Schlacht der Dinosaurier, Die

xxxxxxxooo hodnoceno 6x (Seznam vlastníků)

Schlacht der Dinosaurier, Die - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Dávnověk
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: není
Vydavatelé: Schmidt Spiele
Autoři: Roger Ford
Stephen Baker
Rok vydání: 1993
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Tuning pravidel

Jelikož včera nedorazil dostatečný počet hráčů na Dunu, odehrál se pondělní večer Megaschlacht. S klopčíkem jsme závodili o titul největšího smolaře v kostkách (Jakub jednou kartou přiletěl pteranodonem k mému generálovi, pomocí šutru zahrál kartu znovu a šup - 25. Já na 3 kostkách hodil 3 nuly, nemělo cenu házet reroll), ale zároveň nás napadlo neuvěřitelné množství úprav, které z této hry udělají ultimátní taktickou multiplayer řežbu. Dinosauři přímo vybízí k modifikacím, různým schopnostem a i na mapě je prostor pro různé žetony. Sopka samozřejmě musí chrlit lávu :) Budeme poctivě testovat a něco sem pak dáme, ale pokud máte i další úpravy, sem s nimi :)
9.11.2010 09:22:20

podobnost čistě náhodná
Podobně jsem na tom byl po prvním zahrání hry Zombie!!!Second Edition - hra si přímo volala po tuně vylepšení. Prostě takový bešamel, kdy pár vylepšeníma z toho člověk udělá vynikající svíčkovou :)

9.11.2010 09:26:56

panzer
JJ, ono je to ve své primitivitě skvělé i tak, ale ten potenciál zkrátka nejde nevyužít.

9.11.2010 09:28:46

sydo
no tie vyschlachtene saurusy s 'domorodcami', ako sa rezu, to si veru pyta a aj ponuka!!
(;krutohusti su! keby sa este vymazlene namalovali vo svojich kmenovych farbach alebo tak..juuj:)) to by kazda schlachta mohla mat z nafotenych figurok flavour obrazky na svojich akcnych kartach;))

9.11.2010 09:39:43

sydo
Toz to su zvedavej, co s tim vymyslite:) Je pravda, ze zpracovanim je to dokonale a po hernim tuningu to docela vola;)

9.11.2010 09:52:11

ku tym upravam este pred BS
-urcite magiu! samani s bubnami a dalsi to podporia;)
-blizke A daleke utoky (jednotky s ostepmi a magicke jednotky) na viac ako susedne pole napr.
-kazdy druh sauru + general ma svoje 'atributy' ako utok/obrana-mozno podla suboja, pohyb-cez prekazky/vzdialenost, rozmnozovanie, bojovnost (dal by som proti kazdemu inemu druhu, nech je to pestre),magia alebo co:)) mozno pociatocne nejake XP ?dame kazdemu saurovi nejake XP tracky, nech je evolucia?..

-co sme sa bavili, aj specialne 'schlachtove' schopnosti, bez toho to nepojde;)).. ale osobne by som si netrufal zvyhodnovat jeden z kmenov prave v boji, ak je tento zaklad uspechu..alebo dame viac ciest k nemu?? fuuu
ak len boj, zatial mi napadlo nieco taketo napr: modra schlachta domorodcov moze prehodit 1 10d kocku udalosti pre sopku, Zelena slachta pre baziny a pod., zlta pre portaly a cervena pre trhliny. To ako zakladne nerovnake nastavenie + mozno? dalsie do ref.tab. ak by bola ta evolucia/XP, co by sa mohli profilovat saurusy pocas hry podla svojho kmena napr.:))

-zetony, musia byt to si fakt pyta!:)) urco doplnime 'tereny', co sme sa bavili..a tie by mohli vznikat a zanikat (napr formou kariet udalosti?) ..krajina by mohla byt akoze dynamicka, pramene vody, mociare, praskliny po sopke a kratery po dopadoch kamenov..a mali by rozne funkcie [mala trhlina-medzi poliami = male saury nemozu cez to, zanika; velka trhlina iba lietajuce, zanika len dopadom sopecneho kamena; krater-musi jedno kolo po dopade vychladnut, ostava na nom lavovy kamen; baziny/mociare=obmedzeny pohyb pre velke saury; saurie hniezdo s vajciami=zdvojnasobi 'malu' jednotku, ktora ho nasla; portaly/brany=uzavre mapu 'dookola'pre pohyb; 'dynamicke' VPpoints' zony a specialne zony? |+sopka+4pevno okolo nej|; osady domorodcov=nasadenie malych saurov, liecenie? apod.; poziare, tornada burky aleboco..;)

-??dame aj budovy a nejake liahne malych saurusov mozno mimo mapu, ako zakladnu a celu deploy agendu, mozno nejaky engine.. ale to by chcelo potom ajj nieco na sposob 'zdrojov' co:)))

