Zombicide: Černý mor

xxxxxxxxxo hodnoceno 300x (Seznam vlastníků)

Zombicide: Černý mor - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 6
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Fantasy, Horror, Zombie
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Jean-Baptiste Lullien
Nicolas Raoult
Raphaël Guiton
Rok vydání: 2015
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

cíle

u spoustu pravidel a otázek zde se opíráte o to, že jsou odpovědi logické. Ale třeba cíle mi logické nepřijdou! Např. pokud naleznu zelený cíl (klíč k zeleným dveřím) tak mi nepřijde ani trochu logické, abych po dosažení tohoto cíle mohl kýmkoliv z družiny VYRÁŽET zelené dveře. Daleko logičtější mi přijde, že si buď takovýto klíč předám za 1 akci a další akcí tyto dveře zkrátka a jednoduše odemknu. Ale pravidla to jaksi neřeší, takže hrajeme to vůbec správně jaký je váš názor
21.7.2017 14:27:57 | Upraveno autorem (porovnej)

nyiziel
ak sa jedna o kluc, nie o spinac, dopravime ho ku dveram / nase riesenie/

21.7.2017 14:53:25

...> ak su pravidla nejednoznacne, snazime sa hrat tematicky - dedodusi

Logika
O logiku se možná někdo opírá v rámci herního systému, jakož když je něco napsané v pravidlech, tak i tak si to někdo vyloží úplně jinak nebo si pravidla ani nepřečte a ptá se. Tohle mi přijde, že je něco trochu jiného

Nic vám nebrání to hrát tak, jak píšeš. Je to rozhodně zajímavé zpestření :-)

21.7.2017 18:28:33

cíl
Dveře a klíče. Modré dveře je možné otevřít až po nalezení
modrého cíle. Zelené dveře je možné otevřít až po nalezení
zeleného cíle.

Hledáte barevný cíl ,aby jste mohli otevřít dveře stejné barvy,prostě mechanika hry.

22.7.2017 16:37:06

House rules
U nas jsme zvykli kdyz mame neco najit a je to k cemu urceny, tak proste to jeden najde, ma to u sebe a muze to kdyz tak nelkomu predat, ale proste s tim dojde kam je potreba jako napriklad s klicema, abychom dvere za akci temi klici otevreli. Neprijde nam to nejak slozite, jsme zvykli. Plus plati pravidlo ze kdyby zabili prezivsiho s necim co nese tak to spadne na zem v jeho zone a pak to jiny musi vzit. Tokeny jako klice nedavame do slotu u prezivsiho, prece jen jsou fyzicky male, takze muzou byt v kapse, ale pokud sme hrali treba ze sme meli najit nejakou bednu nebo zvire, tak to uz okupovalo slot a muselo s e s tim zachcazet jako s jinou kartou vybaveni - presun z batohu do ruky k pouziti apod...

24.7.2017 12:07:27 | Upraveno autorem (porovnej)

cíle
My jsme si to vyložili tak, že nalezení barevného cíle, jakoby odstraníme magickou bariéru u stejně barevných dveří a pak jdou dveře vylomit.

24.7.2017 15:53:27 | Upraveno autorem (porovnej)

ciele
Pravidlovo maju pravdu Edison a Bastacka - je to dolezite pri scenaroch, kde je nutne taktizovat hlukom.
Povacsinou ale hrajem s detmi, preto si pre ciele v scenároch robim konkretne zetony s grafikou - kluce, predmety, postavy, atd...cize napr. po odhaleni zeleneho ciela dostane zeleny kluc alebo pacidlo , prida si ho do inventara, radostne prida 5 skusenosti - a pokracuje otvarat konkretne dvere / ak sa hladal kluc, nie spinac /. Dvere sa otvaraju hodom na uspech : 1, 2 -stary kluc sa zasekol, dvere treba normalne vyrazit. 3,4,5,6- podarilo sa otvorit bez hluku. Tato hra je stavana na maznanie sa so scenarmi.

24.7.2017 19:09:12 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Fractal: Beyond the Void + kovové žetony
Fractal: Beyond the Void + kovové žetony
Akt. cena: 4000 Kč
Končí za: 6 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas