World of Warcraft - Shadow of War

xxxxxxxxxo hodnoceno 53x (Seznam vlastníků)

World of Warcraft - Shadow of War - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: World of Warcraft: Desková hra
Počet hráčů: 2 - 6
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 240 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Heidelberger Spieleverlag
Autoři: Christian T. Petersen
John Goodenough
Rok vydání: 2006
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dotaz k pravidlům

Zdravíčko, mohl bych prosím Vás požáadat někoho kdo má této hry již něco odehráno, abych si ujistil pár drobností ohledně pravidel?

První věc která mne napadá je, jak se přesně vyhodnocují karty Osudu a karty Události. Myslím teď hlavně karty které na herní plán vyvolají nějakého Bosse. Tito bossové potom ve hře zůstanou do konce hry, dokud je někdo nezabije? A nebo se dají z herního plánu pryč .... a) když se žeton na počítadle tahů posune na pole kde je žeton zásahu určující dobu působení karty Osudu, b) když je tažena nová karta Události ???

Druhá menší otázečka,
při boji s příšerou, řekněme již v několikátém kole boje. Potvora bude mít třeba 7 životů a útok 5 a po předchozím kole již bude v poli zranění (z melee boje a oslabení) třebas 5 žetonů zranění. Jak bude vyhodnocováno následující kolo, když například teď někdo zasáhne pouze jednou modrou kostkou (tzn ve zranění bude 6 žetonů) a následně, druhá postava dá třebas 3 zelené do armoru a 3 červene zatím do obrany. Pak se odečte útok příšery - tudíž zbyde 1 červený v obraně který se přesune do zranění a v tuto chvíli by mělo být už v sekci zranění 7 bodů - v tu chvíli by měla nestvůra zemřít.
Pokud by předtím dal střelec alespoň 2 modré příšera by už zemřela předtím, než by se vyhodnotil její útok (jakmile by bylo v sekci zranění 7 bodů)
Má otázka zní .... umírá příšera vždy okamžikem kdy se nastřádá v sekci zranění tolik bodů, kolik má životů? Jen abych se ujistil, že tomu správně rozumím :)
20.6.2011 07:03:55

nějáké odpovědi
Ahoj,
ke kartám osudu Ti neodpovím, toto rozšíření nemám. Ale co se týče bossů tak ty zůstávají dokud boss není zabit. víceméně většina karet událostí zůstává dokud nejsou vyřešeny či na kartě není napsáno jinak. Například bossové, války a jiné události (bonusové xp za modré kreatury).

Co se týče boje, kreatura/boss/overlord umírá okamžitě jakmile je v sekci zranění stejně nebo více žetonů zásahu v kroku 1 druhé obranné fáze. Takto můžeš na dálku zabít klidně jednu potvoru z více, takže v kroku 2 mají zbývající potvora/y menší útok.

Trochu mě zarazilo tvé vyhodnocení útoku potvory. Žádné žetony obrany (zelené) ani zásahu (bílomodré) se neodebírají z kruhu obrany. Pouze blokují (snižují) útok potvory. Až v kroku 3 se odeberou zelené žetony obrany a zbytek všech žetonů zásahu se přesune do kruhu zranění. A vyhodnotí se zda potvora ještě žije či nikoliv. Ale toto vše je krásně popsáno v pravidlech.

Gotrek

14.3.2016 22:29:52

Karty osudu
Karty osudu mají na sobě číslo, které říkají kolik kol budou ve hře. Značí se to nějakým žetonem. Tj. např. na začátku prvního kola vytáhneš kartu na 2 kola. Na třetí kolo dáš žeton aby jsi věděl, kdy to končí. Na začátku třetího kola se vytáhne nová karta osudu a stará odstraní (tuším tam může být nějaký postih např. za to že se něco nestihlo splnit).

Ostatní již myslím bylo zodpovězeno.

14.3.2016 23:06:45

poražení nestvůry na dálku
Jak už bylo odpovězeno, je možné příšeru zabít na dálku ještě dříve než zaútočí. To je jasné.

Jak je to ale u společného boje?
Když první hráč nahází do sekce zranění díky modrým kostkám dost žetonů, aby příšeru sundal na dálku, stejně musí potom házet kostkami druhý (případně třetí) hráč, je to tak? Některé příšery mají totiž schopnost vzít život, energie, dát ochromení, kletbu apod. např. za každou 1, nebo 2 co padne. A potom by o tuhle šanci uškodil byly "ochuzené" :)

17.3.2016 11:17:20

Porazeni na dalku
Otázka patří asi spíše do pravidel základní hry, nicméně:
V pravidlech v sekci Krok útoku na dálku (Ranged strike step) je jasne napsano:

Pokud je poražena poslední zbývající bytost, boj okamžitě (a úspěšně) končí.

Logicky si to představuju tak, že šípem na dálku zastřelená příšera už těžko může někomu udělovat nějaké kletby, jedy, zranění...
Proto je také důležité aby se v každém kole hráči dohodli v jakém pořadí budou bojovat (např. právě proto aby např. hunter dorazil poslední příšeru na dálku).

17.3.2016 12:43:06 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Cuba Libre GMT (kompletne pocesteno)
Cuba Libre GMT (kompletne pocesteno)
Akt. cena: 1600 Kč
Končí za: 7 dnů

Offcanvas