Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 4 |
Doporučený věk: | od 8 let |
Herní doba: | 30 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Colby Dauch |
Rok vydání: | 2009 |
Sdílej: |
Pravidla
Jen bych chtěl upozornit, že jednotka, která se pohybovala v Movement fázi, nemůže útočit v následující Attack fázi. Dnes jsme na to s Andrém narazili a divil se tomu. Pokud to někdo hrajete jinak, tak se mrkněte do pravidel na stranu 7.Není pravda
Tak s tím si dovolím nesouhlasit. Ještě jednou si tu stranu pořádně přečti. A pokud budeš potřebovat pomoct s překladem tak řekni. ;)
Jelikož "do not have to be the same unit" znamená, že nemusíš nezbytně útočit jen s jednotkami, ze kterými jsi pohnul, ale i jinými. Neznamená to, že nesmíš útočit s těmi, ze kterými jsi pohnul. A navíc by to i herně byla pěkná.... no vy víte co.
Born
Sakra, známý problém s don't have:-D
Elves vs Orcs
Tak sme dneska dali prvni tri hry, super zabava. Pravidla fakt jednoduchoucky, je bych se chtel bych se jen ujistit, ze to hrajeme spravne.
Jde mi o schopnost Frenzy, kterou maji u orku treba Fighteri, funguje tak, ze muze po kazdem utoku hazet na eventualni dalsi pohyb a utok? Tzn pokud to fakt pada muze toho vybit v jednom tahu spoustu? Třeba tři blízké jednotky se zdravím jedna?
Frenzy
Ano, skutecne to mouhou pouzit tolikrat kolik hodu se ti podari, dokonce to neni ani podmineno tim, ze se pred tim trefi. Takze pokud mas stesti na hody dokaze to byt opravdu neprijmna zla vec...
assad
Ano, je to tak. Akorat ta schopnost je Fury, ne Frenzy;)
aneken
Jen se chci optat, jak to vypadá s tím překladem.. Ber to opravdu jen jako dotaz, rozhodně ne žádné popohánění.. Ale já už bych hráááállll :-))
divisek
Mam to skoro hotove, zkusim na tom zapracovat a do vikendu to konecne dodelat;)
aneken
Super, děkuju za odpověď a budu se těšit :-)
Princ Elien a Fire Drake
chtěl bych se zeptat na schopnosti těchto dvou charakterů- musí ji použít místo útoku nebo si mohou vybrat jestli normalně zaútočit nebo použít schopnost? Trochu mě mate absence slovíčka "may" v popise vlastnosti, nadruhou stranu pokud by byly odkázáni jen na schopnost k čemu pak mají celkem vysoký útok?
zluda
B je správně. Může si vybrat buď klasický útok nebo použití schopnosti
assad
Hmm, logicky bych taky řekl, že to tak bude, ale pořád mi tam chybí to "may" které u obdobných schopností je (summoneři Orků a Vanguardů). Ve FAQu o tom ani zmínka....zatím to tedy budu hrát jak říkáš.
Jinak díky za bleskovou odpověď.
zluda
Tahle odpověď Tě snad pochyb zbaví ;-)
http://www.plaidhatgames.com/sum_forums/showthread.php?t=73
assad
Super, teď jsem už zcela přesvědčen:) Ještě jednou díky
stráže
Za fénixovi elfy si nejsem jist touto jednotkou-stráže. Respektive jejich abilitou. Ta se uplatní nehledě na předešlý hod, nebo se vůbec neháže, když to chci využít?
A to samé u "neobrabanosti". Dostane automaticky jen ten pocet poskozozeni, kolika se haze kostkama, nebo i zraneni za hody?
cze.oi
Vůbec se nehází. Tady žádný výběr nemá smysl - v útoku vždy použiješ tuto schopnost, pokud jsi při smyslech.
Orkové
Tady naopak vždy zranění utrpí, proti nim zase nehází útočník.
elfská hrdinka
Nevím, jak se jmenuje, ale začíná to ne "K". Kamarád ji vyvolal vedle mého Blagoga, převzal nad ním kontrolu a jedním hodem kostkama mě poslal do kytek. Šlo to udělat, nebo by vedle mě musela stát úplně 'na začátku tahu', jak říkají pravidla? To znamená, že bych vedle ní zůstal já stát?
Lučištníci-Jejich vlastnost je, že mohou střílet do vzdálenosti 4 polí v přímém směru. Tzn., že do boku jen klasifké 3? A vzdálenost 3 nebo 4 znamená třetí nebo čtvrté pole ode mne? Nebo počet prázdných polí mezi mnou a soupeřem?
Princ Elien-Prosím o vysvětlení jeho speciality vzhledem ke vzdálenostem, na které je může použít.
Elfský hrdina a dostřel
Takže na začátku tahu, znamená na začátku tahu, nikoliv poté, co jsi ho vyložil. Tedy v příštím kole by teprve mohl získat kontrolu nad nějakou jednotkou sousedící s ním...
Lučištníci - v přímém směru je dopředu nebo do strany (v kříži). V přímém směru vlastně znamená rovnoběžku...
A do vzdálenosti 4 polí se nepočítá políčko, na kterém je jednotka lučištníků... (Takže 4 pole)...
Edit: A v přímém směru taky znamená, že nic nestojí v cestě.
Princ Elien tedy může v přímém směru udělat dvě zranění jednotce vzdálené 2 políčka od něj. Což je super, když máš jistotu zranění...
cze.oi
1. V pravidlech se uvádí, z jakých fází se skládá tah. "Na začátku tahu" znamená, že daná podmínka musí být splněna bezprostředně před započetím první z nich. Jak píše již Mortuss, toto jste hráli nesprávně.
2. Přímo znamená rovně. Z pohledu hráče to tedy může být dopředu, dozadu, doleva nebo doprava. Nikoliv úhlopříčně nebo jakkoliv po lomené čáře.
3. Polož prst na kartu lučištníků. Potom ho přesuň na vedlejší pole a počítej "jedna". Přesuň prst na další pole v přímém směru - "dva". Takto pokračuj dále, až napočítáš "čtyři". Pokud jsi postupoval pečlivě, dotkl ses všech polí, kam mohou lučištníci dostřelit. Je to již srozumitelné?
šamani
Koľko zranení dávaju keď hodi oboma kockami 3+
klato
No hádej. Musí zasáhnout všemi kostkami, nebo vůbec nezasáhnou. A co kostka, to zásah, pokud hodíš 3+. Takže 2k6 šamani .... buď nic, nebo dvě rány.
válečníci
Jak funguje úkrok stranou? Nevím kdy a za jakých podmínek to smím použít.
Valečnik
Na konci faze utoku ešte pred fazou doplneni mag.baličku možeš premiestniť každeho valečnika k svojej zdi ako ked vyvolavaš.
Válečník
Válečníci se přemisťují až úplně na konci tahu! Takže až po fázi doplnění magického balíčku, nikoliv po fázi útoku, jak píše Indibaldini...
Prostě to ber tak, že je to poslední věc, kterou v kole uděláš. :D
Valečnik
Tak sorry mi sme to hrali asi zle ale v zasade je to jedno.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Zázraky přírody hra
Akt. cena: 250 Kč
Končí za: 21 hodin