World of Warcraft: The Adventure Game

xxxxxxxooo hodnoceno 62x (Seznam vlastníků)

World of Warcraft: The Adventure Game - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Bard - Centrum Gier
Fantasy Flight Games
Autoři: Corey Konieczka
Rok vydání: 2008
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

málo PvP?

Přijde mi, že hra příliš do PvP hráče nehoní. Přemýšlel jsem jak to "napravit". Děkuji za ty scénáře vasekremu některé jsou zajímavé. Ale co napadlo mě. Poražený hráč (úplně poražený), by mohl vynechat svůj následující tah a začínat ve městě alespoň s jedním zraněním. Jak to hrajete vy? Máte hodně PvP?
20.5.2009 12:08:56

pvp
PvP bude vždy ve wow ag málo, neb potřebuješ 8 vítězných bodů nikoliv 8 skalpů protihráčů, samotný quest poraž někoho je dost obtížný, pokud nenarazíš na skoro mrtvého hráče. Snaha výrobce k pvp možná byla - různé karty schopností, ale je to přeci jen vedlejší produkt. Chceš-li vyhrát, určitě nebudeš protihráče jen tak pro zábavu honit po mapě, neb tak mi pvp boj mnohdy připadá (při špatném načasování).

20.5.2009 12:16:32

pvp
Pakliže hrají čtyři hráči na týmy zabít zcela živého protihráče je už možné. Vyžaduje to však hodně many, kombo schopností apod. Jenomže proč by to dělali? Tím, že někoho zabiješ, zpravidla nic nezískáš. Souhlasím s tebou, že ho tam je málo. A je to škoda...si myslím.

20.5.2009 12:20:01

pvp
Mám v plánu to zahrát horda v aliance, body frakce sbírat dohromady a pak jeden charakter na questy a druhý škodit, osobně některé postavy jsou natom doopravdy bídně - rogue, shaman, jejich základní staty se mohou jít bodnout, ty mají co dělat, aby se po mapě vůbec pohybovaly, prostě ta hra je dle mého názoru v některých věcech nedotažená do pintlichu

20.5.2009 13:10:22

horda vs aliance
Takhle to právě hrajeme s klukama a je to fajn. Dva borci choděj spolu a potom někoho když je sám srkouhnou. Nebo battlegrond. Jenom nehrajem na 16 bodů ale na nižší číslo.

20.5.2009 13:17:56

PvP
Neexistují třeba pro PvP nějaká house rules, aby se z něj stala ploprávná součást hry? Sebrání jednoho předmětu přece není motivace, proč se do někoho pouštět... A zdržet ho ve městě taky ne. Narušilo by nějak výrazně rovnováhu hry, kdyby se třeba za odkráglované postavy dávaly vítězné body?
(ještě jsem to nehrál, mám jen objednané a čekání si krátím spekulacemi nad pravidly)

14.10.2009 19:55:18

hra na to není stavěná
Tohle skutečně není o PvP, ale o získávání zkušenosti a vylepšování postavy. Všechny podobné hry sice pravidla pro PvP obsahují (Runebound, klasický World of Warcraft, atd.), ale vždy je to nastavené tak, že PvP není příliš motivující a je to tak správně. Co pak s hráčem, který prohraje? Je mrtvý definitivně? Přijde o všechny předměty? Je výrazně oslabený? Pokud ano, pak si na něm zgustnou všichni a tenhle hráč si už nezahraje, do konce hry bude otloukánek, jakmile něco získá, tak mu to ostatní seberou. V téhle hře jsou schopnosti proti ostatním hrdinům zaměřené na zdržování, ne na zabití. A musím říct, že mě osobně PvP v téhle hře moc nevyhovuje a nemám rád postavy, které mají polovinu schopností zaměřených na ostatn hráče...

14.10.2009 20:50:02

tom

pvp
no vzhledem k tomu, že některé postavy jsou dle mých zkušeností výrazně silnější v pvm než jiné by se dalo čekat, že právě ty slabší (se půlkou skillů na pvp) půjdou po těch silnějších...jenže tím zas nemají čas na svůj rozvoj, kterej sám o sobě mají těžší, takže je to tak trochu začarovaný kruh :/ samotnej jsem z toho trochu rozčarovanej a moc nevím co si mám myslet...uvidíme po pár dalších hrách...

14.10.2009 21:25:25

Merlin
Jasne, hra na to neni stavena, ale o to prave jde, modifkovat ji tak, aby PvP dostalo vyznam, aniz by to zakladnim mechanismum uskodilo. Zvlast kdyz jsou na to "nefunkci" PvP nektere postavy zamerene! Nabizi se bud jiz zminene bodovani za zabiti (postavy, ktere nemaji na prolezai mapy by mohly skodit a mit z toho body) nebo me jeste napadlo sebrat postave zabite v PvP jeden lvl, ale to je mozna preci jen trochu drsne...

14.10.2009 21:55:19

to Dansemacabre
Ono skutečně zabít postavu na nějaké vyšší úrovni je obvykle docela problém. Nezapomeň, že ve většině soubojů soupeře pouze zraníš obvykle za 1, občas za více životů...

14.10.2009 22:43:35

pvp
je pravdou, že některé postyvy jsou na PVP zaměřeny trochu více hlavně teda magické postvy v základní hře, ale je to spíš na prudění protihráčů. Nebo jako odstrašující element, protože kdoby si nešel tepnout kouzelníka na nízké úrovni. Někdo si může líznout quest na zabití postavy, ten to má pak docela těžké, ale co jsem nějaký viděl, tak byl za hodně vítězných bodů.
Jak psal Merlin souboje jsou jednokolové takže pokud není postava hodně oslabená, obvykle ji nesejmeš. No a jít třeba po paladinovi je sebevražda díky jeho kartě "Oko za oko".

15.10.2009 06:20:33

PvP house rules
Na Boardgamegeeku jsem vyhrabal jakýsi soupis nápadů k PvP, který vypadal funkčně. Ve zkratce:
1) možnost zaútočit na postavu na stejné nebo vyšší úrovni s ohlášením "na život a na smrt". Souboj trvá, dokud jeden nezemře. Na postavy na nižší úrovni lze zaútočit jen dle pravidel (jednorázově).
2) za zabití v PvP se přiděluje jeden valor point. Nejlépe ho reprezentovat počátečním questem vytaženým z krabice a přidaným do deníku. Pokud byl na zabití postavy quest, bonusy se sčítají.
- škodící postavy tak dostávají smysl, stejně jako PvP. Ještě tam autor navrhoval možnost útěku z boje po prvním kole na hod kostkou 5+, ale to mi přijde zbytečné.

Další, co by mělo podpořit PvP jsou "global questy":
- každý elitní úkol se otočí veřejně a funguje pro všechny. Na stole mohou být otočeny max. 2 nebo 3 (záleží na dohodě). Úkol tak může splnit kdokoli - bude o to docela mela.

15.10.2009 10:29:51

to Dansemacabre
Ty společný úkoly se mi líbí, to by stálo za hřích ... Ty první nápady k PvP rozhodně používat nehodláme, nechci z týhle hry udělat arénu :-), současné PvP mi vyhovuje.

15.10.2009 11:43:03

Vybíráme z Bazaru

Na vlnách neznáma (CZ)
Na vlnách neznáma (CZ)
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 22 hodin

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas