World of Warcraft - Burning Crusade

xxxxxxxxxo hodnoceno 46x (Seznam vlastníků)

World of Warcraft - Burning Crusade - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: World of Warcraft: Desková hra
Počet hráčů: 2 - 6
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: není
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Autoři: Christian T. Petersen
John Goodenough
Rok vydání: 2007
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

pravidlá a Errata

informačne :

Powers
The Warlock talent “Soul Leech” should say:
“End of your Reroll step: Gain 1 Health for each red/blue 8
you Spot.
After Combat, you must immediately lose any Health
in excess of your capacity.”
The Horde Shaman's Racial ability should read “Bloodfury:
ATTRITION +1.” The “Lightning Bolt” ability for the
Shaman should cost 1 energy. The easiest solution for this is
to use the old Orc Shaman sheet instead of the new one. If
using the Draenei Shaman, the cost for the “Lightning Bolt”
ability should be also 1.

Quests
The Horde Red Quest: “A Sample of Slime” should show 1
Green Ooze in The Sepulcher, and 1 Purple Ooze in The
Sepulcher (instead of Agmand Mills).

Monster Reference Sheet
The timing of the Wrathguard special ability should read:
“End of each Damage step” instead of “Start of each
Resolution step.”

- všetko mi je jasné až na toho wrathguarda - veď či je to End of each damage step, alebo start of each resolution step to je fuk - je to jedna a tá istá fáza nie ?? . to ako na konci kroku počet kociek alebo na začiatku kroku opakovaný hod. keďže medzi týmito krokmi nie je žiadny iný tak sa jedná o tú istú fázu nie ???
čiže ten Wrath guard sa hrá tak že predtým ako on na hrdinov zaútoči vezme všetky dmg tokeny z ich sekcie obrany na seba - no tým sa môže zabiť , čiže mi príde ako úplne nevyvážená príšera.
28.7.2011 09:41:10

Faarha...
errata jsem zahrnul do přeložených pravidel :-).

K tomu wrathguardovi: časování je docela podstatný rozdíl. Pokud si dobře vzpomínám, tak WG na začátku kroku poškození přesunuje všechny zásahy z defense boxu do damage boxu. Tzn., že tyto zásahy nemohou postavy použít ke své obraně (a může to některou z nich zabít).

Pokud by se tam přesunuli až na konci kroku poškození nebo na začátku kroku vyhodnocení, tak už to nemá žádný vliv (na postavy) a tato schopnost by byla zbytečná.

28.7.2011 10:22:40

stále nejasné - príklad
uvediem príklad a oprav ma ak to stále zle chápem.
napr.
zelený WG
hrdinovia naložili do zranenia (modré kocky) za 5 poškodenia
a v obrane majú 2 žetóny obrany a 7 žetónov poškodenia za červené kocky

čiže vo Fáze obrana
v útoku na diaľku ho nezničili, následne si WG presunie na seba 7 poškodenia (celkovo má 12 ) čo by ho odrovnalo
no následne im vracia úder, prípadne nejakého hrdinu odrovná
a až po tejto fáze je porazený ? - a tu by sa ako normalne mali teraz presunúť poškodenia z obrany a oslabenia

28.7.2011 11:43:20

WG
ano, chápeš to dobře. WG prostě jen snižuje obranné schopnosti postav.

a) Konec kroku Ranged strike: WG je naživu.

b) Začátek kroku Damage:

1) žetony zásahů se přesouvají z defense do damage box. I když je jich dost na likvidaci WG, může být tento zabit pouze na konci kroku Ranged strike či Resolution.

2) hrdinové utrpí zranění (nebo taky ne), přičemž k obraně nemohou využít (přesunuté) žetony zásahů.

c) Krok Resolution

Za předpokladu, že alespoň jedna postava přežila, se žetony zranění přesouvají obvyklým způsobem (a žetony obrany zahazují).
Má-li WG dost zranění v damage boxu, tak umírá, jinka přežívá do dalšího kola boje.

28.7.2011 12:46:57

laredo
super, vďaka za vysvetlenie :)

28.7.2011 12:53:04

laredo , faarha
No podle časování by to tak být nemělo. Taky nás to dnes zmátlo.

V pravidlech je

1: Ranged step

2:Damage step Sečte se útok potvor a uděla rozdil mezi defense a dmg tokeny v defense boxu.

3: Resolution odstranit defense a attrition+dmg žetony a přesunout do damage boxu.

A jelikož to WG má at the start of each resolution = až po jeho útoku, tak mi to taky smysl moc nedává.

To by tam muselo být at the start damage step ne, abz to fungovalo , jak říkáš?

11.11.2012 19:05:00 | Upraveno autorem (porovnej)

to lapcis...
Nevím, co ti není jasné a na co se vlastně ptáš :-o.

Časování schopnosti WG (na začátku Resolution kroku) v anglických erratech je nesmysl, který jsem v české verzi pravidel nahradil korektním časováním (na začátku Damage kroku).

Je třeba rozlišovat kroky, kdy se aplikují zásahy hrdinů na nestvůry (Range strike a Resolution step) a kdy se aplikují zranění nestvůr na hrdiny (Damage step).

WG-ova schopnost přesouvá žetony zásahů postav do damage boxu na začátku Damage kroku a tak snižuje jejich obranu (to je vedlejší efekt WG-ova útoka, který se projevuje jen v Damage kroku). Je nesmysl, aby je tato schopnost přesouvala na začátku Resolution kroku, kdy se přesunují automaticky a neměly by na zranění hrdinů žádný vliv.

12.11.2012 19:49:17

laredo
No ba. Mne to taky prijde jako nesmysl, ale tak to je napsane na te referencni karte nestvur, takze predpokladam, ze to je chyba v tisku:-)

Ja se prave nad tim vcera taky podivoval, ze to je zhovadilost:-)

12.11.2012 20:30:41

Vybíráme z Bazaru

Brass: Birmingham Deluxe (Iron Clays, CZ, nová)
Brass: Birmingham Deluxe (Iron Clays, CZ, nová)
Akt. cena: 2750 Kč
Končí za: 2 dny

Offcanvas