nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Panic Lab

Počet hráčů: 2 - 10
Doporučený věk: od 8 let
Herní doba: 30 min
Herní svět: neuvedeno
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Autoři: Dominique Ehrhard
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook, Google+

Popis hry

Upravit

Asistent profesora Loupina, se zachvěl při pohledu do baňky a zřejmě za to mohla jeho nešikovnost, než -li mastnota na skleněné nádobě, že baňka mu vyklouzla z ruky a řítila se ke kachlíkované podlaze se zdrcujícím zrychlením, které baňka dozajista nemohla vydržet.

V tu samou chvíli do místnosti vstoupil profesor Loupin.

"Co to bylo, pane kolego?", ptá se svého nešikovného pomocníka.

" To byla ta fialová pruhovaná améba", odpovídá schlíple Jean a sleduje zmíněnou amébu, jak mizí ve ventilaci.

Profesor však svého kolegu neplísní a duchapřítomně přiskakuje k mikrofonu, do kterého hlásí:" Pozor, pozor, z červené laboratoře utekla fialová, proužkovaná améba tvarem připomínající slimáka. Poslední záznam pohybu byl ventilací směrem ke žluté laboratoři, kde je velká pravděpodobnost změny barvy dané améby..."

Panic Lab je hra pro 2-10 hráčů, u které je limitující spíše přístup k hrací ploše, než že by nebyl dostatek hracích karet.

Obsah a začátek hry

Hra obsahuje 25 ilustrovaných čtvercových karet, 4 speciální kostky, 30 bodovacích žetonů, pravidla, pěknou plechovou krabičku.

Než začneme hrát, je potřeba karty rozložit na stůl, nejlépe do kruhu. Je záhodno dát si pozor na to, aby nebyly vedle sebe stejné karty.

A to je vše, co je potřeba pro přípravu.

Nyní první hráč hodí všemi kostkami a tím se určí, odkud améba utekla, jaký má tvar, barvu a vizáž.

Popis karet

  • améby - všemožné varianty, kde se kombinují dva tvary, dvě barvy a dvě vizáže
  • laboratoře - 3 karty, z kterých améba mohla utéct, a vždy možnost jestli po či proti směru hodinových ručiček
  • ventilace - 3 karty, pokud améba cestou zmizí ve ventilaci, objeví se až v další následující a všechny karty mezi těmito ventilacemi jsou ignorovány
  • mutační zóny - 3 karty, v každé mutační zóně se améby nějak mění. V jedné tvar, v druhé barva a ve třetí vizáž.

Průběh hry

Po vyskládání karet na stůl se určí první hráč, který háže všemi kostkami. Tím se určí jakou amébu hledáme (např. fialového hlemýždě s kolečky), barvu laboratoře, ze které utekla, a pomocí barevné šipky i směr, kterým se améba z dané laboratoře vydala.

Nyní všichni hráči najednou hledají správný obrázek améby, která nám může utíkat i ventilací (viz popis karet výše) a mutovat (viz popis karet výše). Pokud si někdo z hráčů myslí, že poznal správnou amébu, dá na ni prst a již více nehádá. Pravidlo sáhneš/táhneš je zde velice důležité. Jakmile si každý označí svou amébu, přijde na řadu hledání řešení, kde se v klidu a pomalu podíváte, jak améba cestovala. Kdo ukázal na správnou amébu jako první, ten získává bodovací žeton a hra pokračuje hodem kostek dalšího hráče.

Souhrn

Hru Panic Lab lze jednoznačně označit jako postřehovou "rychlovku" a řadí se tak do stejné skupiny her jako třeba Duch.

Autor: skocalu

Vybíráme z aukcí

Koncept
Koncept
Akt. cena: 450 Kč
Končí za: 4 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>