-!sopka jenoznacne musi chrlit lavu (napr formou kariet udalosti?) .. grid 18x9 (ak nepojdeme do hexov teda) by som dal na tie dve polovice, pricom lavovy kamen dopadne na kazdu stranu simultanne, za kazdu roll 2x d10, pricom kazda 10 je mimo [ALEBO vyber suradnice na superovej strane?=poskod] a kam dopadne, to zabije, ale ostane na poli lavovy kamen, ktory sa da zobrat:) moze byt? ale co pak s lavovymi kamenm? asi by som im pridal 1-2 dalsie funkcie a zvysil ich celkovy vyskyt nech to ma lavaschlacht:))) [ta subojova funkcia je imho fajn...apropo, na com ten suboj postavime? a bude iba jeden mod?:))..a aku takticku hlbku bys chcel?:]

-videl by som to na nastavenie pre dvoch hracov, ak pre viac, mozno rozsirit mapu ALEBO zacinat s malymi poctami jednotiek (ci nie deploy menezment a take?;) ..resp. ani nie, ak to chceme nechat len pri sucasnej priamociarej rezbe o LMS a pod. ;))

-rozhodne sa vsak hracia doba uz neskrati!:D

-prip. daj aj Ty tu nejake dalsie poznamky ked uz si tunig vlakno zalozil:) ..a nech mame nad cim rozmyslat v praci, kym bude ten BecheRAIN-STORMING:))
DIE gumovy SCHLACHT, DIE!:)

9.11.2010 10:38:45 | Upraveno autorem (porovnej)

a co nějak
využít toho, že ty figurky jdou sundat a začínat třeba ve vesnici pěšmo a vydat se nejřív na lov/krocení a pak teprvá do bitvy?

9.11.2010 10:41:42

kandelabr
to sme tiez dumali, +mohlo by to prezentovat straty v subojoch a pod. ale ono tie figurky nie su zase az tak lego.. moc si neviem predstavit pravidelne s tym manipulovat..ale to nech PAN schlachtu posudi, zial nevlastnim tuto hru..(ale uz by som aj chcel:)))

9.11.2010 10:46:13 | Upraveno autorem (porovnej)

kandelabr
No oni ti jezdci dost padají, takže jim asi natřu zadky Agamou a nikam nepůjdou :) Každopádně ASL se může jít zakopat, protože my co s tím provedem, to svět neviděl :D

9.11.2010 10:47:48 | Upraveno autorem (porovnej)

sydo
zkombinuj to s megafaunou a origins :)

9.11.2010 10:49:54

kandelabr
Netvrdím, že mě to nenapadlo :D

9.11.2010 10:54:54

to už by byl fakt docela masakr
:)

ale zkombinovat to nějak se survive by nemuselo být marné! aspoň ten proncip, že se ti země hroutí pod nohama, hm, úplně to vidím...

9.11.2010 11:07:02

tuning
No mě právě krabice dorazila, je to 5 minut co jsem ji rozbalil .. nádhera provedení. Takže já zatím otestuju normální hru a tady mám dotaz .... tuším někdo psal, že snad ty pravidla co jsou ke stažení v angličtině na BGG se liší od těch orginál německých ... zjistili jste něco bližšího? Jinak na tuning jsem zvědavý :), od pohledu originální hra, zpracování potenciál určitě má na něco epického.

9.11.2010 11:17:06

Tangram
Co myslím v těch pravidlech na BGG není - můžeš hodit do vulkánu šutr a využít kartu, kterou jsi právě zahrál, ještě jednou (obzvláště vypečené pro desítkový přesun a útok Pteranodonem). A je tam hůř vysvětleno, že když hraješ kartu již vyhynulého dinosaura jako žolík, tak že útočíš tolika kostkami, kolik má ten útočící dinosaurus, ne ten na žolíku. Příklad: vyhynuli ti Tyrranosauři a kartu Tyrranosaura využíváš na útok velociraptorem. Ten útočí svou jednou kostkou, nikolo třemi jako tyranosaurus, jehož kartu jsi na to využil.

9.11.2010 11:29:41 | Upraveno autorem (porovnej)

sydo
díky za upřesnění, s němčinou bych si moc neporadil, odpoledne to otestuju :)

9.11.2010 11:39:40

Tangram - rozbalení krabice
A jsou na té krabici ti tři načesaní rozesmátí árijští hoši s ultrabílými zuby ? (soráč za OT, to už se teď tady vlastně nesmí :)

9.11.2010 12:02:21

panzer
Bez árijců není schlacht :)

9.11.2010 12:09:25

panzer
jj, jsou tam :) ... ale zespodu, takže je není vidět :)

9.11.2010 12:17:37

K sehnání?
Vypadá super, dá se to ještě sehnat?

10.2.2011 21:06:43

divisek3
V Německu by tom mělo jít sehnat, i když jsme na to v Essenu udělali nálet :)

11.2.2011 09:35:45

Vybíráme z Bazaru

Nisei (Android Netrunner): Ashes cyklus
Nisei (Android Netrunner): Ashes cyklus
Akt. cena: 1150 Kč
Končí za: 11 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas