nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Harry Potter: Souboj na Ministerstvu kouzel

Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: neuvedeno
Herní doba: 20 min
Herní svět: neuvedeno
Herní kategorie: logická
Čeština:
Vydavatelé: BETEXA
Autoři: neuvedeno
Rok vydání: 2007
Sdílej: Facebook, Google+

Popis hry

Upravit

Členové Brumbálovy armády proniknou na popud vidiny Harryho Pottera na Ministerstvo kouzel, aby zachránili Harryho kmotra Siruse Blacka. Vzápětí se ukazuje, že vidina byla pouze chytře promyšlenou pastí Smrtijedů.  

Jedná se hru určenou pro dva hráče, která prověřuje strategické myšlení a teží z populárního tématu - Harryho Pottera. Cílem hráče hrajícího za Dobro je najít s figurkou Harryho Pottera věštbu a uniknout z Ministerstva kouzel správným východem. Hráč hrající za Zlo se snaží soupeři zabránit ve splnění jeho úkolu.


Připrava hry:

Doprostřed stolu se rozloží papírový herní plán ve tvaru kříže. Každé rameno znázorňuje jednu z chodeb na Ministerstvu kouzel a obsahuje políčko k umístění jednoho dílku. Zamíchají se čtyři dílky, mezi nimiž najdeme kartičku znázorňující věštbu, dvě kartičky s nesprávným východem, kartičku se správným východem a umístí se lícem dolu na pole tomu určená u každého ramene hrací plochy. Poté se určí, který hráč bude hrát za Dobro, tedy členy Brumbálovy armády, a který za Zlo, Smrtijedy. Figurky se rozestaví na herní plán dle návodu.

Průběh hry:

Hráčí se střídají v tazích. Hráč hrající za Dobro se snaží prozkoumávat dílky v jednotlivých chodbách Ministerstva kouzel, najít věštbu a hlavně správný východ. Věštbu může vyzvednout a donést k východu pouze figurka Harryho Pottera. V průběhu partie na malém prostoru se hráči dostavají do střetů, které jsou, podobně jako v dámě, znázorněny přeskakování figurek protihráčů. Pokud je přeskočena jedna (nebo šikovným tahem i více) figurek, jsou přesunuty na jiné místo na herní plánu. Hra se mění v okamžiku, kdy je otočena kartička s věštbou. Hráč hrající za Zlo může přeskakováním vyřazovat figurky Dobra ze hry.

Konec hry:

Hra končí v okamžiku, kdy jeden z hráčů dosáhne své podmínky vítězství. První hráč zvítězí, pokud se mu podaří najít věštbu a dojít s figurkou Harryho Pottera na políčko, představující správný východ. Druhý hráč vyhrává, pokud se mu kdykoliv v průběhu hry podaří správným tahem "zabít" figurku Harryho Pottera.

Autor: matufran