Mansions of Madness

xxxxxxxxxo hodnoceno 118x (Seznam vlastníků)

Mansions of Madness - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Horror
Herní kategorie: kooperativní
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Galakta
Autoři: Corey Konieczka
Rok vydání: 2010
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

House rules

O úpravách pravidel...
20.3.2011 16:57:10

Odkrývání karet až při průzkumu mapové dílu
Zkoušeli jsem na plán umisťovat karty až v případě, že na mapový díl vstoupí jeden z vyšetřovatelů. Ve dvou vyšetřovatelích to bylo opravdu hodně těžké, prohráli jsem dost brzo. Nicméně mi to příběhově sedělo daleko víc. Možná bych zkusil, že při této úpravě dostane Keeper každé kolo -1 threat.

20.3.2011 17:01:48

poznatek
při hře dvou hráčů (jeden keeper a jeden vyšetřovatel) by keeper dostával 0 threat tokenů...to by si keeper moc nezahrál .))), ale jinak by to asi šlo použít, ale jen pro určitě množství hráčů

20.3.2011 20:12:25

to Eyron
A v čem se Ti to zdálo takové složitější? Co jsme zatím hráli, tak nám bylo celkem jedno, jestli je v místnosti jedna karta, nebo víc, případně jestli je tam nějaká barikáda. Stejně jsme tam šli, abychom to prohledali, protože tam mohla být šikovná věcička. Jediná výjimka jsou zámky, u kterých většinou počítáme, že se o ně zaseknem, ale stejně se do zamčené místnosti jdeme podívat, aby bylo jasné, jestli to náhodou není jenom nějaký fake zámek (Dark Room, Jammed Door, apod.). Kdybychom zámky neviděli, tak bychom s tím alespoň nemohli počítat, jako ve včerejší hře. To jsme si říkali, že tam stejně neprojdem a tím pádem ztratíme jenom jeden pohyb. Jaké bylo naše překvapení, když jsme zjistili, že tam projdeme a museli jsme tam za ten pohyb dojít. Tím jsme ztratili dva pohyby, abychom se dostali zpátky a už nezbyly akce na zastřelení kulťáků ve vedlejší místnosti :-)

20.3.2011 23:25:12

re
No bylo to tím, že jsme byli jen dva a začínali v podstatě uprostřed mapy. Neviděli jsem tedy, kde jsou zámky a kde jen překážky. A protože stopy tady nenapovídají ani trošku, kam se hnout. Bloudili jsme po mapě a odhalovali zamčené dvěře, od kterých jsme neměli klíče...

21.3.2011 13:06:00

takze
radeji doporucujete hrat s kartama na mape jo?

21.3.2011 13:07:50

cSf.L
Ne, mě to víc bavilo takto, příběhově a atmosférou mi to sedělo víc. Jen to bylo lehce nevyvážené, Keeper byl moc silný. Chtělo by to testnout nějaký vyrovnávací mechanismus.

21.3.2011 13:26:03

re
Další úpravou, kterou navrhuji je NEODHAZOVAT páčidlo (crowbar) po jeho použití na otevření krytu/poklopu. Nechápu, proč je podle karty ho discardovat, když se dá používat jako ruční zbraň. Pravděpodobnost zlomení páčidla mi přijde mizivá...

21.3.2011 13:28:15

páčidlo
já bych ho třeba otočila, že už jím nejde páčit, ale na zmlácení čehokoliv super věc :-)

21.3.2011 13:36:24

to Eyron
Aha, třetí scénář jsem ještě nehrál, takže tam nemůžu soudit, ale u prvního, druhého a čtvrtého scénáře to bylo celkem jedno a stopy velmi čitelně naznačovaly, kde by měli vyšetřovatelé dál jít. Když vyšetřovatelé nevidí karty, tak to pravda mají trošinku těžší, protože se můžou rozhodnout neprohledávat místnosti s jednou kartou, ale můžou tak minout dobré zbraně. Ale ztráta threatu pro Keepera by byla rozhodně značně nevyrovnaná volba, protože by ho to v některých scénářích velmi dobře zařízlo.

21.3.2011 14:00:52

Kadaver
Jak říkám, střílím od boku a chtělo by to rozhodně vyzkoušet. Nicméně se dá určitě vymyslet víc vyrovnávacích mechanismů (lepší staty, stamina/sanity nebo vybavení postav atd.)

22.3.2011 13:45:38

Vybíráme z Bazaru

3 Ring Circus
3 Ring Circus
Akt. cena: 570 Kč
Končí za: 2 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas