Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 2 |
Doporučený věk: | od 8 let |
Herní doba: | 90 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Arcane Wonders Pegasus Spiele |
Autoři: | Benjamin Pope Bryan Pope |
Rok vydání: | 2012 |
Sdílej: |
Pravidla
Nepřesnosti v pravidlech:re
První dotaz, můžu mít životů nebo many, než je poslední číslo na přehledové tabulce?
Eyron:
Nikde není zmíněno nějaké omezení, takže podle mě lze z tabulky na hráčské desce v klidu "vytéct".
Ale po těch pár hrách, co mám za sebou, bych rád viděl smělce, kterému přeteče mana, aniž by mu rapidně nepřibývalo zranění! :-)
Eyron
There is no limit to the amount of mana a Mage or object can have. Rulebook str. 11, kapitola Phase 3: Channel, řádek 8 :)
U životů nic takového není, ale předpokládám, že maximum životů, které mág má nejde zvýšit.
re
Životy určitě zvýšit jdou, např. abilitou Priestess (+ některá kouzla). Life +1 znamená, že se ti tvyšuje maximum životů, zatímco Heal odebírá damage. Podle odpovědi na Geeku není omezené ani maximum životů.
léčení objektů typu conjuration...
V pravidlech v kodexu u hesla "heal" je uvedeno, že odebírá poškození/zranění bytostem i conjurations.
Nicméně na kouzlech typu "* heal" je uvedeno, že léčí pouze "target creature". Nijak podrobně jsem kouzla neprocházel, takže nevím, jestli existují jiná, která cílí obojí, ale zajímá mě to :-).
Nejasnosti: LoS a enchant., týmová hra...
a) LoS a enchant.
Musí mít kouzelník (resp. sesílatel kouzla) výhled na cílový objekt, pokud odkrývá (reveal) svůj enchantment? U sesílání kouzel je to jasný, ale ohledně odkrývání enchant. jsem o tom nic v pravidlech nenašel.
b) Týmová hra (2 vs. 2).
Chápu, že členové týmu sedí napřeskáčku a iniciativa postupně obíhá dokolečka. Stejně tak se střídají v provádění akcí.
V pravidlech je uvedeno, že v týmovce se tým považuje za jednoho hráče s dvěma mágy (a více bytostmi). Takže mě zajímá:
1) Ohledně možnosti pasování rozhoduje součet neaktivovaných bytostí týmu,
nebo jen toho dotyčného hráče a některého ze soupeřů?
2) Počítají se v rámci týmu i spoluhráčovy jednotky (patřičného typu) za spřátelené (friendly) - kvůli bonusům z enchantmentů a conjurations.
3) U spawnpoints nebo familiars platí případný zbytek many vždy jeho majitel. Spoluhráč ho nemůže zaskočit, že?
PS. ad můj předchozí dotaz. V pravidlech je to vysvětleno. Záleží, zda má conjuration vlastnost living nebo ne. Prosté :-)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
This War of Mine - CZ
Akt. cena: 711 Kč
Končí za: 6 dnů