Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 5 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | kooperativní |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games Galakta |
Autoři: | Corey Konieczka |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
Hallway vs space/room
Mel bych dotaz ohledne dvou chodeb vedle sebe, ktery se vyskytuje napr. ve scenari 4. Pocita se to jako jedna mistnost a nebo to jsou dve rozdilne mistnosti? Jedna se o nasledujici situace. Jsou dve chodby vedle sebe (Hallway 1 a Hallway 2) a mezi sebou nemaji zadne dvere. Jak se chova tento celek?pokud vím dobře...
...aspoň teda mi to tak hrajem tak všechno ohledně polí se vztahuje na lokaci se jmenem a co je v ní, logicky to nepasuje třeba venku kdy je skoro celý herní plán velká zeleň bez barier, ale vlastně si na strach hážem vždy když nestvůra přikročí do oblasti se jménem v rohu plánu, takže celkově je to spíš o tom že si hážem pokáždé když je obludka prostě blízko, resp. v místnosti :) baf takže třeba s tím světlem prostě rupla bulbka v jedné chodbě a v té druhé pořád svití (pustím světlo z vedlejší chodby tady neplatí :)) to samé s lucernou. Střílet se může pokud je cíl v dohledu (musí ti jít spojít tečky na herním plánu, když si venku) ale v budově přes dveře střílet nejde...kdyžtak mě poopravte jestli je to jinak, takto sme se dohodli mezi sebou bo z návodu jsou některé věci poněkud mlhavější
to NightWolf
Jenze u te Hallway to tak prave neni, protoze ty dvere nemaji, takze kdyz je spojis, tak mezi nimi neni vlastne nic. A potom je dost divne to brat jako zahradu, ze se da strilet pres vice pokoju (rooms), ale strasi jen, kdyz vleze do pokoje s danym nazvem. Tecky se v mistnostech neuplanuji, to je pouze na zahrade.
to Vojtech Musil
V pravidlech je psáno, že za pokoj (room) se počítají pole (space), které jsou ohraničené zdmi nebo okrajem destičky (tilu) a jsou pojmenované. To znamená, že Hallway 1 a Hallway 2 jsou opravdu dva různé pokoje a chovají se tak pro všechna pravidla ve hře. Temnota v jedné hale nezpůsobuje temnotu v druhé (hala je dlouhá a světlo nesvítí na jednom konci, takže tam je šero, protože tam nedosvítí světlo z druhého konce haly). Lucerna se chová zrovna tak a ovlivňuje jen část haly, ve které se zrovna vyšetřovatel s lucernou nachází. Horror je na tom stejně a potvora straší až opravdu dojde do té správné části haly (vyšetřovatelé jsou zabráni do hledání stop, tak se nedívají, co je na konci haly, kde skoro nevidí, když se tam náhodou něco hýbe, tak to může být jiný vyšetřovatel).
V případě střílení se vůbec neřeší, jestli stojíš ve stejné místnosti, nebo v jiné, ale řeší se jen Line of Sight a dostřel. Line of Sight ruší jen zdi a dveře, ne konec místnosti, takže do vedlejší haly klidně můžeš střílet, pokud není oddělena dveřmi nebo zdí. Dostřel se počítá podle počtu polí, které musíš projít, abys došel k cíli a opět tady není vůbec žádné omezení podle pokojů.
to Kadaver
Tak nejak jsem se toho obaval, ze mi to povis. :-D Co naplat... Dik za potvrzeni.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hospodský kvíz
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 1 den