Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
World of Warcraft: Desková hra |
Počet hráčů: | 2 - 6 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games |
Autoři: | Christian T. Petersen John Goodenough |
Rok vydání: | 2007 |
Sdílej: |
pravidlá a Errata
informačne :Faarha...
errata jsem zahrnul do přeložených pravidel :-).
K tomu wrathguardovi: časování je docela podstatný rozdíl. Pokud si dobře vzpomínám, tak WG na začátku kroku poškození přesunuje všechny zásahy z defense boxu do damage boxu. Tzn., že tyto zásahy nemohou postavy použít ke své obraně (a může to některou z nich zabít).
Pokud by se tam přesunuli až na konci kroku poškození nebo na začátku kroku vyhodnocení, tak už to nemá žádný vliv (na postavy) a tato schopnost by byla zbytečná.
stále nejasné - príklad
uvediem príklad a oprav ma ak to stále zle chápem.
napr.
zelený WG
hrdinovia naložili do zranenia (modré kocky) za 5 poškodenia
a v obrane majú 2 žetóny obrany a 7 žetónov poškodenia za červené kocky
čiže vo Fáze obrana
v útoku na diaľku ho nezničili, následne si WG presunie na seba 7 poškodenia (celkovo má 12 ) čo by ho odrovnalo
no následne im vracia úder, prípadne nejakého hrdinu odrovná
a až po tejto fáze je porazený ? - a tu by sa ako normalne mali teraz presunúť poškodenia z obrany a oslabenia
WG
ano, chápeš to dobře. WG prostě jen snižuje obranné schopnosti postav.
a) Konec kroku Ranged strike: WG je naživu.
b) Začátek kroku Damage:
1) žetony zásahů se přesouvají z defense do damage box. I když je jich dost na likvidaci WG, může být tento zabit pouze na konci kroku Ranged strike či Resolution.
2) hrdinové utrpí zranění (nebo taky ne), přičemž k obraně nemohou využít (přesunuté) žetony zásahů.
c) Krok Resolution
Za předpokladu, že alespoň jedna postava přežila, se žetony zranění přesouvají obvyklým způsobem (a žetony obrany zahazují).
Má-li WG dost zranění v damage boxu, tak umírá, jinka přežívá do dalšího kola boje.
laredo
super, vďaka za vysvetlenie :)
laredo , faarha
No podle časování by to tak být nemělo. Taky nás to dnes zmátlo.
V pravidlech je
1: Ranged step
2:Damage step Sečte se útok potvor a uděla rozdil mezi defense a dmg tokeny v defense boxu.
3: Resolution odstranit defense a attrition+dmg žetony a přesunout do damage boxu.
A jelikož to WG má at the start of each resolution = až po jeho útoku, tak mi to taky smysl moc nedává.
To by tam muselo být at the start damage step ne, abz to fungovalo , jak říkáš?
to lapcis...
Nevím, co ti není jasné a na co se vlastně ptáš :-o.
Časování schopnosti WG (na začátku Resolution kroku) v anglických erratech je nesmysl, který jsem v české verzi pravidel nahradil korektním časováním (na začátku Damage kroku).
Je třeba rozlišovat kroky, kdy se aplikují zásahy hrdinů na nestvůry (Range strike a Resolution step) a kdy se aplikují zranění nestvůr na hrdiny (Damage step).
WG-ova schopnost přesouvá žetony zásahů postav do damage boxu na začátku Damage kroku a tak snižuje jejich obranu (to je vedlejší efekt WG-ova útoka, který se projevuje jen v Damage kroku). Je nesmysl, aby je tato schopnost přesouvala na začátku Resolution kroku, kdy se přesunují automaticky a neměly by na zranění hrdinů žádný vliv.
laredo
No ba. Mne to taky prijde jako nesmysl, ale tak to je napsane na te referencni karte nestvur, takze predpokladam, ze to je chyba v tisku:-)
Ja se prave nad tim vcera taky podivoval, ze to je zhovadilost:-)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Brass: Birmingham Deluxe (Iron Clays, CZ, nová)
Akt. cena: 2750 Kč
Končí za: 2 dny