonečkem dělá zvuk. Tím je snad všechno ostatní jasné - Mathyas
Vejcovod
Do teď jsem to tak hrál ,že i neuspěšná akce otvírání dělá hluk.
Ale když si přečteš pravidla ,tak hluk dělá OTEVŘENÍ dveří a ne OTEVÍRÁNÍ.
Překlad
Není to zase chyba cz verze? U zvonečku se jasně píše, že akce je hlučná, čili její provedení vyprodukuje hluk, bez ohledu na to, zda se povedla nebo ne
Lepší číst pravidla v originále
...
Tak nějak předpokládám, že jste tady dospěli ke konsensu, že při otevírání dveří je hluk vyvolaný pouze tehdy, když se dveře skutečně podaří otevřít.
Je to sice lehce asynchronní pravidlo, pže kupř. kouzlení vyvolá hluk bez ohledu na úspěšnost. Na druhou stranu kouzlení se vylepšuje, prolamování dveří nikoliv. Zatím mám "rekord", že se mi dveře podařilo rozbít až na osmý pokus, čili zcela vážně uvažuji o nějakém house rule:)
S hlukem pak souvisí i můj dotaz. Pokud zombie dojdou na místo /zónu, kde je nejvíce symbolů hluku a následně jsou díky kartě znovu aktivované, kam mají zamířit dále? Kde je právě tento okamžik pravidlově řešený?
Znovu> Za mě, byť se budu opakovat pokus o otevření dveří VYVOLÁ hluk, z mého pohledu je to v pravidlech popsané naprosto jasně. Udělám akci, která dělá hluk. NIKDE v pravidlech se neřeší úspěšnost akce. Ale stejně si to každý hraje jak chce a ono je to vlastně v pořádku :-) - Mathyas
2 Mathyas> Pakliže se budeme držet litery pravidel, tak si myslím, že prostě nemáš pravdu. Stránka 15 českých pravidel (Hluk) má tuhle větu:
...každá akce, při které otevřete dveře za pomoci hlučného vybavení...
Pokud by tam bylo "otevíráte dveře", pak by to bylo jasné. Ale je-li podmínkou pro vyvolání hluku až samotné "otevření dveří", tak zkrátka dokud je neotevřeš, je ticho:) - mart
mart
Bylo to tu promazáno.
I podle bgg ,nepovedený pokus o otevření dělá hluk.
2.otázka
Nevím jak to přesně myslíš,ale zombie jdou za hlukem.
Ale žetony hluku se po každém kole odstraňují a v dalším kole se dávají nové.
2 Bastacka
K té mé druhé otázce. Situace na konci fáze zombíků, kdy dochází k jejich oživování skrzevá zóny se žetonem oživení. Už nemám patřičné figurky, tzn. že se příslušné skupiny zombie na mapě aktivují a po mapě posouvají - nic a nikoho není vidět, jdou tedy směrem k zóně s největším počtem žetonů hluku (v téhle zóně jsou přitom pouze žetony).
A v okamžiku, kdy zombie do téhle zóny dojdou a budou znovu ve své fázi aktivované, co teď s nimi? Kam mají jít? Aktuálně jsou v zóně s největším počtem žetonů hluku, ale stále nikoho nevidí a nikde jinde není hluk tak výrazný.
Nejde mi o to, jak by se to mohlo eventuálně řešit, spíše o to, jestli je pro tuhle konkrétní situaci nějaký oficiální pravidlový úzus, který jsem prostě jenom přehlédl nebo tak něco.
mart
Málo pravděpodobný přípklad,který se může stát.
P.S. Každý hrdina je taky žeton hluku.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Údolí králů
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 2 dny